VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: desmond Jun 01, 2013, 10:41:34 posle podne
-
Motor kad postigne radnu temperaturu drži okretaje na 650-680. EGR ventil je čist, bombine i svjećice dobre, filteri goriva i vazduha novi. Pretpostavljam da ima udjela u tome što je katalizator skinut, pa mislim da je zato isključena lampica check engine (stvari koje sam primijetio posle kupovine vozila). Potrošnja u gradu je do 7,2 na otvoreno mi je 6,2. Kako da povećam ler gas jer mi se čini da ovaj od 650 izaziva neke čudne vibracije, u smislu da nije "smooth" nego malo nemirno. Ne znam da li sam dobro objasnio i bio jasan.
-
i kod mene radi na 650 zagrejen isto 1.6 16v azd nije skidan katalizator biggrin
-
Po meni to nije normalan ler gas. Možda sam totalni laik ali mislim da na postignutu temperarutu ide u razmaku od 750-800. Kad upalim klimu podigne se ler i onda dosta ljepše radi, ima finiji zvuk (ne muči se).
-
i kod mene radi na 650 zagrejen isto 1.6 16v azd nije skidan katalizator biggrin
Takodje 1.6 16v azd motor - kada postigne radnu temp., broj ortaja na leru je 650.
"Check engine" lampica ti gori sigurno zbog skinutog katalizatora, jer postoji lambda sonda pre katalizatora, a
takođe i posle njega. Lamda sonda iza katalizatora registruje istu "količinu" izduvnih
gasova kao i lambda sonda pre njega, obzirom da je katalizator skinut, i eto greške :-)
Bilo bi dobro da odeš na dijagnostiku da ti isčitaju greške, tj. da proveriš da li prijavljuje samo grešku nedostatka katalizatora.
Što se vibracija tiče, imam isti problem - ne diže obrataje na leru, ali ima neke sitne vibracije. Kod mene je u nekoj meri pomoglo čišćenje klapne ler gasa. Znači, skinuta klapna dobro izribana, vraćena nazad. Posle toga dijagnostika, u slučaju da ECU prijavi da je potrebno izvršiti kalibraciju iste. Vibracije su se smanjile, ali ne u potpunosti.
mahac
-
Da li to zanči da je ler gas na AZD motorima normalan na 650?
-
Da
-
kolega isto ima azd i njemu je na 650 zagrejan 3 god mi je taj ler gas normalno sigurno thumbup
-
Nisam laik za motore, nego i znam neke jade što se kaže. Ja ne znam za neki drugi motor da ima taj broj okretaja na radnoj temperaturi (mislim na sva putnicka vozila). Ali ako je to normalno onda nemam šta dirat.
-
i meni bilo cudno sada mi to normalno :40
-
Zna li neko zasto varira gas?
http://www.youtube.com/watch?v=UeUfWRg2kjE (http://www.youtube.com/watch?v=UeUfWRg2kjE)
-
Ima puno žalbi na netu na variranje lera na AZD a jako malo rešenih postova, može da bude: EGR, prva lambda sonda, klapna za topao vazduh na usisu zaglavljena u položaju toplo, kompresija na nekom cilindru malo pala (ali tada obično pali i chack engine), svećice, stari softwer sa greškom u ECU možda sam nešto zaboravio.
-
To sam i ja primijetio za AZD motore. Kako ne potrefih pogodak na kladionicu ili loto nije mi jasno. :rolleyes:
Ovako: Kompresija u cilindrima kako treba jer sam uradio brušenje glave u Novi Sad i sad su 4 cilindra jednaka, zamjena karika i ventila. EGR ventil radi i očišćen je prije mjesec dana. Svjećice i filteri novi prije mjesec isto zamjenjeni. Comp ne prijavljuje grešku vezanu za klapnu ili lambda sondu. Preporučeno mi je da odradim remapiranje ECU-a (valjda se tako kaže).
Ne znam da li to može pomoći?