VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: shtex Mart 26, 2009, 07:12:06 posle podne
-
Naime, pri paljenju ovih dana cesto mi se desava da detonira usisna grana i da mi izbije gumu sa K-glave i jos po neko crevo. Sumljam na kablove i(ili) kapu ali me zanima da li jos neki faktor moze da izazove detoniranje??? Auto je na plin.
-
Losa struja, ili siromasna smesa ;)
-
mesa benzin i plin ako puca...to je bilo mome drugaru na golfu 2 gti .....znam da mu je pucalo i da je bio kod majstora i reko mu je da mu je mesao benzin i plin...
-
Kao sto je tasa vec rekao losa struja ili siromasna smesa,ali ja tipujem na struju.Znaci u igri su kablovi,svecice,kapa,ruka.U principu svaki auto koji se vozi na plin mora da ima sistem paljenja u besprekornom stanju,tako da je verovatno sve ovo sto sam nabrojao davno dospelo za zamenu.Neces se ispaliti i ako sve navedeno zamenis,jer ce ti se vrlo brzo sve vratiti kroz manju potrosnju,lepsi rad i performanse.
-
zaboravih da napomenem da je jednom ''puko'' i na benzinu. Sumljam na kablove jer mi je detoniralo kad sam tek ugredio plin, pa kad sam kupio nove kablove i kapu prestalo je do sad. Najveci je problem sto u Priboju nema dobrih kablova. Najbolji su 600 din......
-
pa najbolje je da to izmenjas a ti od 600 din nazalost-koliko para toliko i muzike
-
Ma zalepis nalepnicu FLOYD i pusti nek puca :)
-
xexexxe, nije mi problem sto puca nego sto posle svakog pucanja mora da ide intervencija ispod haube
-
Pomeri ugao predpaljenja i podesi smesu i zazor na svecicama na 0,7 ako ti je losa struja (a verovatno jeste) zameni visoki napon (kablove svecice sa jednim pipkom iskljucivo kapu i ruku) i onda vatra
-
Prosle nedelje promenjen je ceo razvodnik paljenja i sve nastelovano. Stavljena je nova membrana u isparivac i podesene smese, auto radi bolje nego ikad. Tako da sumljam na kablove, pgotovu sto je za vreme detoniranja bilo kisno vreme. Sadkad je presusilo ne detonira.
-
Definitivno struja uradi gore navedeno
-
Da ne bi otvarao drugu temu, nastavicu ovde: Problem detoniranja sam resio zamenom kablova i stavljanjem razvodne ruke Bosch(polovne), jer je bolja nego nova kineska. Ali posle nekoliko dana , tj. juce auto je poceo da se gasi na leru, a potom i da gubi snagu( preko Zlatibora 2-3 brzina jedva, a inace sam tuda vozio 4-5).
Danas sam pregledao vakum da vidim da nije neki crevo popustilo i skontao da je filter za vazduh probijen i da klapna na k-glavi kaci onaj cilindar okolo i da se tesko podize. Da li je to sve zbog detoniranja i sta da mu cinim? HELP
-
da naravno kolega promeni polomljenu plastiku , objasnicu ti kako se steluje klapna, vrlo prosto i vise neces imati problema
-
kakvu sad plastiku ???:P
-
izvini kolega sad vidim za plastiku moja greska, tebi se pomerila plocica u levku( venturijeva cev) pa kaci o kuciste
-
Ne znam kako se zove, okrugla klapna sto se nalazi ispod rebraste gume. Ima li mi spasa???
-
pa naravno kolega samo treba da se nasteluje ako imas auto datu bice ti lako
-
jel bese crna k-glava
-
Ne znam koja je, znam da je mehanicka skroz. Imam autodatu samo treba da instaliram.
Ista kao ta na slici. http://images.forum-auto.com/mesimages/459746/SUC30037.JPG5..jpg
-
crna je instaliraj datu pa ces dobiti ostala upustva
-
Instalirana Auto data 2005
-
ukucaj podatke za tvoje vozilo, pa zatim udji u motor sistem zatimu konponente motora i imas sliku za podesavanja plocice,vrlo je lako i prosto, samo pratis upustva,videces na slici da mora da ima odredjen zazor od 3mm na ploci potom vratis gume i nastelujes co sa imbus kljuceom ali za to treba strpljenja i onada vatra