VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: mstevica April 06, 2013, 11:52:16 posle podne

Naslov: Kontakt brava Golf 2
Poruka od: mstevica April 06, 2013, 11:52:16 posle podne
Krenuo da izbacim kontakt bravi i da ubacim taster za paljene kao na novim autima.
Nije mi jasno cemu sluze P i S izvod na baravi?
To su manje dve papucice na bravi.

Pozdrav
Naslov: Odg: Kontakt barava Golf 2
Poruka od: mstevica April 07, 2013, 04:40:05 pre podne
Pronasao sam ste je kontakt P.To je napon za parking poziciju.

Evo sta hocu da motiram na na auro kom mene umesto barave

(http://img836.imageshack.us/img836/2725/scan1r.jpg)

Imar par nedoumica sta kako da vezem

Kokiko sam proverio sam brava od golfa ima tri prekidaca.Jedan pali svetla , drugi pali kontak i treci alnasuje.
Ja sam u nedoumici sta gde da povezem.

Da vam odjasnim kako taster radi :
Kada se provuce token pored prijemika tj. nogog kruga otljuca se tester i preman je za rad.
Kada se stisne jedamput traster pojavi se napon na kontaktu ACC.
kada se stisne drugi put pojavi se napon i na kontaktima NO1 I NO2 .
Kada se stine potom kocnica i drzi taster pojavi se napon na kontantu START ali nestane na kontaktu NO2.
Ako se potom stisne ponovo kocnica i drzi taster ponoco ce biti napon na kotaktu START ali a ko sa samo stisne i pusti nestace svuda naponi  i auto ce se ugasiti.

Ja sam i rastavi uredjaj da vidi sta kako radi za svaki slucaj pa i to da vam obajsnim
ACC poli relej velicine 1.5cm x 1.5cm na kome pise da je 25/30 ampera.Po nemi je to sumljivo da toliko mali relej ima toliku snagu.Mozda ja i gresim ali nisam jos nalecao na tako mali relej a sa tolikom snagom.
NO1 pali 4 feta IRF4905 od kojih jedan moze izdrzi 52 ampera.Tako pise u manualu od tog feta mada nema ni na jednom nikakav hladnjak.
NO2 dobija struju sa NO1 samosto je na njega vezan jos jedan rejel , pa kad je on iskljucen onda je napon na NO2 kotaktu a kada je uljucen onda se pojavi na kontakti START.
Zato i nestane napon na kontaktu NO2 kada se auto staruj.


Naslov: Odg: Kontakt barava Golf 2
Poruka od: mstevica April 07, 2013, 05:55:22 pre podne
Ja se nadam da vam je jasno zbog cega sam u nedoumici gde sta da povezem.
Da li da vezem ACC na svetla a NO1 na kontakt ili da vezem NO1 na kontakt i NO2 na svetal ...

Da li mi neko moze reci sta je gde povezano na normalnom autu mislim fabrickom?
Sta je povezano na ACC,sta na NO1 i sta na NO2 ?

Pozdrav
Naslov: Odg: Kontakt barava Golf 2
Poruka od: mstevica Decembar 01, 2013, 12:55:39 posle podne
Evo kako sam ja ovo preravio i radi ok.

Ovak izgleda ceo set
(http://img43.imageshack.us/img43/4741/uoo5.jpg)

Evo kako sam prepravi baravu
(http://img849.imageshack.us/img849/6025/0wbw.jpg)
(http://img607.imageshack.us/img607/6123/dbvu.jpg)
(http://img837.imageshack.us/img837/1363/b6nk.jpg)

Ja se bavim elektronikom pa sam malo prepravio postojecu elektroniku posto mi se nisu svidale dve stvari.
Prva stvar je to sto sami fetovi nisu imali hladnjak a druga stvar je sto je mali presek veza pa sa i ja malo pojacao.
Nije bas bilo mnogo mesta za hladnjak i samu kutiju sam izbisio da se bolje hladi.
(http://img809.imageshack.us/img809/5746/cvty.jpg)
(http://img834.imageshack.us/img834/1799/hsn9.jpg)
(http://img854.imageshack.us/img854/5018/57pc.jpg)
(http://img132.imageshack.us/img132/9650/mfe9.jpg)

A sad montaza

Citac koda sam stavio desno od brave za paljenje i ulepio ga termo lepkom
(http://img189.imageshack.us/img189/9750/dh8d.jpg)

Klin u bravi sam ulepio termo lepkom da mi se volan ne zakljuca
(http://img27.imageshack.us/img27/4149/24yo.jpg)

Taster sam stavio umesto brave, tacnije na mesto gde je bila brava
(http://img833.imageshack.us/img833/882/obaj.jpg)
(http://img196.imageshack.us/img196/5132/qq8z.jpg)

