VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Gti-karburator April 11, 2013, 05:48:32 posle podne
-
Menjao sam skoro dihtung poklopca ventila i drugar navalio da operemo motor posto je bacao ulje. Kad ga je oprao a nismo nista zastitili, poceo je da trza i na leru i u voznji. Prodje od tada 10ak dana i sve se osusi,zamenim kapu i kabal od bobine i sada samo trza na leru a u voznji odlicno prima gas. S obzirom da je to g2 sa karburatorom od keca ( boodala tako sam ga kupio) prost je ko pasulj. Nema nikakvu elektroniku sem osnovne. Bio je gti 1.8 8v. Da li je mogao vodom da zezne neki kabal? Uvece se vidi da jedan svetluca-probija. Verovatno da to trebam da menjam ali me interesuje da li je mogao jos nesto da zezne tj da nisu kablovi? Pre toga je radio dobro. Bobinu nije kvasio jer je ona gore.
-
Nude u radnji kablove za plin,kazu da su deblji pa time i bolji . Kostaju tri soma. Jel zna nekn nesto o tim kablovima? Da li su stvarno bolji? Inace sam planirao da uzmem BERU.
-
Uzmi silikonske kablove i vozi.