VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Dzimi Mart 16, 2009, 11:16:29 pre podne
-
Interesuje me a verujem i mnoge forumase koliko treba po standardu Golf 2 1.6d da trosi ulja.Interesuje me jer moj posle generalne (totalne ili kako se vec kaze ) trosi po malo .Na 3000 mi sa normalnog padne na minimum sipke za merenj.Negde sam procitao da ipak treba da trosi po malo ipak je to dizelas.
-
po fabrickim upustvima uglavnom moze naci podatak da je normalna potrosnja ulja 1l/1000km, kad je nov. Inace mislim da je razmak izmedju max i min tacno 1l, sto ce reci u tvom slucaju i vise nego odlicno, s obzirom na kilometrazu od 3000km, a to sto se potrosnje tice, da, normalno je s obzirom na godine i predjenu ukupnu kilometrazu
-
ne bih da sam sebe malerisem---ali cisto da kazem--motor 1.6 benzinac 87 god.presao 300000km-ni gram ulja ne trosi
-
Eeee sad.....ne trosi ni grama... kako meris,sipas u epruvete? biggrin
-
ne bih da sam sebe malerisem---ali cisto da kazem--motor 1.6 benzinac 87 god.presao 300000km-ni gram ulja ne trosi
ja sam na MK II zamenio gumice na 176 000km, i sada sa 256 000 ne trosi ni gram ulja na interval zamene od 5000 km.
-
Hvala ljudi za informacije .Zabrinuo sam se ,jer sam pre generalne sipao litar na 300 km pa rekoh necu valjda opet da ga tankam cesto.
-
Pa valjda je normalno da dizel motor tro
-
ne bih da sam sebe malerisem---ali cisto da kazem--motor 1.6 benzinac 87 god.presao 300000km-ni gram ulja ne trosi
ja sam na MK II zamenio gumice na 176 000km, i sada sa 256 000 ne trosi ni gram ulja na interval zamene od 5000 km.
izgleda da cu i ja morati da menjam te gumice, reci mi zajeban je to posao i da li ima neke razlike u kvalitetu gumica i koje bi mi preporucio???
-
Probaj potraziti, Dandy je nekad pisao o tim gumicama, mijenjao ih je vise puta i nasao neke koje valjaju.
-
izgleda da cu i ja morati da menjam te gumice, reci mi zajeban je to posao i da li ima neke razlike u kvalitetu gumica i koje bi mi preporucio???
[/quote]
Posao i nije naro?ito zeznut ako ima
-
ne bih da sam sebe malerisem---ali cisto da kazem--motor 1.6 benzinac 87 god.presao 300000km-ni gram ulja ne trosi
clap isti slucaj je bio i kod mene, prodao kola, i zove me novi vlasnik, i covek onako zbunjen, kaze: ''pa on ne trosi ulje'', a ja spreman za zaje*anciju kazem, da pa. Pa kao obicno nesto ne valja kada se kola prodaju. Eto sto je kod nas mentalitet, cim prodajes kola tu nesto nije bas kako treba, a ti jednostavno hoces da promenis kola biggrin biggrin
-
ja imam slicno iskustvo, kad sam prodao dvojku 1.6d, lik me pitao da li ima ulja da naspe, da ne zariba do kuce, a ja, mozes slobodno na more, ako zelis. I ja sam zeleo da promenim kola, zato sto mi je doslo da uzmem noviji, bolji i tako, dok ostalih 98% bi zelelo da proda kola samo zato sto nesto ne valja i to je prosto cinjenica, zato smo svi skepticni po tom pitanju, i to je normalno.
-
po fabrickim specifikacijama potrosnja za 1,6d je oko 700 grama na 10 000 km,,,tako da potrosnja od 1 litar na 1000 km kako kolega rece dovodi do cifre od 10 litara na 10 000km,,,pa sto onda mijenjati ulje uopste,,,,ako dosipas litar na hiljadu km,,,
a to da ne trosi ni grama,,,,pa malo morgen,,,volio bi da vidim taj motor kako izgleda,,,iskreno,,,,mora da potroi bar nesto jer ima mazajucu kariku koja stalno nanosi ulje po cilindrima i ako nista drugo onda ce bar da ispari bar nesto na 10 000,,,
A sto se tice gumica ventila,,,problem kod golfa je sto ja nisam dugo mogao naci odgovarajuce, jer je svuda bilo victor reintz i getz koje nisu ni za sta,,,pa cim 8 komada kosta 300 dinara sta ocekivati,,,,nasao sam neke mislim da su getz, ali original u ventu(prodavnica autodijelova) i pokazale su se odlicne,,,,za sada
ali ako stradaju gumice ventila teba provjeriti ventile i vodjice,,,nece gumice tako lako da stradaju same od sebe,,,oce ali poslije mnogo kilometara, ali najcesce se desava da dodje do zazora vodjice ventila, i da toplota i pritisak sjebu gumice,,,
-
a da li je moguce da ja zbog tih gumica sipam na 700 km litru???
kompresiju nisam merio ali na minusu pali iz prve i to jako malo vergla mozda 2 sec.
