VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Pedja pt Maj 29, 2013, 10:21:18 posle podne
-
Pozdrav. Posle velikog servisa Golf 4 tdi ALH 66kw prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, čuje se nekakav huk. Majstor kaže da je ispravno poklopio oznake na španeru, i da je to u redu, i da ne bi trebalo da je zupčasti kajiš pretegnut. Španer je Rouvil, ali je na njemu samo oznaka Litens Made in Canada. Majstor kaže da je on samoštelujući. Drugi majstor mi kaže da zupčasti treba da se popusti jer je pretegnut. Šta bi trebalo da uradim?
-
Odvuci to nekome ko zna da postavi zupčasti remen,a ne nekim bez veze majstorima koji crtaju oznake flomasterima. Ako ti pukne,tek če onda da nastane veselje... :28
-
odvezi to da nako strucniji pogleda
ps.nesto ne mogu da se setim ali mi se cini da nema samostelujuci spaner nemo se steluje
a ste se tice Rouvila nije los.
-
Našao sam na internetu, da je čovek imao isti zvuk(huk) na fabiji, i da kada malo popusti kajš sve je ok ali tada se ne poklapaju oznake na španeru. U pitanju je isto Litens španer. Da li je ok da se na ovaj način reši problem?
-
jeste moguce.
-
Majstor koji je radio servis, kaže da je taj huk od turbine, tj. od nekog ventila na turbini. Za tiho fijukanje kada se daje gas znam da je turbina i to je ok. Da li je neko imao slično iskustvo?
-
Nije to turbine brate .....
ja imam isti problem posle zamene kaisa I svega ostalog tj taj zvuk,svi kazu pretegnut kais ,ja sve odradim ponovo I opet isto...onda sve vratim staro I opet isto....
zvuk je ovakav I ako neko zna sta je problem nek pomogne
http://youtu.be/4S6IvpP-Njs (http://youtu.be/4S6IvpP-Njs)
-
Upravo uradjen veliki servis. Kod mene se taj zvuk (ili kako god) cuje na leru, kaze masjtor da se moze regulisati popustanjem kajsa ali se onda oznake nece gadjati (kao sto je neko vec napisao iznad). Inace rec je o Fabiji sa ATD motorm od 74 kw.
-
kod ATD motora ne mogu da se oznake ne gadjaju, jer ima na remenici od bregaste da se nasteluje tacno u mm.
-
jel to znaci da kajs moze da se popusta i zateze a da to bude bezbedno?
-
vidi,spaner ima svoju oznaku (crticu kako se vec zove) i kad se doteze kais poklopi se ta oznaka i tu se zategne spaner.
Nikad mi se nije desilo da je kais pretegnut ili popustan.
Da budem iskren,meni nije poznato za to poustanje i cudne zvukove od strane zupcastog.
-
Brate ja imam isti ovaj zvuk ko sto je ovaj gore stavio,ja sam kais malo poustio jer je bio pretegnut i sad radi extra,ali se i dalje cuje to huktanje,i vise neobracam paznju na to.Samo da ti kazem auto je isto Golf 4 1.9 tdi ALH motor od 66kw,i evo od tad sam presao 10.000km i nista se nedesava,auto extra pali,ide,netrosi ulje i tako.A kolko ja znam ti ga ustelujes i to je to a sad moze malo i da se pretegne ili olabavi kais.Jer ako se neuzubci kako treba pa onda ni paljenje nece biti kako treba,nece da radi onda,ima da trese motor i svasta.Jer ti ga samo na spaneru na onom srafu u sredini samo malo poustis,nista ti tu nepomeras.A to znam jer je mom ortaku spao kais sa onog velikog spanera ili sta je vec i auto poco samo da trese i rokce ko prase,odma je stao i odslepo auto kod majstora,majstor je vratio kais uzubcio ponovo,kaze proso za 2 zuba,i za ta 2 zuba da ste samo culi kakav zvuk auto ima,da neverujes.I tad mu je i njemu majstor malo pretego kais i kad ga upalili majstor reko ,cek da popustim malo kais ,mnogo je.
E sad sta mu je majstor reko ,ja bi voleo ovde neko strucniji da objasni ako je to istina:
Kaze majstor nebrini se ti nista ,nije se desilo nista strasno a inemoze ovom golfu da se desi ako prezubci,Mi pitamo kako nemoze,a on kaze pa golf je tako napravljen da mu se ventili sa cilindrima ili sta vec rece nestizu i da nemozes kao da prejebes motor.
E sad jbm li ga,ako neko zna nek kaze dal je to istina za ovaj Golf od 66kw i ALH motor,i cak je reko da nas motor nema plivajuci zamajac,vec obican.A drugar od tad preso 18.000km posle tog prezubcenja,auto radi ko sat,netrosi ulje ......bla bla bla.....
-
odkud ti sa ALH motorom lollol
mi pricamo o ATD kad ti....
-
Evo ovako je kod mene, nasao sam klip na netu:
Noise weird after changing the timing-belts tdi (http://www.youtube.com/watch?v=4WfH2h_sMog#ws)
Iskreno kod mene se cuje dosta manje, ali ipak se cuje.
