VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: pejavw Maj 20, 2013, 02:27:27 posle podne

Naslov: Polo 86c
Poruka od: pejavw Maj 20, 2013, 02:27:27 posle podne
Narode, imam problem  :( .
Vozim VW POLO 1988god. motor 1.0 benzin-gas. Povremeno mi se pali sijalica za ulje i pisti kao neki alarm, to se desava u toku voznje, kad dam gas prestane, a nekad kad oduzmem gas. Ista situacija i u leru. Proverio sam pritisak ulja, 0.8-0.9 bara na leru a 3.5-4.0-4.5 pod jacim gasom (Majstor kaze OK). Sipao sam ulje Lukoil 10-40, zamenio filter ulja, zamenio automate za ulje. Ista situacija. Majstor kaze da je retko ulje. Kupim novo ulje Nisotek 15-40 autogas, nov filter, nove automate. Radio auto bogami jedno sat vremena u mesto (dok popijemo pivo  :) ). Sve OK  alealeee . Bilo je sve super i kad sam poso za Bgd kada sam naglo nesto skrenuo (zbog radova na putu) ponovo je pocelo da blinka i da svira, ali na kratko :( . Pozvao sam majstora, kaze malo ulja, dolij (oko 0.5l). na Bubanj potoku uzbrdo ponovo se oglasio alarm i sijalica  driving . 
Auto ide lepo, cak na nekim mestima i 130km/h ali uglavnom 100, ne dize temperaturu, nema crni - plavi dimovi na auspuhu, ne dimi na iberlauf, trosi sasvim normalno oko 7l plina. ALI SVETLI I PISTI NA TABLI
MOLIM ZA NEKI SAVET
Inace sam nov na forumu
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pimbe Maj 25, 2013, 08:17:41 posle podne
Automat pritiska, najverovatnije . . .  Probaj negde na otpadu da nadjes originalni, verovatno si kupio neki turski ili kineski bunjak . . .
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Maj 25, 2013, 09:15:28 posle podne
Imas pravo, polovni originalni je prava stvar. Moram da ga iskopam na nekom otpadu, i da ga cipujem  :) :) :)
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pimbe Maj 25, 2013, 11:41:46 posle podne
Ako nisi bacio stari originalni, probaj da ga operes u benzinu. Mozda je se nakupilo garezi od ulja u njemu. Ako ti jos pri ruci ubaci ga u flasicu od 0.5 l ili nesto slicno sto moze da se zatvori a da ne ispari benzin i potopi ga benzinom, nek stoji par dana, pa probaj . . .
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Maj 26, 2013, 12:13:14 pre podne
A jel mogu da ga celog potopim? A sta se desava tamo gde se on srafi (automat) da procistim i to i da li ima sanse tu nesto da se mesto zacepi ???
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pimbe Maj 26, 2013, 07:31:48 posle podne
Celog ga potopi i otkiseli, pa kad ga izvadis probaj da izduvas ustima garez iz one rupice, kompresovani vazduh ce ga sjebati, mozes da probas i sa WD 40  i onom njegovom slamcicom . . . (jbga izgleda kao ciganija, ali vredi pokusati)
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Maj 27, 2013, 08:40:22 posle podne
Procistio sam stare automate, namestio i misli da je sve super, kad posled nekog vremena poce ponovo da zuji bonk . Isto se ponasa i sa novim automatima. Ljudi mi kazu da je kvar u instrument tabli  ;) . Ali ....  bonk bonk
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: canibal86 Maj 28, 2013, 01:34:53 posle podne
Autodata kaze 2bara na 2000 obrtaja.
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Jun 05, 2013, 11:00:26 pre podne
JBg imam toliki pritisak, dali ima veze neke sa alternatorom posto mi ne puni dovoljno struju :11
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Jun 14, 2013, 03:52:50 posle podne
Zadnja par dana kad sam vozio auto, nista se nije javljalo (zujanje i lampica) gradska voznja,  u to bas dosta, nekolko puta se palio ventilator sve uredno. Kao nekad :), Da li je moguce da je neki kanal bio zacepljen  ??  :82 Pa je sad probio  :82 :82
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: Decky_Nis Jun 18, 2013, 08:40:31 posle podne
Da nije ova lampica levo da ti se pali?

(http://www.autoservis-meic.hr/pics/cars/TEMPERATURA%20MOTORA-INSTRUMENT%282%29.jpg)

Kod mene se palila ali to je za antifriz tj. vodu. Mozda nemas dovoljno vode u hladnjaku. A mozda je i posao za elektricara.
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Jun 19, 2013, 09:41:11 pre podne
Ovo je bas za ulje, moj je stari tip, bas kao sa avatara i ima samo te dve sijalice za akumulator i za ulje.  Vraca se on sutra za Durlan kod auto elektricara pa neka ga on jebava.  :82 :82
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Novembar 06, 2013, 12:57:13 posle podne
Problem je rešen."VALJDA". Vozim ga vec duze vreme grad-otvoreno. Niti se pali sijalica niti zuji. Kako je došlo do normalnog stanja to stvarno neznam. Ali bitno da je OK clap
ALI
ALI
Sada na benzin u leru nece da radi , ide super ma šta ide, leti, ali na semafor kao da uskljucim.
 :30 :30 :30
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: boćanac GTD Novembar 06, 2013, 08:40:19 posle podne
kako si resio problem zujalice?
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Novembar 07, 2013, 10:26:18 pre podne
Nemam pojma, vadio automate, tumbao menjao mesta. i dalje je pistalo. Uzeo stare (mislim da su originalni braon boje i jedan i drugi) dobro naprskao wd40-nekoliko puta, namestio zapistao jedanput lost006, opet zamenio mesta, i da ne cuje đavo od letos ne pisti niti se pali sijalica, osim kad palim auto (akumulator i uje) i to je yupi3ti. Ali nepisti to zadžabe, i netreba skidati zujalicu. Moje misljenje.  Ja od kako sam promenio zežece lagere od tad je počelo to da pisti, možda su sad nalegli kako trebaju.... neznam ...neznam...
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: boćanac GTD Novembar 10, 2013, 03:34:35 pre podne
ma ja od kad sma zamenio tablu pali mi zujalicu motor mi ok , necu ni ja da gasim zujalicu. sa tim se ne treba igrati :) :)
Naslov: Odg: Polo 86c
Poruka od: pejavw Novembar 10, 2013, 07:51:50 pre podne
I meni su govorili da je tabla, ali se ipak nesto stoto desavalo. Ko zna :9 , Mene je samo nervirala zujalica i lampa inace sve je bilo ok oko motor.