VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: miki978 Maj 04, 2013, 08:17:35 posle podne
-
odnedavno sam kupio seat alhambru=vw saran 2002 god.i desava mi se da na nizbrdici u leru drzim kocnicu i ona polako propada angry2.pa kad pustim i opet pritisnem jedva ukoci a u voznji sve exstra prvo kocenje ali ako zaredom pritisnem vise puta sve teze koci.
ulje sam mu zamenio danas, dali neko ima prestavu sta moze biti.
-
Mozda ostao vazduh u sistemu.
-
Isteraj lepo vazduh, ako i dalje propada ona trazi polako gde pusta ulje i to je to.
-
da pojasnim ulje sam zamenio danas a problem je konstantan od kad sam kupio auto
ulje mu je bilo skoro kao u motoru crno,izgleda da nikad nije menjato.
vazduh 100%izasao iz sistema, imam utisak da mu ie slab vakum,kad mu ga dam po gasu kocnica je ok,ali na leru primetno oslabi.
-
ne drzi ti vakum dovoljno. provjeri ventil i crijevo sa vakum pumpe na servo posudu sto ide. ako je ono u redu pupa ti je oslabila
-
+1 tapsac
-
sto nadjem vremena moram to pogledati,ali mnogo je nepregledno i nepristupacno
-
onda oteraj auto kod nekoga ko je placen za te stvari... Ako imas mehanicara koji ti odrazava automobil verovatno nece ni naplatiti pregled vakum creva i venitala jer se to odradi za 10 minuta, naravno ako znas gde da gledas... Ako se ustanovi da je otisla pumpa onda vec polako skupljaj pare :8
A ja sam imao slican problem na svom golfu, meka kocnica, ali kad je nategnem do kraja kocila je pristojno...
Zamenio sam vakum crevo koje ide iz serva jer je bilo puklo pa izolirano i sada je sve ok...
-
Pozz,aj da se ubacim...problem je sledeći,drukanjem kočnice na leru,(ne pitajte zašto jer je to drugi problem),obrtaju padaju i auto radi kao na 2 klipa,prestankom drukanja,rad se normalizuje.Šta je to?Creva od grane do serva,razvodnika i inst table su ok.Golfov motor 1.6 PN je u pitanju.Pomoć :(
-
odnedavno sam kupio seat alhambru=vw saran 2002 god.i desava mi se da na nizbrdici u leru drzim kocnicu i ona polako propada angry2.pa kad pustim i opet pritisnem jedva ukoci a u voznji sve exstra prvo kocenje ali ako zaredom pritisnem vise puta sve teze koci.
ulje sam mu zamenio danas, dali neko ima prestavu sta moze biti.
Ako ti kocnica *tone* tj propada, onda su ti propale gumice GLAVNOG kocionog cilindra, a verovatno zbog NE menjanja kocione tecnosti na vreme (prvi put posle 3 godine, pa posle svake 2 godine).
Vakuum sa propadanjem pedale nema veze, problem sa vakuumom se manifestuje tvrdom pedalom. Ucestalim pritiskanjem pedale kocnica ce postati tvrda i na novom novcijatom autu, jer pumpa za vakuum kod dizela ili sam motor kod benzinca, nije u stanju da proizvede dovoljno podpritiska u tako kratkom vremenskom periodu.
Pozz,aj da se ubacim...problem je sledeći,drukanjem kočnice na leru,(ne pitajte zašto jer je to drugi problem),obrtaju padaju i auto radi kao na 2 klipa,prestankom drukanja,rad se normalizuje.Šta je to?Creva od grane do serva,razvodnika i inst table su ok.Golfov motor 1.6 PN je u pitanju.Pomoć :(
Drukanjem kocnice upotrebljavas servo pojacivac, koji radi na vakuum. Prilikom uzastopnog koristenja kocnice iliti drukanja, potpritisak u vakuumskom sistemu pocinje da varira, a na istom sistemu su i vakuum aparat za zakretanje predpaljenja (na razvodniku) tako da u sistemu nema dovoljno podpritiska da zadovolji oba potrosaca (servo i razvodnik) tako da data situacija onesposobljava slabijeg potrosaca, u tvom slucaju vakuum aparat predpaljenja i time menja rezim rada motora.
Probaj da skines crevo sa razvodnika, zapusis ga sa nekim srafom, upali motor i drukaj kocnicu da mile volje, motor ce raditi normalno. ;)
mahac
-
hvala na savetu.
pregledao sam creva od vakuma i sve je ok.samo je spoj sa vakum pumpom bio labav i njega sam stegao.
ali i dalje je sve isto.proverio sam i kako vuce vakum(tandem pumpa) stavljanjem prsta na lulicu pumpe i mogu da kazem nista narocito
mada nisam imao sa cime da izmerim.
a sto se tice propadanja kocnice polako u leru da probam da zamenim glavni kocioni cilindar ili i komplet (vakum "bure"veliki krug )
i jeli moguce remontovati tandem pumpu zato sto pravi slab vakum.