VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Khamis Jul 27, 2013, 09:41:46 pre podne
-
Skoro sam kupio Golf 3, TD 1.9. Posto mi je to prvi licno moj auto nisam bas neki poznavalac automobila tako da sam pri kupovini sa sobom poveo rodjaka koji se razume u automobile. Prvo smo vozili automobile 10tak km. Posle toga pri pregledu motora dao je gas i stavio je ruku pa poklopac od motora i na njegovoj ruci su se pojavile sitne tackice. Onda je zavrnuo poklopac od motora pa ga opet odvrnuo i pustio ga da tako stoji. Na poklopcu auto nije duvao niti dimio.Takodje davao je gas i onda gledao da li na meracu za ulje dize ulje, i on je dizao malo. Preporucio mi je da ne kupujem auto i da pricekam da naidje neko drugo auto. Medjutim meni se automobil svideo i kupio sam ga. Vozim ga evo 20tak dana, pali iz prve, ne dimi uopste, ima lep zvuk, motor je spolja svugde suv a predhodni vlasnik mi je rekao da ne trosi ulje uopste, dobro vuce. Ali me jos uvek kopkaju one tackice na poklopcu od motora i merac na ulje. Da li je to neki problem?
-
Kad se skine cep svaki mora malo pa cak i nov. Merac ti je zakon. Ako nije mnogo umazan uljem gore od podeoka za merenje nivo onda nije strasno. Ne valja da je pola meraca umazano uljem, onda je motor los. Zabelezi kilometrazu i kontrolisi ulje. Ipak je to auto staro vise od 15 godina, jbg....
-
Znaci kada na poklopac od motora izbacuje malo kapljica kada mu prslonis dlan od ruke to nista bitno ne pokazuje. Naravno ako izbacuje vise onda je to neki problem a kada izbacuje skroz malo onda je to nista bitno. A videcu kasnije koliko baca ulje i koliko je to u granicama koje si naveo.
-
Kao sto ti vec rekose, svaki mora da baca na cep kapljice, bar malo, tj. zavisno od motora do motora konstrukcijski.
Ako te bas toliko kopka, otidji izmjeri kompresiju, i resio si sve dileme, a mislim da to vrijedi tih para da mirno spavas.
-
Meni je passat B5 1.9 TDI 90 ks, bacao kapljice na cepu, na meracu nije. A motor je bio extra. Dosao mi tako bio jedan lik kada sam ga prodavao i tako stavio ruku i kaze mi : Brate motor je los bla, bla,...na sta sam ja odgovorio: ,,Hajde zavrni taj cep da mi ne flekas motor. Hvala sto si bio i odvojio svoje vreme za mene i sto si moje potrosio,, . Problem je sto sada svi sve znaju i svi se u sve razumeju. I rekao mi da se pusi. Ja kazem da mora da se pusi kada otvoris cep, kao i sve kada je vruce. Drugo je ono kada on dimi na meracu kao lokomotiva.
I bas zbog toga kada prodajem auto, uvek kazem onom ko me zove da potera auto slobodno kad svog majstora i neka izmeri kompresiju. A ne da se sluzi tim forama kako baca kapljice na cep i ostalo.
Izvinite sto sam malo skrenuo sa teme.
-
citat:
"Posle toga pri pregledu motora dao je gas i stavio je ruku pa poklopac od motora i na njegovoj ruci su se pojavile sitne tackice. Onda je zavrnuo poklopac od motora pa ga opet odvrnuo i pustio ga da tako stoji...."
bogati pitaj tog rodjaka sta mu znaci taj test, sta je tad vidio i sta se to tako testira pa nam sutra svima prenesi ovde da i mi nesto naucimo.
pametnih stvari i savjeta nikad nije puno
-
Da se ukljucim i ja u ovu temu jer svi po nesto znamo :rolleyes:, ovako na gedorin komentar , kada se odvrne poklopac na motoru i stavi tako i auto radi na leru poklopac malo poigrava , kada se da jak gas ako je motor dobar treba da lepi poklopac , a ako je motor los poklopac ce da skace odnosno motor duva ,jbg tako su me ucili neki koji ,,znaju,, ako grese oni gresim i ja :26
-
pokopac će da lepi i loker ako je prljav filter vazduha kava