VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: mcmungos Maj 20, 2013, 09:13:38 posle podne
-
Pozdrav
Predpostavljam da ćete me psovati jer nisam pretražio ceo forum ali jesam koliko sam mogao i znao.
Elem,
uzeo Tourana 1,9 2006. godište lepog i ko za mene velikog. Išao auto ko bleav 10-ak meseci i onda ode bregasta. Kažu da je to skoro normalno. Zamenim u Pančevu kod majstora, specijalista za VW bregastu i te djindjuve što idu tamo u glavu (neke šolje, 'bem li ga) i filtere i kaiševe i sve to što kao treba kad se radi veliki servis, računam da ga odradim jer mi ostaje za dugo vremena da ga vozim u sreći i veselju. Završim sve to kad jadac, neće turbina da bekne. Pre operacije "Glava" znala je da se isključi pa restuješ gašenjem vozila i ponovo .... ma znate već. Još mi majstor kao čistio i turbinu ("Bila je garava, bruka jedna. Sve sam ti očistio i sad je ko nova") Posle operacije i čišćenja neće nikako da sastavi turbo. Povuče i odmah ugasi. Skinem turbinu i odem u Turbo servis Užice, tamo mi daju drugu remontovanu i proverenu, trk nazad u Pančevo, montiramo i ja sav srećan po gasu, kad ono, jadac, ide, oseti se da radi turbina ali kao da radi sa 50% kapaciteta. Kaže moj majstor da možda tako treba. Tu malo izgubim strpljenje i ja napustim tog majstora. Odem na preporuku kod drugog koji kao radi fušeracije posle radnog vremena provedenog u Porše servisu. Stručnjak. Dobar majstor ko leba, trudio se jadničko, menjali EGR ventile, protokometre, proveravali sve vakuume, punjenje turbine, dijagnostikovali, skidali i proveravali interkuler hladnjak, menjali šolje amortizera i opruge na prednim točkovima (valjda to zna pa ko veli da ne ispadne da ne zna ništa), kad u jednom momentu skine bregastu i konstatuje da oni bregovi koji otvaraju dizne (ili je*em li ga šta) nisu isti sa originalno skinutom. Pljuc po predhodnom majstoru i nabavka odgovarajuće bregaste, one "prave".Šta se desilo kada smo je montirali, .... pogadjate, jadac. Ne da bekne. Znači prva - ide onako, druga - onako, treća ..... a u šestoj 3000 - 3100 rpm i da ga j***š neće više.
Vapaj: :30
Dajte mi nekog ko zna da popravi a ne samo da pogadja. Znači muka mi je i od muke se zajebavam. Ovo je počelo u decembru prošle godine i još nemam auto kakv treba da bude.
O finansijskoj katastrfi neću ovom prilikom. boodala
-
Komsija, dok cekas da ti neko odgovori, izdvoji minut i predstavi se u skladu s pravilima foruma u temi sa linka http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0)
Pozdrav
-
Zar nisam :9
Stvarno sam ljakse. Izvinjavajte. Idem o'ma. :20
-
kontaktiraj clana gedora s foruma.. ako ima iko ko je otisao i zazalio nek se javi ovde slobodno. srecno i pozdrav
-
mcmungos druze ako hoces doktora za vw i mehaniku uopste trazi clana gedora! covek koliko sam ja do sada uspeo da vidim ima sve u malom prstu i svaka mu cast! Gedora mooja preporuka.
-
gedora vw specijalista.
-
Dajte neki njegov kontakt telefon da ga nazovem. Poslao sam mu privatnu poruku ali se ne javlja. Verovatno radi a meni se zuri :)
-
Elem, posle duzeg vremena da se javim i napisem epilog drame.
Odoh po preporuci kolega sa foruma kod Gedore. On kaze" Jesi li siguran da je turbina dobra? Ako je (a jeste) u garanciji salji je da je preispitaju." Skinem, posaljem, ispitaju i kazu dobra je. Veli meni majstor
"Doteraj, ostavi i sredicemo to."
Oteram prekjuce. Danas zove i kaze "Znam sta je. Jel da radim?"
Ja kazem "Radi"
I on uradi.
Ja probam.
Radi kao nov.
Bravo za majstora i sve preporuke.
-
pa sta mu je bilo sto ne govoris ?
-
Mora da ga je Gedora počastio kakvom žestinom,pa se ne sjeća... biggrin
-
Spao kabl sa bombine!
-
tapsac nema lepse nego kad problem resis... tapsac
-
i nestanes...... trk...........zauvek
-
ljudska glupost i neznanje su problem na 80 posto automobila.
takav slucaj je bio i ovde.
da nema doktora i strucnjaka za vw i audi ja nebi ni imao posla.
:46
-
Da dodam samo, 'doktora i stručnjaka' koji se uče na našim vozilima, i sve o nashem trošku... ;)
Uvek sam bio u fazonu, ako ne znaš kazi, pa idem da idem dalje. Ali ovde svi, sve znaju, a bez autodate ni ulje ne znaju gde se menja.
Plus sto postoji presudan faktor. iSKUSTO u svakom poslu...
-
Moram da napišem.Blago Beograđanima jer je majstor Nino u Zemunu. thumbup
Ovde kod nas(Novi Sad) postoje majstori,ovlašćeni servisi,priučene kalfe i majstorčići.I svi imaju jedan moto:"Oštre makaze najbolje šišaju!" Dovezeš auto kod majstora zbog,lupam remenice na alternatoru,a on ti predloži veliki servis i menjanje svih nosača motora.Čast izuzecima,ali ovde stvarno "majstor" kad vidi da si duduk i ne znaš ni gde se sipa ulje,on te ošiša,pa prelaziš kod drugog i tako stalno. :82
-
Predlazem Glavnog za dozivotnog pre$ednika ovog foruma! biggrin
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
-
Al niko da kaze sta je bilo u pitanju
-
+1
-
bio se pokvario...................
-
aaaaaaaaa pa odma recite tako bonk , a ne da kad god vidim temu, mene kopka sta je bilo. biggrin
-
Da dodam samo, 'doktora i stručnjaka' koji se uče na našim vozilima, i sve o nashem trošku... ;)
Pa kako mislis da se uci mehanika? Haha