VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Dimy Maj 29, 2013, 10:47:04 posle podne
-
Pozdrav svima, imam problem sa menjacem na bori 1.6 16v 2000 godiste.
Poceo je odjednom u toku voznje da bruji, i da trese menjac kao da stuca auta, danas sam ga skinuo sa kola a sutra ga rasturam, ulje je bilo puno sitnih spona, sumnjam da se raspao diferencijal.
Dali neko zna gde ima polovan diferencijal da je kupi? ili od kog jos menjaca pasuje ? Hvala unapred !
-
Taj menjač je imao problem sa nitnama na diferencijalu.
Ako budeš imao sreće da ništa drugo nije oštećeno poskidaj ih sve i stavi šafove, ali ih naravno obezbedi od odvrtanja.
-
Imaš kupiti tzv "BOLT KIT" šarafe original za diferencijal,ako ti se ne bude slomio (u šta čisto sumnjam). potraži u ovlaštenom servisu,trebali bi imati. Pogledaj dobro kučište mjenjača,jer ako je pukao,probio je negdje kučište sigurno. Radio sam nedavno isti takav,sa istim problemom.
-
Hvala na pomoci, bili ste u pravu nitne su napravile problem tj odpale i jedan lezaj je ostecen.
Sutra cu potraziti te srafove u ovlascenom servisu i nadam se da cu ih naci kao i lezaj. Javljam sta sam uradio!
-
Jel to DUU menjač?
-
Nisam te razumeo ? Sta ti je to duu? :-)
-
Zvao sam ovlasceni servis, moze da se poruci set tih srafova i kosta 9570 dinara...
Da nije to malo jaka cena za te srafove? i moze li se negde kupiti jeftinije ?
jer sam nasao polovan menjac za 200 e , znaci srafovi kao pola menjaca :)))
-
Da ali polovan menjac je macka u dzaku i jos neznas da li su u njemu srafovi ili nitne . . .
Ako znas dimenzije i snagu srafova, verovatno je jeftinije kupiti lokalno . . .
-
meni je te nitne na Golfu II gti, zamenio Goran iz Zemuna koji radi menjače pa se raspitaj kod njega 0642610665
-
Slazem se da je macka u dzaku, zato cu uraditi ovaj nekako, goran ima na stanju ove srafove ali su 80e, mislim da cu kupiti nove stafove koje se koriste za zamajac, i obezbedicu ih od odvrtanja i to mu je sto mu je :-D
Javljam se kad uradim da kazem kako je ispalo ...
-
To su specijalni šarafi,zato i jesu toliko. Nemoj se igrati,pa staviti neke druge šarafe. Znam i takve junake što su to radili,pa nisu dugo vozili. Ako hočeš da središ mjenjač jednom za sva vremena,kupi original šarafe,daj nekome ko zna da ti to složi i vozaj na miru. Izgleda malo skupo u početku,ali vjeruj isplati se. Taj polovan može crknuti za par dana,pa opet si bez auta dok se ne popravi,platit češ opet skidanje i postavljanje mjenjača i opet češ morati kupiti dijelove.
-
ja sam prvo nosio diferencijal kod Boban sajle oni su prenitovali ali to nije trajalo ni dva dana pa sam dva puta vario zvono menjača , na tebi je da odlučiš
-
Pri ugradnji srafova ne zaliti Loctite High strenght OBAVEZNO . . .
-
Menjac je spakovan i stavljeni su novi srafovi koje sam morao malo da obradim bimbalom da ne zakacinju, stegnuti su na 11 kila, i stavljen je lepak za srafove... Veceras ga pakujem na auto, nadam se da ce ovo super ispasti. Skidao i rasturao sam menjac sa drugarom, tako da me ruke nista ne kostaju, srafovi 550 din i lezaj 850 , vredi pokusati :)
-
koje srafove si uzeo
-
M10, 10-9 jačina.
-
Pripremi se na brzo skidanje mjenjača,uskoro...
-
Evo da vam javim, menjac je vracen na auto i radi savrseno za sad, inace auto je u taxiju tako da dnevno prelazi mininalno 200 km, videcomo kako ce se pokazati dalje ali ja iskreno mislim da su ovi srafovi daleko jaci i izdrzljiviji nego ove fabricke celicne nitne, i sa njima je izdrzao 250000 km...