I evo ako to sve izgleda kada je postavljeno
(http://img845.imageshack.us/img845/4483/t3c0.jpg)
(http://img268.imageshack.us/img268/5209/0r2w.jpg)

Uredjej ko uredaj radi besprekorno jadina mana je sam kvalitet tastera u dugmetu.Ja ga koristim vec par meseci i redi besprekorno.Sad u zadnje vreme je poceo da prekida sam taster ponekad.Treba da ga otvorim i stavim neki kvalitetniji unitra.
Primcip rade prave je sledeci :
Kada se provuce token pored sezora brava se odkljuca.Brava ima tri koraka.U prvom koraku kada sisnem tasner jedamput upali se radio kada se stisne drugi put upali mi se kontokt.Da bi se upalio auto mora se stinitu kocnica i stisnitri taster treci put.Da bi se ugasio auto ponovo se stisne kocnica i pritisne taster.Posle pet sekundi kada se auto ugasi brava se zakljuca.Tako da se mora ponovo token.
Eto toliko o mojoj maloj prepravki auta.
Pozdrav
Naslov: Odg: Kontakt barava Golf 2
Poruka od: vladegti Decembar 24, 2013, 05:37:33 posle podne
svaka cast za ovo a reci mi jel vise nemas zakljucavanje volana? i jos mi reci jel nisi imao problema sa luftom ovog lezaja na bravi kroz koji prolazi osovina volana?
Naslov: Odg: Kontakt barava Golf 2
Poruka od: mstevica Decembar 24, 2013, 06:53:17 posle podne
Nemam zakljucanalje volana trenutno, nisam to uradio zato sto nisam imao vremena.Mada ima u planu i to da uradim.Gledao sam vec kada sam skidao sta kako , teba da nadjem samo neki elektro kagnet.Ja mislim da ce onaj od vakumskog uregaja od gasa biti dobar.Sto se tice lufta u volanu u lezaju .Toga nema.Sve je isto kao sto je bilo kao i sa bravom.
Naslov: Odg: Kontakt barava Golf 2
Poruka od: Darko80 Decembar 24, 2013, 07:20:14 posle podne
Interesantna stvarcica. Cenim trud, vidi se da si odradio od srca.
Nisam siguran koliko je dobra ideja sa el. magnetom. Ako sam dobro shvatio mehaniku zakljucavanja volana, treba ti el. magn. koji ce da gurne i izvuce klin iz vratila. Ako ga odradis tako da pod naponom gurne klin bice spulna pod naponom sve vreme dok je zakljucan i ode akumulator. A ne smes da pod naponom izvlacis klin jer moze da otkaze u voznji i da ga otpusti i zakljuca. Pada mi na pamet nesto sa oprugama da se osigura od takvog slucaja, ali po meni ovo nije bezbedno niti toliko potrebno da bi se mucio.
Mozda si drugacije zamislio... 
Naslov: Odg: Kontakt brava Golf 2
Poruka od: mstevica Decembar 24, 2013, 10:37:07 posle podne
Da ja volim da tjuniram auto kada imam vremena.Ali ga nesto malo ima u zadnje vreme.Svasta sam ja nesto uradiu u njemu.Od sedista od gofa 4 pa do nekog borda koji jos nije zavrsen jel nemam vremena.
Sto se tice zakljuvanja volana ja sam to zamislio sa dva magnea i klinom.Onaj jezicak za zakljucananje ce da bude na federu koji je na osovini od nekog jacek elekto nagneta.Naprimer kao sto je onaj od vakuma od gasa.E sad ta osovina ce da bude probusena i imace u nju ce da pod djevedeset stepani ulaziti klin koji ce imati feder koji ce uvek teziti da udje u osovinu kada se osovina krena da stanje zakljucavanja.Taj klin ce da prolazi kroz drugi elektro magnet.Pricip je sledeci.Kada je auto zaknjuca akticira se glavni veci magnet koji pokrene osovinu i protom klim upatne i ona ostane u stanju zakocenosti.Kada se auto odkljuca aktivira se magnet na klinu i on otpusti osovinu i btava se odljuca.Ja se nadam da ste me razumeli.
Pozdrav
Naslov: Odg: Kontakt brava Golf 2
Poruka od: Darko80 Decembar 24, 2013, 10:50:19 posle podne
Mislim da razumem. Imaces 2 el. magn. pod 90 stepeni i manji klin blokira veci. Taj veci klin sa jezickom treba, pomocu opruge, da tezi da otkljucava, ako se slazes.
Moze tako da radi, dobra ti je ideja, ali i dalje mislim da je suvisno.