VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: djole96 Maj 20, 2013, 11:09:05 posle podne
-
Znaci ovako.imam turbinu veliku garet t3,usisnu,izduvnu garnu zavrsetak sa turbine u auspuh.U potrazi sam za,Cevcicom sto ide na turbinu za povratak ulja(sto se kaci na 2 srafa),bos pumpum,nekim hladnjakom ulja(nece da stavim onaj sto hladi voda,nego ocu ulje iz turbine da sprovedem u hladnjak koje ce stalno da hladi ventilator, a zatim ulje u karter.filterom za vazduh sto dodje kod desnog fara(sa crevom) dizne su mi vec 155 bara. biggrin biggrin
-
sta ocekujes od dizela,msm ne ocekuj neko poboljsanje,icicem malo bolje i nista vise...
-
jedno pitanje ? de da poveze sa pumpe crevo za vakum.na turbine nema de da se prikopca biggrin.znam da nece se puno dobiti ali mislim da ce moci da ide jedno do 160,170,motor je u perfektnom stanju.dizne radjene,karike,klipovi,komplet glava.i jos dosta toga
-
pa ne znam da li ce to bas da ti valja , znas i sam , da fabricki 1.6 d sa fabricki ugradjenom turbinom ima drugacije klipove , dizne i bosh pumpu. nije sve to bas tako jednostavno. A i ako ti je taj motor dobar bolje ga vozi i uzivaj.
-
ovako,ja sam namesta,neplacam majstora,imam turbinu,usisnu izduvnu granu,trebam da nabavim pumpu,filter kod desnog fara, cevcicu povratka ulja od turbine,hladnjak ulja sto hladi ventilator ( ane onaj pedeski sto hladi voda) biggrin dizne su mi vec 155 bara
-
zasto si toliko navalio na taj hladnjak? sta fali onom malom sto ga hladi voda?
-
155 bara?
-
biggrin, Wele znas i sam da nisu. . . biggrin
-
Ja prvi put cujem za taj ventilator sto hladi hladnjak od ulja. To ti je u svakom slucaju najmanja briga u celoj prici.
-
drugari,nisam navali,nego je viskoa temperatura motora do 95 ,96max,imam mehanicki merac temperature nov,i zato mi neigra ulogu taj.a imMAM JEDNO pitanje mozete li mi odgovoriti,ocu ulje iz turbine da sprovede u hladnja uljni koji ce na ima ventilator daa hladi hladnjak ulja(moja budzotina)a zatim ulje u karter.i ima mehanicki preko creva za pritisak ulja on je sa bez turbine 1 bar na leru na 95,pa zato ocu da se uje bolje ohladi da bi odrzo malo veci priTISAK(viskozitet ulja)i koje mi ulje preporucujeta da sipam ;)
-
biggrin, Wele znas i sam da nisu. . . biggrin
od kud znas da nisu,kad sam radio generaknu stavio sam licno sve 4 od turbo dizela (i ubaci 4 nova uloska) angry2
-
To ja nesto sa Weletom, odgovor se nije striktno ticao tebe, nije bitno sad, ako si uvrijedjen prastaj. . . Nego, kazes imas dizne, dobro, imas turbinu, dobro, a imas li ojacanu i drugacije izbalansiranu radilicu, imas li drugacije karike koje omogucavaju podmazivanje male pesnice, imas li druge klipove sa drugacijim celima u odnosu na ove sa obicnog dizela, da ne nabrajam jos. . . npr, drugaciju bregastu, drugaciji blok i glavu, dihtung glave . . .. Dzabe si ti radio generalnu na tom motoru ako hoces da stavljas turbo. . .
-
+1 a taj hladnjak ulja sto se cimas oko njega je najmanji problem. . radio bi ti posao i onaj mali sto se hladi vodom, kako kod mene nikada nije bio problem na 1.9td
-
To ja nesto sa Weletom, odgovor se nije striktno ticao tebe, nije bitno sad, ako si uvrijedjen prastaj. . . Nego, kazes imas dizne, dobro, imas turbinu, dobro, a imas li ojacanu i drugacije izbalansiranu radilicu, imas li drugacije karike koje omogucavaju podmazivanje male pesnice, imas li druge klipove sa drugacijim celima u odnosu na ove sa obicnog dizela, da ne nabrajam jos. . . npr, drugaciju bregastu, drugaciji blok i glavu, dihtung glave . . .. Dzabe si ti radio generalnu na tom motoru ako hoces da stavljas turbo. . .
