VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Mico-mico Jun 02, 2013, 01:15:22 pre podne
-
imam sledeci problem:prije 80000km sam osvjezio motor,mjenjao gumice ventila,karike i te sitnice znaci blago osvjezavanje jer mi je trosio ulje tada,sad mi se desava da mi izbaca ulje na mjerac od ulja,auto vuce dobro,ne dimi ni kapi,kad otvorim cep od ulja dok auto radi kad je motor vruc ne ispusta ni kap pare ili dima sto neko gleda..e sad ne znam sta moze da bude to mi se desilo prije 2 dana,ulje je na sredinu sipke otprilike...
ali imam jos 1 kvar pa da nije to mozda uzrok svega da nije povezano ne znam zbunjen sam ,kad stisnem petalu kocnice cuje se sistanje a ponekad i dok radi auto cuje se na pedalu sistanje pa kad je stisnem stane.. :( radi se golfu 2 dizel
-
to što šišti crkao ti je servo uredjaj,a izbacuje ti ulje jer ti je odušak negde zapušen ili nabija kompresiju u karter...
-
+1
-
dje je taj odusak,moze li to da se produva nekako?
a sta ako nabija kompresiju,sta se menja od djelova,opet da dajem majstoru pare za skidanje glave i cuda.. :9 badmood
-
odusak ili iberflauf ti je na deklu, tj poklopcu ventila, tesko ce biti da ti je zapusen. Kakva ti je kocnica? Da li je tvrda kad je drugi ili treci put stisnes u voznji?
-
Kocnica je uzas,tvrda je i prvi put kad je stisnem samo se ponekad desi da je 1 put meka i stalno mi sisti vazduh ispod papucice,moze li to biti uzrok svega?
-
Ispod cevi od merača ulja ima gumica. Da li ti možda tu curi ili skroz gore na vrhu te cevi?
prije 80000km sam osvjezio motor,mjenjao gumice ventila,karike i te sitnice znaci blago osvjezavanje jer mi je trosio ulje tada,sad mi se desava da mi izbaca ulje na mjerac od ulja,auto vuce dobro,ne dimi ni kapi,kad otvorim cep od ulja dok auto radi kad je motor vruc ne ispusta ni kap pare ili dima sto neko gleda..e sad ne znam sta moze da bude to mi se desilo prije 2 dana,ulje je na sredinu sipke otprilike...
radi se golfu 2 dizel
Znači ipak može da se vozi i kad se promene samo karike?
-
Može da se vozi do pijace i nazad vidiš da izbacuje ulje na šipku
-
Ispod cevi od merača ulja ima gumica. Da li ti možda tu curi ili skroz gore na vrhu te cevi?
prije 80000km sam osvjezio motor,mjenjao gumice ventila,karike i te sitnice znaci blago osvjezavanje jer mi je trosio ulje tada,sad mi se desava da mi izbaca ulje na mjerac od ulja,auto vuce dobro,ne dimi ni kapi,kad otvorim cep od ulja dok auto radi kad je motor vruc ne ispusta ni kap pare ili dima sto neko gleda..e sad ne znam sta moze da bude to mi se desilo prije 2 dana,ulje je na sredinu sipke otprilike...
radi se golfu 2 dizel
Znači ipak može da se vozi i kad se promene samo karike?
Moze ako su stubline i klipovi u zadovoljavajucem stanju. Ako su stubline ,,pojedene,, previse, dzaba da ga karicis. Karike ce imati prevelike zazore. I opet ce duvati i trositi ulje.
-
Kocnica je uzas,tvrda je i prvi put kad je stisnem samo se ponekad desi da je 1 put meka i stalno mi sisti vazduh ispod papucice,moze li to biti uzrok svega?
ti imas problema sa vakumom, nadji koje ti je crijevo prslo, radi toga nemas dobre kocnice i ubaca vazduh u motor, mozes i sam da upalis auto i da gledas dje sisti.
