VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladairon Avgust 09, 2013, 01:42:48 posle podne
-
Originalnu cantricu za Corrado Vr6 sam zamenio cantricom koje je(ili bi trebalo da je) sa Venta Vr6, ali cantrice nisu iste ni po obliku ni po unutrasnjosti. Ova sa Venta ima neke plastike unutra u vidu filtera. Nabio je toliki pritisak da mi je na autoputu puklo crevo, da li je ikako moguce da se to desava zbog cantrice? Kapiram i ja da je verovatno dihting glave otisao, ali antifriz je cist kao suza a i ulje takodje. Da li je moguce da ga nesto drugo zajebava? Termostat otvara, auto se ne pregreva, sa temperaturom je sve uredu.
Evo slika cantica:
Ova je bila na autu:
(http://imageshack.us/a/img153/6316/opem.jpg)
A ovu sam stavio:
(http://imageshack.us/a/img708/1175/r3ml.jpg)
(http://imageshack.us/a/img153/2346/krdp.jpg)
Naravno probao sam da vratim staru da vidim sta ce da se desava, ali ona curi tako da i ne moze da nabije pritisak.
-
jesi menjao vodenu pumpu skoro?
-
pitanje ? desavalo mi se na astri 1.6td isto , onda sam probusio cep burgijom od 1mm i skinuo oblogu sa oprugom iz cepa , sada ne stvara pritisak , ugradio sam dodatno i prekidac za ventilator , imao sam isti problem kao i vlada , na autoputu mi spalo crevo od hladnjaka usled pritiska i ceo motor sam sjebao totalna steta , glava pukla na 4 mesta . to je bilo pre 4g. , od kad sam uradio generalnu i probusio cep nikada nisam imao problema vise posle toga , da li to sme da se uradi , osim sto dosipam tecnost tipa na 1000km oko 0.5l nema nikakvih problema (tecnost dosipam jer isparava na rupicu od cepa usled temperature) .
da li je stetno za motor ako se to uradi , posto bi trebao da postoji i dgovarajuci pritisak u sistemu , ja kada odvrnem cep tek blago se cuje razlika pritiska , creva su srednje meka .... vidi sa nekim majstorom da li bi smeo da uradis to !
-
@ Twister nisam je menjao nikad, ali posto vraca kroz povratno crevo u cantricu i motor se ne pregreva trebalo bi da radi
@Milan Sacekacu odgovore pa ako sme da se probusi probusicu :)
-
Zameni cep na cantri pa proveri onda. Oce da zaglavi po nekad kod starijih vozila pa da pravi problem. :26
-
Probao sam sa drugim al iisto starim cepom i ista prica. Nego jel moze ova druga cantrica od Venta umesto moje ili ne, da li to moze da pravi problem?
-
pitao sam te za vodenu pumpu, jer se meni desilo da kad sam je promenio, usled promene pritiska, tj ta nova je pravila veci pritisam u sistemu, probijen mi je dihtung na glavi. pa rekoh mozda se to isto kod tebe desilo.
posuda bi trebalo da moze bilo koja, e sad ostaje pitanje ok cepa na posudi :/ svaki cep u sebi ima oprugu koja je za odgovarajuci pritisak. ako moze sa stare boce da se navrne na novu mislim da to bilo to.
-
Hvala ti na savetu. Probao sam i tu varijantu i tada mi je puklo crevo
-
Strucno misljenje majstora?
-
motor ti puse. contu od dizela stavi i ako je motor ok nikakve veze nema. sve su posude iste
-
Paule hvala na odgovoru. Juce me je Krsman odveo kod majstora koji je i ranije radio Vr-a i covek kaze da nije dihtung nego da mi je zapusen hladnjak. Danas cu skinuti hladnjak pa cu videti
-
naspi sode bikarbone u posudu i pusti da auto radi min. pola sata. onda isperi sistem komplet, a ne samo hladnjak.
-
Znaci ako sam te dobro razumeo da isustim antifriz, sipam vodu i u vodu sodu bikarbonu? A koliko sode ide? Hvala ti puno na savetu, meni nije to palo na pamet.
-
200-250 grama sode. soda ti cisti sistem.
-
Je l mogu sodu da sipam u obicnu ili destilovanu vodu da ne bih sjebao antifriz posto sa pre mesec dana sipao nov?
-
Mozes. Skini termostat i tako vozi par dana. Ja sam kod mene tako uradio prosle godine. Nisam nista dobio jer je hladnjak bas bio zapusen.
