VW Klub
VW - Forum => VW - Styling => Temu započeo: MEDA Mart 26, 2009, 01:49:48 posle podne
-
Da li bi neko mogao da mi kaze par saveta/instrukcija kako se prosiruju rubovi na golfu 2? Zeleo bi da mi ostanu plastike ispod krila tj kako ih pricvrstiti nakon izvlacenja rubova.
-
to i mene interesuje, ali mislim da ne ide prosireni rubovi i unutrasnji blatobrani tj nema gde da se kaci ja bih trebao da podvrcem svoje rubove.
-
Ne moze i jare i pare biggrin
Tesko da moze da se uklopi, a i ako siris rubove zasto bi ostavljao plastike...Nigde nisam video...
Evo jednog uputstva, koristi se dizalica iz golfa dvojke, mada ja to ne bih sam radio...
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/rollstart.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll1.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll2.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll3.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll4.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll5.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll6.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll7.gif)
(http://www.vwcaddyforum.com/pictures/roll8.gif)
-
ma sa tim nema vajde,,,mozda neko i moze to da uradi sa tom alatkom, ali ja sam dvije napravio i smijesno je koliko je skoro nemoguce izvesti prsirivanje,,,moze da se povije onaj rub, ali da se prosiri nema sanse,,,
jedini nacin da se to izvede kako valja je da se skinu plastike, isijeku reznjevi tj kanali u rubovima, izvuku koliko treba i da se izmedju reznjeva navare trougasti limovi,,,sve fimo prebrusi izgituje i to je to,,,
problem kod ove alatke je sto moze jedva malo da rasiri rub, ali mora lim da se grije fenom i da bude jako vruc inace ce da dobija ulegnica i ispuspcenja okolo,,,
-
Pa kod golfa je dovoljno samo da se ispravi lim, jer ima na 2 mesta prelom.
Pedja je na svom kecu samo tako "rasirio" rubove i bilo je sasvim dovoljno, bilo bi ruzno da je vise odradio ;)
-
da ali kod dvojke ima falca sa unutrasnje strane koji je nekih skoro centimetar a unutra i kad se savije na gore ne dozvoljava ravnom dijelu ruba da se ispravi, jedino rjesenje je da se zasijece iznutra i naprave froncle na nekih 3-5cm
probao sam,,,,ali drugacijenije islo,,,probao sam i sa pajserom iznad gume pa pomijeranjem auta, i mnogo jos toga, ali dok brusilica nije odradila nista od posla
-
Zar nije jednostavnije kupiti plasticne rubove, stare poseci, i nalepiti? Bar bih ja tako radio...
-
ma kupi rubove od nove M3 benke tboje iseci i zavari druge i eto :)
mala
-
jesi li nekad radio sa kalajem po varovima,,,cuo sam za to, ali nisam vidio kako se radi, pa bi mogao da pojasnis ko znas nesto o tome,,,i naravno gitovanju preko kalaja...
-
pa u sustini mo
-
Kad stavljas kalaj ili olovo preko varova,najbolje je da bude pun var.Olovo i kalaj se stavljaju da popune rupice i veca udubljenja,posto git puca kada se nanesu debeli slojevi.Najbolje je koristiti brener da ih dobro rastopi i razlije.Viskove posle skines turpijom ili ravnjacom,ismirglas da sve bude u liniji sa limarijom i presvuces tankim slojem gita.Mozes pre gitovanja staviti WURTH-ovu kiselinu koja nagriza oksidaciju i plastificira gole delove limarije,ali je prilicno skupa.Kosta oko 60 eura litar u WURTH-u u Tosinom bunaru i dovoljna je da uradis ceo auto.
-
Nikako nije najbolje da bude pun var.... to je apsurd.... pun var izvitoperi limariju totalno dok se varovi hlade.... to bog otac vishe ne ispegla kako treba.
Pa cevi kad varis pa var povuce temo-vamo, a kamoli lim na autu.... pun var nikako. Sve ostalo ok, brener i to.