Koliko sam mogao da vidim po stranim forumima, ovaj tip problema je bas rasprostranjen, tipa pre velikog servisa sve je bilo ok, a nakon njega javljaju se ti zvicu, pistanje, huk ili sta vec.
Sta je u pitanju, spaner?
-
Za MICOB, jel ovako slicno i za ATD motore?
VW TDI engine timing belt tensioner - BHW Passat TDI and BRM Jetta TDI (http://www.youtube.com/watch?v=Q7MVb94CPPA#)
Ili ovako (idite odmah na 2.53)
Timing belt change for 1.9PDTDI engines (Hungarian language) (http://www.youtube.com/watch?v=PwZGG4VXxf0#)
-
Pardon idite na 2,25 na drugom snimku, tu se vidi kako se zateze pk kais pomocu spanera.
-
jeste to je kod PD motora,imaju dve vrste spanera.Jedna vrsta je a prvom snikmu a druga ma drugom.
Evo ovako je kod mene, nasao sam klip na netu:
Noise weird after changing the timing-belts tdi (http://www.youtube.com/watch?v=4WfH2h_sMog#ws)
Iskreno kod mene se cuje dosta manje, ali ipak se cuje.
Koliko sam mogao da vidim po stranim forumima, ovaj tip problema je bas rasprostranjen, tipa pre velikog servisa sve je bilo ok, a nakon njega javljaju se ti zvicu, pistanje, huk ili sta vec.
Sta je u pitanju, spaner?
A ovaj klip je od 90 i 110ks.
-
Kod mene je sa prvog snimka, I moze da se steluje, veceras cemo probati.
-
kod mene je 1.9 AXR ....I to nemojte dzabe da pokusavate nista jer nista necete dobiti.msm na hukanje I rane zvukove...sem ako neko nije stvarno pretegao kais...
kod mene je sa hidraulicnim damperom I sve odradjeno sa originalnim alatom I stalno je bilo mumlanja iz pravca zupcastog kaisa I evo posle 4000 km zvuk se izgubio....bitno da je dobro uzubljen I naspanovan thumbup
belezenje markerima I kredama umesto originalnim alatom obidjite I vi I takve majstore pricam iz iskustva.....nema nista bez alata
-
Evo ovako je kod mene, nasao sam klip na netu:
Noise weird after changing the timing-belts tdi (http://www.youtube.com/watch?v=4WfH2h_sMog#ws)
Iskreno kod mene se cuje dosta manje, ali ipak se cuje.
Koliko sam mogao da vidim po stranim forumima, ovaj tip problema je bas rasprostranjen, tipa pre velikog servisa sve je bilo ok, a nakon njega javljaju se ti zvicu, pistanje, huk ili sta vec.
Sta je u pitanju, spaner?
to ti je normalan zvuk turbine, vise je izrazen kad je auto hladan i kad je skinut katalizator, vozi i uzviaj
-
Nije turbina jer znam kako je bilo pre 2 dana odnosno pre velikog servisa. Nebitno, smatram da normalno da se cuje dok sve ne lege na svoje mesto, ali u nekim granicama. Videcu sutra. Pozdrav za sve!
-
odkud ti sa ALH motorom lollol
mi pricamo o ATD kad ti....
Pa pogledaj pocetak teme o kom motoru decko prica i koji problem ima,a ne posle sto se vi ubacujete sa svim vrstama motora...ccccc....
-
roler ,kais ,vodena pumpa,spaner ....sve je to na isti princip radi dal je AXR,ATD ili koji god..... imamo svi isti identican problem
a u temi lepo pise...........Neobican zvuk posle velikog servisa golf 4 tdi.....ali ne I koji motor.... :26
-
taj problem koji svi imate potice od nestrucne ugradnje
-
Gedora brate pa dal moze to da utice nesto na motor ako nije lepo ugradjeno??????
HVALA!!!!!!!
-
Pozdrav. Posle velikog servisa Golf 4 tdi ALH 66kw prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, čuje se nekakav huk. Majstor kaže da je ispravno poklopio oznake na španeru, i da je to u redu, i da ne bi trebalo da je zupčasti kajiš pretegnut. Španer je Rouvil, ali je na njemu samo oznaka Litens Made in Canada. Majstor kaže da je on samoštelujući. Drugi majstor mi kaže da zupčasti treba da se popusti jer je pretegnut. Šta bi trebalo da uradim?
Evo za MICOB-a i SONY2229,pa vidite sta je covek napisao,koji auto i koji motor je u pitanju,citajte malo,xaxaaaxaax!!!!!!!
:31 :31 :31
:26 :26 :26
-
Gedora brate pa dal moze to da utice nesto na motor ako nije lepo ugradjeno??????
HVALA!!!!!!!
nista strasno. moze samo pokriviti ventile
-
Dobro je ,znaci kod mene je ipak ok,jer presao sam 40.000km od tad i nista se nije desilo,znaci dobro je uzupcen.A da li kad nije dobro uzupcen,cak i za 1 ili 2 zuba,cuo sam da zvuk motora nije dobar pa cak i da auto trese i ler mu nevalja....bla..bla...da te nedavim sad gedora.......jel to istina????