-
Ajde da se nadove
-
pa drugar osvjezavanje motora moze jako cesto da doprinese i vecoj potrosnji ulja nego sto je bila,,,sve zavisi sta je radjeno,,,naravno, nije pravilo ali se desava,,,
ako su zamijenjene samo karike, postoji mogucnost da je cilindar bio narisan,ili da je klip dobio jajast oblik i ne znam zbog cega ali se dogadja da se potrosnja ulja ili ne promijeni ili poveca,,,
drugi razlog koji je jako cest su gumice ventila, i same vodjice i ventili i to moze znatno da poveca potrosnju,,,kao i turbina na td motorima,,,,te gumice su mene izludjivale,,,mijenjao sam ih maltene cesce nego ulje, uh,,,kad se samo sjetim,,,,ali srecom napravio sam alatkice za relativno lako mijenjanje gumica pa sam se snalazio
dizel sa dobrom naftom, cistim diznama i dobrim grijacima ce da upali i sa kompresijom ispod 20,,,,tako da to paljenje zimi koje uzimaju kao reper moze a ne mora da bude pravilan pokazatelj,,
oko ulja se ne razumijem,,,ali znam koga da pitam i sipam samo marley, do sada fantazija,,,,sta radim motorima i sta izdrzavaju,,,stvarno ne mogu da ne kazem sve rijeci hvale,,,,i uzimam iskljucivo od covjeka kod plavog mosta,,,leek se 25 godina bavi samo uljima, i za sada nisam cuo da je nekad pogrijesio,,,
-
greska
-
pa drugar osvjezavanje motora moze jako cesto da doprinese i vecoj potrosnji ulja nego sto je bila,,,sve zavisi sta je radjeno,,,naravno, nije pravilo ali se desava,,,
ako su zamijenjene samo karike, postoji mogucnost da je cilindar bio narisan,ili da je klip dobio jajast oblik i ne znam zbog cega ali se dogadja da se potrosnja ulja ili ne promijeni ili poveca,,,
drugi razlog koji je jako cest su gumice ventila, i same vodjice i ventili i to moze znatno da poveca potrosnju,,,kao i turbina na td motorima,,,,te gumice su mene izludjivale,,,mijenjao sam ih maltene cesce nego ulje, uh,,,kad se samo sjetim,,,,ali srecom napravio sam alatkice za relativno lako mijenjanje gumica pa sam se snalazio
dizel sa dobrom naftom, cistim diznama i dobrim grijacima ce da upali i sa kompresijom ispod 20,,,,tako da to paljenje zimi koje uzimaju kao reper moze a ne mora da bude pravilan pokazatelj,,
oko ulja se ne razumijem,,,ali znam koga da pitam i sipam samo marley, do sada fantazija,,,,sta radim motorima i sta izdrzavaju,,,stvarno ne mogu da ne kazem sve rijeci hvale,,,,i uzimam iskljucivo od covjeka kod plavog mosta,,,leek se 25 godina bavi samo uljima, i za sada nisam cuo da je nekad pogrijesio,,,
Ma ok, meni posle zamene karika je za prvih 6000 km potro
-
Eeee sad.....ne trosi ni grama... kako meris,sipas u epruvete? biggrin
lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol
lave zaista ne trosi jbg,kod svake zamene ulja ostane isto --e sad bas da ga merim nezelim ali i po sipci mreaca ulja vidim da je uvek na istom nivou
-
ja kad radim servis,do 5000km ni gram ne potrosi,a posle trosi oko 1L na 1000km,i ulje postaje crno...inace motor je 1.6 benzin+plin,a sipam total qarc...sta mislite sta to moze biti?
-
pa prosto do 5000km je sve normalno, a nakon tih 5000km (ako sam dobro shvatio), pocne da trosi ulje, jednostavno ulje gubi svoja hemijska svojstva, a inace je i preporucljivo menjati ulje na 5000km, a jos kad se doda starost motora, konstantna promena temperature ulja, los kvalitet goriva, i jos mnogo stosta, rezultat je krajnje ocigledan.
-
E pa nece biti da 5000 ne potrosi ni gram,a nakon toga 1l na 1000 km.Po meni je to dosta kontradiktorno i neprirodno.Nije napravljen motor koji ne trosi ni grama ulja,mozda to tebi odokativno izgleda isto na meracu ali veruj mi nemoguce je.I nakon toga odjednom pocinje da trosi litar na 1000 km,i po zameni opet nista.Nesto tu ne pije vodu,ili ovo prvo,ili drugo.
Normalno je da ulje gubi svoja hemijska i fizicka svojsta,ali je nenormalno da se to desi tako naglo.
Imam isti takav motor,i za interval zamene od 6000 km nemam potrebu za dosipanjem,ali se stanje na meracu menja proporcionalno kilometrazi.Prlikom zamene nalijem ulje nesto iznad sredine sipke(oko 2 mm),a kad stigne za zamenu je isto toliko ispod sredine.Po nekom mom proracunu je to potrosnja oko max 0.5 l na 6000 km i mislim da je to odlican rezultat za tako vremesan motor.