-
ja veću glupost nisam čuo... lollol "ubaca vazduh u motor" ... lollol
-
Sto ne bi moglo da se vozi? potrosnja ulja mi je bila na 7000km 1l,ja mislim da je to sasvim ok na potrosnji prije radjenja motora 1000km 1,5l ulja.Sad auto apsolutno ne izbaca nidje dima,dobro vuce,na -20 je palio sa malim verglanjem motora
Izbaca mi ulja na VRH mjeraca,izlazi iz cijevi odozdo kad mu nabijam gas na leru(tako i u voznji) ovj kvar mi je poceo da se desava kad i Ovo SISTANJE na papucicu kocnice,zato me buni da to nije uzrok svega..laik sam pa se ne razumijem
-
ja veću glupost nisam čuo... lollol "ubaca vazduh u motor" ... lollol
a jbg gagi, kad mi je na passatu puklo vakum crijevo to mi je majstor rekao, isto mi je izbacao ulje na sipku, bila losa kocnica i nije vukao dobro, ni ja sam ne znam kako ubaca vazuh u motor lollol
-
ok je to na benzincu,ali kod diesela tako nešto ne mere... :) on ima svoju vakum pumpu,koja nema veze sa sagorevanjem,uljem na meraču itd,,,
-
ne znam ni ja,ali ovo je pocelo kad i ovo vjerovatno ima nesto tu,jer sistanje pocinje kad upalim auto i dok radi.. blink dodje mi da ga testeras jer sam se iznervirao,auto mi treba a sad nisam pri parama da ga radim opet
inace kad pominjete benzinca,auto je bio benzinac a ja sam ga kupio sa dizel motorom i vozio 5god,dok nisam ovo odradio prije nekoliko mjeseci
-
to za kocnicu ti je gagi rekao sta je servo aparat i to je sigurno.a za ulje na meracu zna se staje osim ako nije zapuseno crevo od iber laufa.a 80 000 za osvezenje je puna kapa pa sad znas sta ti je ciniti.
-
Al ne ide mi nikako i nije mi jasno da moram raditi generalnu,kad sam radio osvjezavanje koje je kostalo 250e prije 6,7mjeseci,i nije bilo mnogo osteceno tada mi je majstor rekao,ako ne trosi ulje ne dimi,lijepo pali i radi, osim to sto mi se pojavilo da izbaca ulje,da dajem sad pare za generalnu 700e, toliko se krece kod nas u Cg,tada mi je rekao da bi valajlo da uradim ventile nove jer mi je rekao kao malo ce ti vise trositi ulja,ali meni je potrosnja bila na 7000km 1l i ja sam bio zadovoljan i nisam ih radio naknadno..
-
mico ako si ti presao 80 000 hiljada sa novim karikama to nije malo za karike koje pravi mala privreda,bez obzira na to sto ces reci da si kupio original karike.ja tebi kazem da kod vas u cg i kod nas u srbiji je tesko naci prave karike.svaki trgovac ima svoju pricu,cast pojedincima koji kazu istinu.samo neznam kako su org.karike kod nas 50e a u nemackoj oko 150,kako je kod nas zupc.kais 10e a u nemackoj oko 20 do 30 e.ajde sad mi kazi kako to, koje ovde lud prave nas majmunima jos dok nismo ni usli u radnju da nesto kupimo.
-
nije 80 000km nego (8 000) hiljada a majstor mi je rekao da mogu najmanje 30 000km mozda sam greskom stavio bio jos jednu (0),pa me zato ne shvatate..
-
Ispod cevi od merača ulja ima gumica. Da li ti možda tu curi ili skroz gore na vrhu te cevi?
prije 80000km sam osvjezio motor,mjenjao gumice ventila,karike i te sitnice znaci blago osvjezavanje jer mi je trosio ulje tada,sad mi se desava da mi izbaca ulje na mjerac od ulja,auto vuce dobro,ne dimi ni kapi,kad otvorim cep od ulja dok auto radi kad je motor vruc ne ispusta ni kap pare ili dima sto neko gleda..e sad ne znam sta moze da bude to mi se desilo prije 2 dana,ulje je na sredinu sipke otprilike...
greska je nije 80 000 nego 8 000hiljada km
radi se golfu 2 dizel
Znači ipak može da se vozi i kad se promene samo karike?
