VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Vinap Avgust 06, 2013, 09:16:04 posle podne
-
Ljudi imam problem sa Polishom... Desava se to da nakon nekog vremena u voznji pocne nesto da lupka, valjda na trapu... Medjutim kada je auto parkiran nekih sat i duze to lupkanje prestane, da bi se opet pojavilo nakon odredjenog vremena u voznji... Zna li iko sta bi to moglo da bude? Ako sta znaci 1.9D god proizvodnje 1997.... :30
-
to su gremlini 100 % lollol
_Dusko_Dugousko_-_ Da to nije Gremlin (http://www.youtube.com/watch?v=C4pZygZxUfg#)
-
mozda je zmija usla negdje brate pa mase repom povremeno
-
Znaci ili su gremlini ili je zmija, a jel ima nesto trece? lollol
-
ja se salio, nema ljutnje. vidi malo kugle i krajeve spona mahac
-
Hvala druze, sutra ce da pogledamo... mahac
Malo mi je cudno to sto prestane, valjda bi trebalo stalno da lupa.... bonk
-
Znaci ili su gremlini ili je zmija, a jel ima nesto trece? lollol
Ima,onom je ušao MIŠ u motor lollol lollol lollol šalim se,rekao ti je Gedora šta da pogledaš. Digni ga na dizalicu i prodrmaj točak,pa vidi ima li gdje kakvih luftova.
-
Nema meni srece :( . Danas krenuo sa Polom do Valjeva i primetim da letva ima lufta sigurno 5cm, ali sad vise nista ne lupka badmood
Jel moze to da bude i neka spona ili je ipak letva, i jel moze ona da se doteze na Polu 6N ili da trazim drugu?
-
ako je letva,nema tu dotezanja... to se radi samo na "pužastoj letvi" kao što imaju kamioni ili stari mercedesi :)
-
Ne kontam,kako si zaključio da letva ima 5cm lufta? Jel ti volan ima 5cm praznog hoda otprilike,ili si to utvrdio na dizalici? Ako ti volan ima taj luft,provjeri spoj između štange volana i letve. Zna se desiti da na njemu dobiješ luft. Imaju na njemu 2 zgloba,ili su oni ili su se pojeli zubići na krajevima,pa provjeri to.
-
Izvinite sto kasnim sa odgovorima... Juce bio kod dva majstora... Jedan sumnja na letvu i rekao mi da vozim dok nepocne da pravi vece probleme i da pojacam muziku, a drugi kaze ili je letva ili su neke pastetice stradale sta li mu je to nemam pojma.... Danas nastavljamo potragu, i da, na letvi ima malo lufta ali nema bas 5cm.... mahac
-
paštetice ti se nalaze na viljušci,lako i jeftino se menjaju,ako nisu zapekli šrafovi :)
-
''paštetice'' nisam cuo za taj izraz ranije , da li moze neko da postavi sliku da vidim sta je to ???
-
to je isto što i silen blok,ovo je žargonski naziv za veći silen blok na golfu :)
(http://i.ebayimg.com/t/BOCCOLA-SILENT-BLOCK-BRACCIO-BRACCI-AUDI-A3-TT-GOLF-IV-SEAT-LEON-IBIZA-SKODA-/00/s/NTAwWDUwMA==/$T2eC16JHJG!E9nm3pm,SBQwNHYQqNw~~60_35.JPG)
-
hvala gagi :26
-
Evo danas bio kod majstora, otisle pastetice mahac
-
A koje su?
Carnex ili Juhor? lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol
Mala sala vazno da si resio problem
-
Djuka,u kom veku ti živiš... sad su ti pipi i guudi !!! lollol
-
Danas majstor zamenio pastete, otisao da se provozam, a ono posle 20 minuta voznje opet lupa, znaci one nisu :33
Sad cu majstora da :80
-
Pozdrav svima!
Prije nekoliko dana pojavilo se lupkanje u prednjem desnom točku(Golf 3 1.6GT)prilikom naglog ubrzavanja(pogotovo u I brzini) ili oduzimanja gasa, ređe prilikom skretanja u desno. Jedni kažu ležaj, drugi balans štangla(za koju smo sigurni da nije jer je pregledana) treći homo-kinetički, pa ležajevi polu-osovine na ulaz u kućište diferencijala... Zna li ko šta bi mogao da bude uzrok od gore navedenih? Auto se ponaša kao i prije, odlično ali cuktanje ne prestaje da nervira!