-
nisam se dobro izrazio,nije da mi ne trosi ni gram,potrosi veoma malu kolicinu ulja,zanemarljivu,vrlo malo se spusti nivo ulja na meracu,ali mi je cudno sto posle 5000 naglo pocne da trosi...verovatno je to sto si rekao da gubi na hemijskom svojsvu a i kvalitet naseg ulja dosta utice na to...
-
po fabrickim specifikacijama potrosnja za 1,6d je oko 700 grama na 10 000 km,,,tako da potrosnja od 1 litar na 1000 km kako kolega rece dovodi do cifre od 10 litara na 10 000km,,,pa sto onda mijenjati ulje uopste,,,,ako dosipas litar na hiljadu km,,,
a to da ne trosi ni grama,,,,pa malo morgen,,,volio bi da vidim taj motor kako izgleda,,,iskreno,,,,mora da potroi bar nesto jer ima mazajucu kariku koja stalno nanosi ulje po cilindrima i ako nista drugo onda ce bar da ispari bar nesto na 10 000,,,
A sto se tice gumica ventila,,,problem kod golfa je sto ja nisam dugo mogao naci odgovarajuce, jer je svuda bilo victor reintz i getz koje nisu ni za sta,,,pa cim 8 komada kosta 300 dinara sta ocekivati,,,,nasao sam neke mislim da su getz, ali original u ventu(prodavnica autodijelova) i pokazale su se odlicne,,,,za sada
ali ako stradaju gumice ventila teba provjeriti ventile i vodjice,,,nece gumice tako lako da stradaju same od sebe,,,oce ali poslije mnogo kilometara, ali najcesce se desava da dodje do zazora vodjice ventila, i da toplota i pritisak sjebu gumice,,,
vezano za gumice--kad sam menjao hidropodizace tada sam zamenio i gumice ventila mada nije bilo neke potrebe za tim ali reko ajde da ne dajem dvaputa pare za ruke a moze sad sve da se odradi---isto sam ih kupio u ventu getz marka i dao sam malo vise para,sto ti kazes svuda kostaju oko 300 din komplet a ovde koliko se secam oko 750 din---a menjao sam ih jer je motor presao vec 300.000!!!!!e sad za potrosnju ulja--sto rece neko gore,pa nemerim na epruvetu koliko ulja ispustim iz motora kad ga menjam ali znam da mi na meracu odnosno sipci pokazuje uvek isto jbg,e sad nemogu ni tu da merim u milimetar--uglavnom,kupim ulje sipam 3 i po litre i pola litre mi ostane uvek jbg,a nesto bas ne osecam potrebu da lazem ovde pogotovo sto ne prodajem auto--ko mi neveruje evo mu djunta pa nek predje 10.000 pa nek vidi da li trosi ili ne biggrin biggrin biggrin biggrin-----salim se NEDAM DJUNTU BRE NIKOM NI DO RADNJE SA NJIM DA ODE angry2 angry2 angry2 !!!!!POZZ
-
sto se tice potrosnje na preko 5000 vjeruj da je tacno,,,,mnoga ulja do 5000 odradjuju odlicno posao, ali preko toga motor pocinje da trosi ulje nenormalno i po zamjeni opet ne trosi,,,,
sva mineralna ulja se mijenjaju na oko 5000,,,neka na manje neka na malo vise,,,
postoje ajd da kazem malo kvalitetnija ulja kojima je period izmjene oko 10 000 km, ali i ona priblizavajuci se toj granici pocinju da troskaju po malo,,,,
marly je cini mi se oko 700 din/litar clasic, a black gold ili tako nesto,,,zaboravio sam tacan naziv,,,je oko 800....ali ubija sta radi
crno je i ima grafita u sebi,,,,
-
Ja ovaj motor sto sam ubacio u golfa 1.6TDi je presao 330000 hiljada,menjam ulje na 7000-8000 i potrosi 1l normalne voznje,sipam selenu za turbo motore.Ja mislim da je to super za tu kilometrazu,Kad ga gasiram oce da svuce dosta ulja,sto je normalno.
Sto se tice tog prekaricenja motora , netrose se samo karike,stavis nove karike a klip u cilindru igra valcer,karika je vise rasirena pa kako nebi trosio.
A to 1l na 1000km je preterano previse.motor kad izduva,kad je pred smrt onda trosi tako.
-
Pravilo je da kada 1.6d dodje do 1l na 1000km sledi generalna,nema potrebe da se meri kompresija ili da se menjaju gumice.....netreba se zavaravati.
Kada je generalna korektno uradjena auto ne bi trebao da trosi vise od 0.3-0.5l ulja na 5000km.
-
Ja sam u decembru prosle godine odradio generalku i sad mi trosi 0.5l - 1l ulja na 5000km, zavisi od voznje. Uglavnom nikad preko 1-og litra nepotrosi. Inace radim servis na svakih 5000km i sipam Optimino ulje sinturbo. (Nisam sigurad dal se ovako pise) Naravno vozim golf 2 1.6d