-
Gedora
nece biti da je do ugradnje ....sumnjalo se na to na pocetku... I sve drugi put odradjeno kako treba ali naravno ovaj put sam kupio alat kao covek I uradio servis...sve ok ...sve super
ima malo I dijagnostika da radi posle zamene kaisa kod pd motora SYNHRO ANGLE I td...a ne samo zameni kais I teraj
-
kakve veze ima alat sa tim zvukom?
alat ti sluzi za pozicioniranje radilice i bregaste.
a ni dijagnostika apsolutno nikakve veze nema sa zamjenom z kaisa na pd motoru na kom je paljenje fixno.
-
Au Sony, al si sad odvalio....
-
ok odvalio sam pitacete vi mene kako sam resio problem bleh
-
jel pravilno ugradjuje ovaj covek set zupcenja???
http://youtu.be/PwZGG4VXxf0 (http://youtu.be/PwZGG4VXxf0)
a sta ovaj radi???
http://youtu.be/pAEmqvUpKEY (http://youtu.be/pAEmqvUpKEY)
beer beer
-
Ti se jos patis sa zvukom posle servisa?
-
@soni i ja mogu obuci bijeli mantil i izbaciti na yt neki snimak kako amputiram nekome nogu ili ruku a nisam doktor. a na snimku to naravno nigdje ne pise kao ni na slici br 1.
odgovor na tvoje pitanje br1 je ne ugradjuje ga kako treba
a sta radi onaj na br 2 nemam pojma, mozda mu neko sa foruma posalje mail pa da provjeri ili da priupita stp mu tdi ne pali ili trosi ulje.
bogu hvala pa narod sve vise gleda ovakve snimke i majstorise u home made varijanti.
dok je prepisivanja sa yt majstori ce uvijek dobro ziviti i imati posla
mahac
-
ma ne patim se ja ....nego citam tako po forumu i dodje na ovu temu...
ima i na SKF -om sajtu isti postupak ....
jedino ako je zvuk samo od turskih delova...
postovanje majstorima,
ali i ja hocu nesto da naucim ,sto ne znam, a sto me interesuje ,ja hocu da naucim...ne vidim nista lose u tome
ko nece da objasni i pomogne ,bolje da ne prica nista... i vi majstori niste znali pa ste naucili ...nista lose nema u tome da i ja naucim po nesto
i ja. Kada sam kupio auto ajde reko necu nista sam da cackam ,platicu i da ne mislim.Odem kod majstora koji je na ok glasu u lazarevcu ,on mi kaze sine to ce da te kosta od 70 do 100 eura ruke bicedobro.ja kazem nema problema i ostavim kola...majstor uzeo pare,pretegao kais i to sam video da ugradjuje delove i kais bez krstenog alata...i posle kaze nisam ja pretegao kais ZNAS LI TI SINE KOLIKO SAM JA URADIO AUTA DO SAD bicedobro i zato sam se ja dohvatio sam toga
Idi plati jednom majstoru ,idi plati drugom,trecem i tako u nedogled a problem i dalje tu ...pa brate ne berem ja pare sa kruske. e zbog toga sam ja zainteresovan da se malo bolje upoznam sa tim stvarima
CAST IZUZECIMA
Gedora Ja bih najradije dosao kod tebe i odradio sve to...ali ja treba da dodjem iz lazarevca do Zemuna da ti ostavim auto,da se vratim autobusom kuci i ti kad zavrsis ja opet u autobus pa po auto..a auto mi treba svaki dan :26
-
druze ja taj auto ne bi ni radio. nemoj shvatiti nesto pogresno ali mi se sere od rada forumskih automobila i nisam ovde da trazim musterije. imam ih vise nego dovoljno.
nisam ti ja napisao ono gore da bi ti dovezao auto kod mene ili kod nekog po mojoj preporuci, nego poenta koju ti nisi razumio je da taj kais treba raditi neko ko je strucan. ti ako mislis da ga mozes sam podesiti kako treba samo udri.
beer
-
hvala
-
I šta bi na kraju, jesi li rešio problem čudnog zvuka finim štelovanjem remenice bregaste?
-
E aj sada pricam ozbiljno
problem sam resio tako sto sam ponovo sve uradio i naspanovao kais kako treba....jer ga je majstor pretegao ,cuje se jos uvek veoma malo...predpostavljam od porekla delova
a ovo fino stelovanje sam nasao na netu a o tome imas ovde pa procitaj
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm (http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm)
-
Pročitao sam to još kad si postavio one klipove gore i malo razmišljao o tome.... Odvrtanjem ona tri šrafa na remenici i njenim pomeranjem samo se malo doteže ili popušta kaiš, što isto može i da se uradi preko španera... E sad da li to utiče na onu vrednost u sedmom bloku od 0,5 i da li to treba tako da bude i šta ta vrednost znači, jbm li ga... :huh:
-
myturbodiesel.com je odličan sajt! :25
-
ne ne...procitaj malo bolje i neigraj se sa tim
batine