Pozdrav
-
Mozda je kao i kod mene. Nakon zamene pasteta, koje jesu bile propale, ali nisu one te koje su uzrokovale lupkanje, nastavilo se sa potragom... Na kraju je ipak utvrdjeno da se caura letve volana vremenom pojela, pa je letva imala lufta u tom delu. Naravno posto delova letve nema, morao sam da uzmem kompletnu letvu koja me je u ovom slucaju stajala 50 eura (polovna). Nakon zamene letve lupkanje je prestalo. E sad kod tebe moze biti i spona, proveri da li je sve na trapu ok, pogledaj desni amortizer, zglob na kraju spone, ako je sve to ok, onda ti je letva svirnula najverovatnije. Da je kineticki culo bi se ``cukanje`` dok motas u mestu i tresao bi volan prvi vecim brzinama. Ako ti se to lupkanje osteti i na volanu onda je letva 300posto. mahac
-
I ja imam slican problem lupkanje se cuje samo na pravcu,drugar mi rece da je vrv letva ali mora da se rastura i lagano da ae vozi.Zanima me dal moram odmah da je menjam ili mogu jis da vozim!
-
Zavisi koliko lupa, sve u svemu moze to da se tera i tako, samo zavisi koliko.
Moja preporuka je da menjas bez obzira koliko lupa, nije to deo sa kojim se treba igrati. E sad cene letve mogu da variraju, obicna je oko 30 eura, dok je hidraulicna (servo) oko 40, naravno pricam o polovnim. Zamena je od 2000 do 3000 rsd. mahac
-
Ne zaboravite da se letve i repariraju i to vrlo uspesno!!! Jedan od servisa koji to radi http://www.011info.com/auto-servisi-beograd/auto-servis-arsenijevic (http://www.011info.com/auto-servisi-beograd/auto-servis-arsenijevic) i caure takodje postoje kao razervni deo i mogu se kupiti. http://www.kupindo.com/Automehanika/10679084_CAURA-LETVE-VOLANA-VOLKSWAGEN (http://www.kupindo.com/Automehanika/10679084_CAURA-LETVE-VOLANA-VOLKSWAGEN) :46 :26
-
Pozdrav svima. Imam problem sa autom i trazim temu na forumu gde bih mogla da postavim pitanje i nadjem bas adekvatnu "Nesto lupka!!!". lollol
Bukvalno nesto konstantno lupka na autu i oseti se skoro svaka rupa na putu. Saputnici na zadnjem sedistu se povremeno zale na problem sa bubrezima i kazu da je auto neverovatno "tvrd". Inace, vozim Golf V, 2.0 tdi, 2007. god, a lupkanje se cuje u zadnjem delu.
Hvala unapred na odgovoru!!! :30 :72
-
E pa Oliverice, ako nije bio ranije "tvrd" a sad je postao tvrdji, i još lupka i putnici se žale, prvo što može da bude da su propali zadnji amortizeri... celebrate
-
knalek, hvala na brzom odgovoru!!! thumbup
Bar da znam u kom smeru da razmisljam (sto se finansija tice wacko) pre nego sto ode kod majstora. Ukoliko su amortizeri u pitanju, koja je vasa preporuka, a onda cemo da vidimo i sta ce majstor da ponudi?
-
Mene je oduvek Monroe pogotovo Monroe reflex dobro služio i dugo trajao... Mada nešto ga ne vole forumaši, kažu da ima dosta kopija, pri tome misle i na fabriku koja ima licencu od Monroa... Mnogi preporučuju Bilstein ili Sachs... Nekad su Boge bili mnogo dobri amorti, taj brend je kupio Sachs.... Inače, velike su razlike u ceni, Monroe je najskuplji a čini mi se Bilstein najjeftiniji... Ovde u BG-u kod jednog od uvoznika Bilstein-a, cene su takve da mogu da kupujem kod njih i prodajem Nemcima.... Cena na Bilstein sajtu za on-line kupovinu 50E, a kod njih 3000 din... Kunu se ljudi da je original, nego kao imaju povraćaj poreza, rabate, bla,bla,bla... Moj jedan trapadžija kaže da se Bilstein pravi samo u Nemačkoj, da nema kopija... Jedan što odnosi delove u Nemačku (dobro ste pročitali, kupuje ovde a prodaje u Nemačkoj) kaže da je taj Bilstein original, i da naravno neće Nemci sa svojim standardom da stave male cene na svoj sajt...