-
jbg ja video 80 000. tako si prvo napisao pa se pitam sta ti je cudno.dal ti nije zveknuo dihtung na glavi izmedju uljnog i kompresionog dela vidi sa majstorom kako je stego glavu.dal gubi vodu jesili primetio
-
kako bre mico ulje na sredinu sipke majkumu ,valjda na sredini polja izmedju min i max tamo gde je obelezeno,jel si na to mislio ili bas bukvalno na sredini sipke
-
vjerovatno je mislio na sredini tamo dje se mjeri, da je na sredini sipke odma bi se raspao motor, poslusaj me mico, povezi kod majstora obavezno mu reci da cujes sistanje i problem sa kocnicom, ako nije do vakuma, onda je sigurno motor produvao i bez prave generalne mu nema spasa, znaci nikakva polu generalna ne dolazi u obzir, nije mi jasno kako je i tih 80 000 zgazio.
-
nije 80000 vec 8000 (8 hiljada) citajte sta covek pise. greskom je napisao 80000 pa ispravio posle na 8000. odvezi ti to krstenom majstoru da pogleda. ili prvo odvezi tom sto ti je radi motor da vidis sta ce ti reci.
-
Nove karike u dvadeset godina stare cilindre, bez hilznovanja istih ?! batine
I sta ti je rekao taj ``majstor``, koliko ces preci pre nego sto pocne da guta vise ulja nego nafte? boodala
-
Dajte ba, nemoj te se uvlačit ovim "sa vrha" koji tvrde da karičenje nema smisla, ne valja to. Pod 1, svaki majstor kad skine ima oci, pogleda ajnzec na vrhu i dalje mu je jasno sve. Pod 2 jel to extra dobar motor kad se pregrije iz raznih slucajeva i omekša karike, mora pod obavezno da se hilznuje i busi, i ubace hilzne koje kur.. ne valjaju kvalitetom. A ti mico, ako vec nemas para skini sam deklo glave i bez obzira isperi sito benzinom, vidjeces gdje se nalazi kad skines. A to za kocnice upali motor otvori haubu i prati crijevo sa vakum pumpe do bubnja. vakum pumpa se nalazi desno od boš pumpe.
-
Mislio sam da je ulje na sredini sipke tamo izmedju min i max :) da ne bude do zabune,jer da je isprave na sredini bio bih sav zatrpan uljem ja mislim,greskom sam napisao 80 hiljada umjesto 8 hiljada,danas sam ispred kuce otvarao ono crijevo na vrhu gore od poklopca ventila i malo sam ga isprao i izvukao taloga nekog iz one 2 rupice na izduvnoj usisnoj grani kako li se tacnije zove,iscistio samo,vozio sam ga posle toga jedno 15 km i malo brze i sporije i sad nista ne izbaca,a kocnica je i dalje ista to cu da mijenjam sjutra,sto se tice vode,vodu ne trosi..majstor mi je tada rekao ako ne budu ostecene stubline moci ce da se zavrsi sa osvjezavanjem dobro,tada mi je nastelovao ventile i rekao mi da nista drugo nisam radio bez sto sam nastelovao dobro je,jer je valjda to lose bilo,i rekao mi je moci ces otprilike 30 hiljada mada sam nekima i radio isto kao tebi i presli su po 50 hiljada cak,u gradu vazi za dobrog majstora i radi samo vw..
-
Mićo sinko da ti pojednostavim stvar,ako si totalni laik. Tamo gdje ti je ispod haube glavni kočioni cilindar,iza njega imaš jedan veliki crni doboš,u njega ti ulazi jedno crno crijevo,e ti imaš problem ili sa tim crijevom ili ti je pukla membrana u dobošu,pa zato nemaš kočnicu. Provjeri sam lagano to crijevo (a ono ide od doboša do vakuum pumpe),pa ako je ono negdje puknulo,ti ga lijepo zamjeni i riješi problem,a ako je ono cijelo,onda ti je pukla membrana u vakuum posudi (crnom dobošu) i moraš ga promjeniti. Eto,nadam se da sam ti pomogao.Sredi to i driving