-
Vozio si sa sodom i sa vodom? Strah me samo da se ne pregreje tako posto mu je temperatura stalno oko 100 pa da ne prokljuca boodala . Mada tako bi se najbolje ocistio. Je l mzoe nekako bez skidanaj termostata jer se on nalazi u racvi koja me je zezala, ako je skinem najebao sam? je l nece soda da osteti termostat? Hvala ti puno na savetu. E da inace skidao sam hladnjak danas i uopste nije zapusen tako da mi samo preostaje ceo sistem da ocistim tako. Rekli su mi cak i da je mozda stavljen digtung sa manjim rupicama gde prolazi voda pa da se tu nahvatao kamenac i zacepio, da li je tako nesto moguce?
-
Da sa sodom i vodom. Ne moze da osteti termostat.
Koji dihtung?
-
Super onda. Duhtung glave?
-
To vec ne znam. Bolje sacekaj nekog strucnijeg za taj odgovor.
-
Sipao danas 500gr sode i obicnu vodu. Prvo je tri puta izletala voda iz sistema, a onda je poceo da radi kako treba i sa poluotvorenim zatvaracem creva su bila meka a temperaturu je sve vreme drzao na 92, a ulja na 94. Radio je 40 minuta u kontinuitetu i ostavio sam da do sutra soda odstoji unutra. Da li je to dovoljno? E sad pitanje sto se tice ispiranja kako to da odradim biggrin , Da li da par puta sipam i menjam vodu ili da mu nabijem crevo i da pod pritiskom isperem? Da li je normalno da tokom rada konstantno ili cesto izbacuje pritisak na onu rupicu sa strane? Izivnjavam se na ovolikim pitanjima biggrin
-
Najbolje bi bilo da mu nakacis crevo i da pustis da se sistem lepo ispere. Nemoj da ga palis ili na vruc auto to da radis.
Pritisak mora da izbaca. Na cepu ima ventil koji na odredjenom pritisku pusta visak napolje.
EDIT
Nemoj da pustas mnogo jak pritisak na crevo prilikom ispiranja.
-
Ivane hvala ti puno na savetima. Reci mi jos samo, posto je ovaj motor retardiran i ne moze da se ispere crevom nikako, da li je dovoljno da ga 2-3 puta pustim da radi po 5 min i menjam vodu da bi se ispralo? Dva puta sam mu vec menjao vodu.
-
Mozes i tako.
Jedino sto ces morati da cekas da se ohladi da bi mu ponovo sipao drugu vodu.
Ne valja hladna voda na vruc motor.
Ili da mu sipas uvek vrucu vodu.
Ovo ti pricam ako ces to sve u jednom danu da mu odradis.
-
Ma to ok naravno da necu. Jedino sam se zajebao danas i ispustio vodu iz vruceg motora, oko 70 stepeni je bio, nadam se da nesto nisam sjebao. Jbg kad mi stalno neko stoji nad glavom i pozuruje me. Inace provalio sam da mi zatvarac ne valja, koliko otprilike kosta nov, oko 500 kinti pretpostavljam?
-
Nema veze sto je tecnost bila vruca. Ne valja da u takav motor sipas hladnu vodu.
Ako mislis na cep od boce bolje pojuri po otpadu.
Ja sam pre 6-7 godina kupio nov i uopste nije zatvarao kako treba. Voda je izlazila preko navoja kad pritisnes creva.
-
Da, na cep od boce sam mislio. Jbg nista na prave kako treba. Ja sam prosle godine za Scirocco kupio cantricu i trajala mi je svega 3 meseca dok nije cela ispucala, posle sam kupio polovnu originalnu i vise nisam imao problema. Potrazicu onda polovan, ali je problem sto sam i ovaj kupio kao polovan pa ne valja :(.
-
Jedino da se dogovoris sa likom na otpadu da mu vratis cep ako ne valja.
-
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEpgt9yDZr4kgZuuQN391XGkkeMxnEN8S9McNgLKOOHWP8LlRf2g
mahac
-
Gedora brate kapiram i ja da je tako.....
-
imam ja da ti pozajmim pare za jedno 5l benzina da zavrsis posao sa tim autom lollol
-
Resio sam problem stavljenjem cepa sa G60. Ali cu motor svakako otvarati na prolece jer pun mi ga je penis vise.
-
daj nemoj molim te ti da ga otvaras ako sada radi leba ti lollol ... sipaj i vozi dok ide ...
-
VR6 nosi vecu bocu nego dizeli i benzinci do 2.000ccm .Ona je jajasta ove su okrugle.