-
Hej,
evo da prenesem rezultate lupkanja u mom autu... Nakon pregleda majstora, dijagnoza su amortizeri! Tako da HVALA knalek! formidable thumbup
Namesteni su BILSTEIN amortizeri i moram reci da je promena fenomenalna!!! Putnici sa zadnjih sedista se ne zale vise na probleme sa bubrezima... mada sam im bar razbila kamencice ukoliko su imali! B)
Hvala puno!!!
-
Nema na čemu, tu smo da pomognemo!! mahac
-
to je isto što i silen blok,ovo je žargonski naziv za veći silen blok na golfu :)
(http://i.ebayimg.com/t/BOCCOLA-SILENT-BLOCK-BRACCIO-BRACCI-AUDI-A3-TT-GOLF-IV-SEAT-LEON-IBIZA-SKODA-/00/s/NTAwWDUwMA==/$T2eC16JHJG!E9nm3pm,SBQwNHYQqNw~~60_35.JPG)
Ne bih otvarao novu temu zbog pitanja.....da li uzeti selen blokove (manje i vece) i oterati kod majstora da to zameni ili kupiti komplete viljuske sa vec montiranim svim tim i sam zameniti???
-
Ja sam pre malo više od mesec dana menjao te silen blokove...što bi kupovao cele viljuške ako su dobre ? :rolleyes:
Nek ti majstor promeni to,posle na centriranje trapa i vozi Miško. biggrin
-
Pa otprilike zbog racunice..... dva selen bloka po viljuci su oko 10e i +ruke (?) izadje u svako slucaju vise nego kupiti komplet viljusku sa vec ugradjenim selen blokovima (15e) i sam zameniti. Meni je samo diskutabilno kakav je kvalitet jednih a kakav drugih radova.
-
Pa ako menjaš i prednji i zadnji na obe viljuške, možda je stvarno bolje kupiti komplet viljuške i sam ugraditi. S' tim što onda definitivno moraš na centriranje trapa, jer, bez obzira da li imaš kugle na tim novim viljuškama ili vraćaš stare, pomeranjem kugli, može da se pomeri nagib točka. Ako menjaš selene na starim viljuškama, tri šrafa od kugle se ne diraju, amortizer se ne dira, ne moraš na centriranje, sem ako namerno nećeš da proveriš.
-
Eto knalek ti sve objasnio thumbup
-
Pozdrav, da iskoristim ovu temu da ne otvaram novu..vozim golfa 4 i cuje mi se nastavak letve volana (tako majstor rece) svaki put kad vozim po neravno terenu..zanima me koliko kosta zamena i koliko mogu jos da teram ovako? Hvala
-
Pa kad ti je majstor detektovao kvar zasto ga nisi pitao?
-
Matadore, mozes da ga teras tako sve dok se ne pokvari dibidus, Doduse moze i nastavak spone da se otkaci, pa da ostanes bez upravljanja, ali sanse za to su male, ali moguce.
Osim nastavka spone po neravnom terenu mogu se cuti i lezajevi u solji amortizera . . .
-
Pozdrav, da iskoristim ovu temu da ne otvaram novu..vozim golfa 4 i cuje mi se nastavak letve volana (tako majstor rece) svaki put kad vozim po neravno terenu..zanima me koliko kosta zamena i koliko mogu jos da teram ovako? Hvala
Ja sam to skoro mijenjao i cijena je bila oko 7e tako da se za te pare ne bih razmisljao uopste vec to odmah zamijenio.
Послато са LT22i
-
Wele, nisam ga pitao jer nije direktno meni rekao nego mom caletu, zapisao mu je na papir i pise "cuje se nastavak letve volana"..
Znaci nije hitna popravka moze da saceka jedno mesec dana?