VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Svejzi Jul 13, 2013, 02:03:54 posle podne
-
Imam odredjenih problema sa svojim ljubimcem pa se nadam da cu ovde dobiti par korisnih saveta...
Radi se o golfu 4 1.6 16v 2002 godiste...
Pri hladnom startu golf zna da zadrhti malo i dimi na auspuhu... Dim je svetlo plave boje...
Druga stvar je potrosnja ulja... Veliki i mali servis sam radio pre nekih 2000 km a od pre 20-ak dana mi se ovo desava...
Vec drugi put za ovih 20 dana mi se desava da golf upali lampicu za nivo ulja i kada pogledam merac, nivo je zaista ispod minimuma, dopsem ulje i vozim dalje, ali se posle nekog vremena opet desi isto...
Koristim Castrol Magnatec 5-40 sinteticko ulje...
Na bordu mi konstatno svetli zuta cesmica koja ukazuje na neki problem ali kada sam isao na dijagnostiku rekli su mi da postoji greska u ventilu benzinskih isparenja i da je to normalno s obzirom da vozim na plin...
Sledeceg meseca sam planirao da idem na more pa bih zeleo da resim ovaj problem do tada...
Inace motor radi tiho, vuce solidno, potrosnja u granicama normale, jedino motor malo podrhtava u leru sto se oseti u kabini na menjacu i pedalama...
Definitivno cu posetiti majstora cim primim platu a do tada bih zeleo da cujem ako neko ima neku ideju sta moze da izazove ovakvo ponasanje motora...
Da rezimiramo, problemi su sledeci:
-podrhtavanje na leru
-dimi pri paljenju
-trosi ulje
Svako misljenje ce biti uvazeno.
-
Koliko ulja troši?
-
Prilicno... Kada sam odradio servis nivo ulja je bio 2 crtice ispod maximuma...
Posle nesto manje od 2000 km javio se ovaj problem i nivo ulja je pao ispod minimuma, dosuo sam pola litra i evo posle 20 dana opet ispod minimuma, sada sam dosuo jos pola litra i nivo je na polovini izmedju min i max... Ali ako cu da sipam 0.5/1l ulja mesecno onda jbg boodala
-
Ako trosi toliko ulja, a ne curi ispod kola nigde onda su karike rekle zbogom... bicedobro
-
Moraces se protegnut vise od te jedne plate da to sredis.
-
Ako trosi toliko ulja, a ne curi ispod kola nigde onda su karike rekle zbogom... bicedobro
Neka okvirna cena popravke?
-
Okvirna cena popravke ako su samo karike oko 50e - 100e sa skidanjem, ravnanjem glave i zamenom karika, zavisi kako gde, a ako su cilindri losi, onda oko 500 - 600 evropskih zelenih, ako ne i vise... bicedobro.... ali ipak sacekaj nekog iskusnijeg da ti se javi u vezi tvog problema mahac
-
radije bi iscupo taj motor nego dao 600+e za opravku benzinca
-
Joj izvini, nisam video da je benzinac, onda se vise isplati cupati to napolje i ubacivati drugi... mahac
-
Hvala svima na odgovorima, nadam se da cu uspeti da prodjem sto bezbolnije...
-
ako vozis na plin,cuo sam mnoge da su imali problem sa potrosnjom ulja i da su bile u pitanju gumice ventila,koje su vremenom zbog plina stradale. naravno ako ne lazu,mada ne znam sta bi imali od toga. e sada ja pojma nemam o mehanici,samo prenosim sta sam cuo. nadam se da je i kod tebe slican problem a ne karike ili ne daj boze......
-
To što voziš na plin ne može da rezultira da ti propadnu karike, gumice, cilindri, da ti troši ulje u velikim količinama...
Moguće je da je motor nekad pregrevan i da su se onda načele gumice, karike... Ili da je sipano neko loše ulje... Ima 1000 razloga. Tu četvorkicu treba oterati kod nekog majstora koji zna posao. Čitao sam da ima neki xtra majstor kad se krene prema Kumodražu... Kolege sa foruma koji voze VWe će te bolje uputiti :) .
Javi šta si uradio...
mahac
-
Vidi Alfista se zastekao! :63
Druze nadji dobrog majstora pod 1,a kao drugo pomoli se da nisu karike. mahac
-
Dolazim u miru, nisam naoružan big_boss
lollol B)
A ako jesu karike pomoli se da su cilindri, klipovi i klipnjače u redu. U tom slučaju ćeš proći samo sa zamenom karika, ležajeva na radilici (preporučujem obaveznu zamenu istih ako budeš menjao karike), ravnanjem glave i zamenom gumica ventila. I naravno dihtunga svih na motoru. I kad sve odradiš imaš maltene nov motor :) .
To sve je opet mnogo jeftinije nego kad motor mora da se hilznuje, da se obrađuje radilica, itd itd... Pu pu pu daleko bilo
-
Hvala na odgovorima!
Iskreno se nadam da su karike a ne nesto ozbiljnije...
Golf je u mom vlasnistvu nesto manje od pola godine i za to vreme sam mu odradio veliki i mali servis, kocnice, plin, nove gume, akumulator, alarm, ulozio sam malo bogatstvo da ga sredim da bude tip-top i sada me saceka ovakav problem bonk
Kad se vratim od majstora javljam ovde sta je bio problem, a vama hvala jos jednom! :46