neljutim se biggrin klipovi i karike jesu od turbo dizel.ovako .pumpu sa pazario od turbo dizel,turbinu usisnu izduvnu granu,dizne (imam odgovarajuce)lonce sve komplet od turbo dizel(trebam da varim da sastavljam jer je caddy duzi.samo me jako interesuje dali ce da izdrzi blok
-
ljudi moji mene interesuje dali moze neko da mi pojasni sto me muci.gde da spojim crevo od pumpe za turbinu ( ONO ZA VAKUM)dali ima nko dali je ovo vec radi i kako se pokazalo to mene interesuje. biggrin
-
sa bosch pumpe tj one pecurke crijevo ti ide na usisnu granu! Promijeni onu krivinu na koju se kaci crijevo sa turbine tako da ima prikljucak za kacenje tog crijeva!
-
sa bosch pumpe tj one pecurke crijevo ti ide na usisnu granu! Promijeni onu krivinu na koju se kaci crijevo sa turbine tako da ima prikljucak za kacenje tog crijeva!
+1 hvala ti :) clap
-
ne citiraj post iznad tvog,i koristi opciju izmeni kad kucas
-
drugari,nisam navali,nego je viskoa temperatura motora do 95 ,96max,imam mehanicki merac temperature nov,i zato mi neigra ulogu taj.a imMAM JEDNO pitanje mozete li mi odgovoriti,ocu ulje iz turbine da sprovede u hladnja uljni koji ce na ima ventilator daa hladi hladnjak ulja(moja budzotina)a zatim ulje u karter.i ima mehanicki preko creva za pritisak ulja on je sa bez turbine 1 bar na leru na 95,pa zato ocu da se uje bolje ohladi da bi odrzo malo veci priTISAK(viskozitet ulja)i koje mi ulje preporucujeta da sipam ;)
Ja tebe nista nerazumem?
Koliko hoces turbo da naduva?
Ulje povratno iz turbine u crevo pa u hladjak pa u karter? I to sve nekim slobodnim padom? Sto bi hladio ulje sto vec izlazi iz turba,zar nije bolje i jednostavnije pre turba da ide u hladnjak pa u turbo?
Daj sliku turba,tog T3 da vidim i koja je marka? Ima unitrasnji ili spoljasnji vest gejt?
-
http://www.kupindo.com/Automehanika/10919135_TURBINA-ZA-GOLF-2-1-6-Turbo (http://www.kupindo.com/Automehanika/10919135_TURBINA-ZA-GOLF-2-1-6-Turbo) ,,, http://www.pik.ba/artikal/1942700/turbina-za-golf-2/ (http://www.pik.ba/artikal/1942700/turbina-za-golf-2/) ovakva je dao sam ti dva oglasa da vidis(stavio bi moju sliku sjebo mi se telefon)pa da mi nepukne hladnjak zato.a i ulje iz turbine izlazi vrelije nego sto je bilo pre nego da udje u turbo
-
Stavi ti turbinu sa vodenim hladjenjem, ako se toliko cimas.
-
Netreba ti hladnjak. Spakuj sta imas i teraj,nece nista da vrisne,nebrini se.
-
dejan 921,lepo je da ima hladjenje,ali ima dosta zajebancija ;),, pile verujem da nece da crkene,ali nama taj kedi treba svaki dan(pa ako crkene veliki problem)zato mislim da stavi hladnjak ulja.i da stavi davac da pali ventilator koji ce posebno da hladi taj hladnjak ulja (davac na jedno 75 stepeni,sto raniji) :rolleyes:
-
taj kedi kad ima posla za nase poitrebe(vestacko djubre i tako to,vuce na sebi 600kg,i vuce prikolicu 600,700kg)znaci dobro opterecenje.a 54 ks je dosta malo jedva se krecem po putu.a sad je trenutno na farbanju(kompletnom) wub
-
daj slike kedija kad budes mogao
-
Nisam odavno bio na forumu pa kasnim,imas moju temu o uradjivanju turbine tu je sve detaljno objasnjeno.Ako treba neka pomoc pitaj slobodno.Iskreno te garrett turbine mi se nikako ne svidjaju,po meni je puno bolja k14.