VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: fickooo Jun 28, 2013, 08:29:56 posle podne
-
pozdrav drustvo,imam problem sa magnetnim ventilom ispod haube stoji,ima 3 prikljucka gdje idu crijeva za vakum,jedno ide na dozer od turbine,drugo na turbinu a trece na filter,ima djek sa 2 zice,interesujeme kad je ispravan,ja sam isao kod majstora i on kaze kad se dade kontakt treba da kucka pod rukom i da se cuje,medjutim on to neradi,pa me interesuje kako cu ispitati je li ispravan,i kako treba da radi,jer auto nema vucu kad predje 3000 obrtaja,ili dodje do 3000 i okine gas i zadimi na auspuh crni dim,pa rekose kao da neradi dozer na turbinu i da moze biti do tog ventila,i kako moze da neradi dozer na turbinu,kad stisnem gas crijeva od turbine su tvrda kao kamen i na dijagnostiku pumpa kao da je nova
-
Ja mislim da je to Druk-Vandler ventil.
Problem može da bude sa vakumom tj. da negde falšira pošto sam kažeš da je na dijagnostici prošao, ali bi to svakako dijagnostika trebala da izbaci kao " grešku" da nešto nije u redu.
-
na dijagnostici nema nijedne greske,crijeva sva zamijenjena,ali mene samo buni sto kod druga koji ima isti otor samo u 3 kad das kontakt cuje se ventil kako cakce,i to svi kazu da tako mora,e sad neznam je li kod sharana isti princip rada
-
Pa po logici stvari I ako je isto motor ne vidim razlog zasto ne bi bilo isto
-
nasao sam ventil ispravan ali dozer nece da radi,mislim dozer je ispravan,ali nece da otvara,to sam probao tako sto sam dao pun gas i gledo dozer i on se nepomjera,znali neko jesam li to dobro vidio i sta moze biti problem ako jeste,moze li biti da je dozer pretvrd ili da nema dovoljno vazduha da ga pokrene,kako to provjeriti
-
Ja pre sumnjam na vakum pumpu. Upali auto izutra na prvo paljenje i bez zagrevanja motora stisni pedalu kocnice i drzi. Ako pocne da propada onda ti je pumpa oslabila i sve to pravi ona. A ako ne propada onda trazi oko tog ventila i dozera da li nema negde falsiranja i proveri creva.
-
Bobane,njemu crijevo ide sa holendera od turbine na ventil i onda sa ventila na dozer,a jedno crijevo posto ih ima 3 ide na crijevo od filtera vazduha,a koliko znam vakum od kocnica nema veze sa turbinom
-
imali ko da kupi sarana da se tarasim jada i tuge :3 ,danas sam bio kod vec neznam kojeg majstora po redu,i kaze mi da turbina nema dovoljan pritisak a on izlazi kad stisnes pun gas max 1,7 bar,on kaze da treba da bude najmanje 2 bar,mada kaze da moze da bude i do crijeva koje ide do motornog kompjutera,i do crijeva turbine debela da falsiraju,pa neznam sta vi mislite o tome