VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: golfonja Mart 27, 2009, 02:57:16 posle podne
-
Da li neko moze da mi kaze koja je prosecna potrosnje goriva na GOLF-u IV 1.9 SDI na otvorenom putu (umerena voznja 80 - 100km/h) sa OMV euro dizelom. driving
-
potrosnja je izmedju 6.5-7l, po gradu mozes ocekivati u proseku 7.5-8l, one price 5.5l su previse iluzorne ;)
-
matori da te ne lazem, mom je potrosnja na otworenom 6-6.5, grad mi ne prelazi 7.5, znaci plafon, izmedju 7-7.5, i twoj bi trebao da bude tu negde, ako hoces tacno da znas kolika ti potrosnja, moj sawet ti je jednom kad napunis rezerwoar do chepa obrnes neq kilometrazu, npr 100km, 150km odes na pumpu i opet ga napunis i widis koliko ti trosi, e sad cetworka ima weliki odusak, meni u odusak stane jos 10 litara, ako ti nesto nejasno slobodno pitaj ... pozdraVW
-
kod golfonje je SDI i on ima nesto vecu potrosnju, shone kod mene je TDI i skoro u dlaku ima istu potrosnju kao i tvoj, i ja sam u pocetku bio u tripu sto se potrosnje tice, ali nakon merenja potrosnje nekoliko puta i ja sam dosao do istog rezultata kao i ti.
-
GOLFTDI koji imas motor?
-
isto ko' tvoj 66kw/90ks, konkretno ALH, Euro3.
-
pricao sam sa drugarom koji vozi isto mk4 SDI i isto mi je rekao za potrosnju kao sto su ti rekli vec momci--mada mu nekad na auto putu pokazuje manju potrosnju na kompu nikad se nije nesto previse oslanjao na to
-
pa meni tosi na auto putu manje...do 5ipo..al ja imam 6 brzina, tako da je meni na malim obrtajima na 120kmh...
-
a i twoj motor je malo drugaciji od nasih tdi 66kw(90ks) ...
-
drugaciji je i menjac, i kod martinija je onaj 96kw, pa sesta brzina, pd motor, ali mislim da je najbitnija cinjenica 6 brzina i rasterecenje motora u svakom slucaju, ne toliko u tehnologiji ubrizgavanja goriva
-
GOLFTDI jesi ga pustao do kraja? kolika ti krajnja kad smo wec kod toga, al nek bude iskreno ;)
-
iskreno ja bas i ne forsiram kola, najcesce opusten nacin voznje u proseku 2500-3000 obrtaja maksimum, ja se uglavnom vozam po gradu, i prosto nemam gde da ga forsiram, malo odosmo u off, al' valjda nece biti problema
-
a sta kaze martin?
-
meni nesto nije jasno ..
ovako
od kada se upalila lampica za rezervu presao sam 29km .... sipao 12,5 litara .. i krenuo za zr ... do sada sam presao 290km i jos i nije upalio lampicu za rzervu ..
nemoguce da trosi tako malko ..
mada nisam prewao 2,5k obrtaja
-
pa ne znam brate, jeste da je to otworen put, al mi to ono bas malo ...
-
sada ne znam koliko je sezor tacan .. da li uvek pali lampicu na isti nivo ...
prosto mi je neverovatno jel znam po gradu nije ispod 8 .. ali onda ga vozim malko zustrije .... ali ipak .. meni ovde nista nije jasno
-
ja ni lampici ni kazaljki ne werujem, kad mi je strigao auto, kazaljka se zakucala u rezerwu do dole, znaci skroz, kaze cale ma ima goriwa ne radi kazaljka, ja predjem 50ak km ono nista, odem da sipamo, napunim ga ono kazaljka radi, jednom prilikom stignem do rezerwe,samo sto se upalila, racunam ima tih 50ak dosta je do pumpe, predjem 10ak km stao, da ga upalim nece.... dobije goriwo upali, tako da od tad ne ebem kazaljku, napunim do chepa, predjem 700km to mi jos nije rezerwa i o5 iznowa ... da me ne boli glawa ;)
-
pa zar ti ne pokazuje na bordu jos koliko kilometara mozes da predjes sa tom kolicinom goriva koja ti jeostala u rezervaru
-
I ako pokazuje to je samo pri brzini kojom se krece u tom trenutku.
-
drugaciji je i menjac, i kod martinija je onaj 96kw, pa sesta brzina, pd motor, ali mislim da je najbitnija cinjenica 6 brzina i rasterecenje motora u svakom slucaju, ne toliko u tehnologiji ubrizgavanja goriva
tai rad, najveci fazon je sto imam 6 brzina...al nie 96kw nego 110kw hehe...
ja sam ga furo nesto tipa 225, al cajger laze sigurno..jer mislim da je elektronski ogranicen na 216-219 tako nesto....
inace sinoc do lazarevca i nazad, laganica oko stotke u sestoj brzini, oko 5,2 je trosio...
-
nemam ja to na bordu zato sto je model `98
-
Evo zasto ovo pitam, menije je potrosnja bila ok, 5-5.5l na otvorenom putu, sa punim rezervarom 55l, sa ukljucenom klimom na auto putu pri brzini oko 120-130 sa rezervarom do rezerve presao sam malo preko 1000km. Skrozo sam sipao gorivo (igrom slucaja na NIS-u) i ispostavilo se da je potrosnja porasla na 8 litara. Nisam mogao da verujem da je do goriva, mislio sam da je do pumpe ili nesto drugo. Ali sam skoro ponovo sipao gorivo na drugoj pumpi i ponovo je potrosnja oko 5 - 5.5 litara.
-
pazi da te ne zawara odushak, cew od chepa do rezerwoara, staje 10 l.
-
Komp nikada nije tacan i treba se oslanjati iskljucivo na pun rezervoar do sledeceg sipanja. Nema pravila, mom burazeru na MK4 96kw sa 6 brzina pokazuje bord 9,10, 11 ali kada se meri na pun rezervoar u gradu je 6,8. SDI na otvorenom ne sme da predje 5 l. Ja imam LUPO 1,7 SDI i meni je od 3,7 - 4,2 nije lagan ako je mali sa 1055kg fabrickih plus dve osobe i stvari u njemu. Relacija merena Beograd - Budva. Inace 1,7 je identican kao 1,9, samo je razlika u hodu klipa tako da ne sme da trosi mnogo vise.
-
Bord comp. na VW-u pokazuje pribliznu potrosnju, nikako realnu.