VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sha Jul 11, 2013, 12:18:15 pre podne
-
Evo ovako .. Imam passata b5+ 1.9 tdi 131ks +chip na 160ks. Desava se to da prilikom naglom ubrzanja auto prestane da vuce posle 3000 obrtaja.. i posle drzim pun gas ond drzi istu brzinu. tek kad ga ugasim i upalim onda vuce normalno do tih 3000 obrtaja, Sta mislite u cemu je problem?????
-
safe mode
-
sta sa tim safe modom on se upali kad nesto nije u redu a sta nije u redu.. i curi mi ulje ispod levog i desnog fara iza branika.. sta je to?
-
to je ono što ti je "čipovan" auto!!! majkala ti je turbina
-
danas kad sam ga vozio i drzim ga na primer 100 i ne stiskam papucicu gasaa vise i on samo se desi da onako naglo povuce ... dal to turbina proradi... dal treba samo da se ocisti?
-
Skines turbinu,posaljes u uzice sa sve 350e. Pre svega dijagnostika.
-
jacu probati da je ocistim ako opet bude isto onda saljemm...
-
kad je budeš čistio zali je sa super lepkom da ne pušta to ulje napred lollol
moraš auto na dijagnostiku!!! a to što ti curi ulje napred kod branika, to je ulje iz turbine i tu nema čišćenja!!!
-
Ako krene da usisava to ulje, slobodno posle toga pošalji komplet pasata u Užice mahac
-
A ventil na turbini mozda je on zvoznuo?
-
cim ti toliko masti oko i lijevog i desnog fara, znaj da ti je turbina otisla kraju, nosi je u uzice dok ti nije svo ulje prosula u izduv iz motora, onda ce kao sto je Desmo rekao, citav morati u Uzice. Vjerovatno ti je i intercooler pun ulja, tako da se moze desiti da ti i to ulje povuce u motor sto moze jos vecu katastrofu da izazove. Moj topli savijet. Polako, na vrh gasa do Uzica. mahac
-
Skini donje crevo sa interkulera i vidi koliko ce ulja da izadje. Svuci sva velika creva sa turba i vidi koliko su masna,nauljena ... pa onda javi ovde.
-
cim tako pusta ulje znaci da je full, tu nema price, samo sto time nece nista dobiti, remont turbine mu ne gine, samo je pitanje sta ce sve trebati da mijenja, da li ce biti dosta lezajevi i dihtunzi ili ce morati peraja, osovinice ili pak citavo kuciste pride.
-
A koja je cena nove turbine ako neko zna..??
-
nove turbine se krecu od 1000-1200 eura. Reparacija od 200-500e
-
Jos jedno pitanje da li bi bilo bolje da se stavi umesto egr ventila niklovana cev koja se bas proizvodi umesto egr-a..???
-
Ne bi bilo bolje, blokiranje egr ventila nece rijesiti tvoj problem.