-
Pod tim ''pun var'' nisam mislio da krene da vari od pocetka do kraja ruba.Naravno da bi se lim izvitoperio na tolikoj duzini vara,ali i za to postoji resenje.
napravis tackaste varove na svakih 5cm,a onda radis pun var izmedju njih i hladis lim pole svakog vara.Uzmes stari sundjer,potopis ga u hladnu vodu i posle svakih 5cm vara prislonis tako natopljen sundjer na sam var i lim oko njega.Naravno ne treba da varis redom izmedju tackastih varova,vec malo na jednom kraju,pa malo na drugom i lim se sigurno nece pokriviti.
-
var i voda.... idealni uslovi za oksidaciju :)
-
Ne moze od toga da oksidira ni u ludilu.Nema dovoljno vode,a ono malo sto prislonis sundjerom-ispari odmah.To bukvalno sluzi samo da rashladi lim.Izmedju ostalog,zato sam i rekao da bi trebalo premazati WYRTH-ovom kiselinom-za svaki slucaj.
-
jebemliga, eto i ja nesto da naucim,,,hmmm olovo,,,to bas nsam znao, za kalaj sam cuo ali za olovo nisam,,
jebiga jeste malo zajebano raditi sa time,,,posto je tecno a popunjavaju se varovi koji vertikalno stoje,,,
ja sam do sada isao na punktovanje gdje god je to moguce ali poslije pripreme sa cink sprejem,,,izmedju dijelova koji se vare
i najbolja zastita za var je premazivanje poliuretanskom podlogom,,,koja se koristi kao podloga kod fabrickog farbanja, i kao sto rece kolega ta kiselina wurth je zlo koliko je dobra ali ujeda koliko je skupa
-
heh... koliko para toliko i muzike :) ko zeli da uradi pravo on ce platiti... ko zeli da uradi cisto da bi se uradilo on ce samo povariti, nafilovati pet kila gita i ofarbati... a to sto ce sve izaci na videlo posle godinu dana ili mozda i pre... nema veze :)
-
mozda ce ovo nekome pomoci B)
(http://img252.imageshack.us/img252/7711/2jpgaw.th.jpg) (http://img252.imageshack.us/i/2jpgaw.jpg/)
-
(http://img404.imageshack.us/img404/2926/86201108.th.jpg) (http://img404.imageshack.us/i/86201108.jpg/)
(http://img215.imageshack.us/img215/7505/pictures024c.th.jpg) (http://img268.imageshack.us/i/pictures17[URL=http://img215.imageshack.us/i/pictures024c.jpg/)2.jpg/](http://img268.imageshack.us/img268/2430/pictures172.th.jpg)[/URL]
(http://img46.imageshack.us/img46/9647/47024362.th.jpg) (http://img46.imageshack.us/i/47024362.jpg/)
(http://img171.imageshack.us/img171/8285/29862706.th.jpg) (http://img171.imageshack.us/i/29862706.jpg/)
(http://img210.imageshack.us/img210/6067/95860001.th.jpg) (http://img210.imageshack.us/i/95860001.jpg/)
(http://img404.imageshack.us/img404/2926/86201108.th.jpg) (http://img404.imageshack.us/i/86201108.jpg/)
-
Vidjao sam da sa poliesterom prosiruju rubove.Sad sto ce da bude malo osetljivo na udarce j*g.To nije cak ni tesko,zanituje se preko toga git posle spric git pa farba... :D
-
Po meni je ove sve rezove trebalo zavariti , i to punim varom ... Ovako ce doci do pucanja sigurno. Nemoguce je ovo sacuvati od pucanja, jedino ako se auto svakodnevno ne vozi.
Imacu ja ovakvu situaciju na zimu posto planiram prosirivati blatobrane i staviti G60 plasticne rubove.
Al cu ici sa varenjem 100 % ...
-
sad gledam ovaj njegov rub, mogao je da krajeve obih "plehica" koje je zavario da spoji jednom zicom od jedno 4-5mm i da izvari "rupe" izmedju plehova........ mada lako je pricati ovako napamet.....
-
po meni najbolje bar moj golf ce da dobije takve rubove je sledece.Na fabrickim rubovima se ispravi falc odnosno ivica koja odvodi vodu i onda se pored nje odsece koliko je potrebno i onda se dodaje drugi fabricki rub za koliko zelis da ga prosiris.Mozda nisan bas najbolje objasnio ali postavicu slike ovih dana treba da pocnemo radove na limariji na mom autu.