VW Klub
VW - Forum => VW - Styling => Temu započeo: lakiar1 April 04, 2013, 01:59:17 posle podne
-
Imam belog golfa 4. uzeo sam felne(bbs od highline-a) i sad bih ofarbao klesta, ali ne znam koja bi boja odgovarala boji auta. Razmisljam izmedju standardne crvene ili da ipak napravim kontrast crnom bojom, ako se uopste bude videlo, izmedju boje auta i klesta, posto cu i stakla da zatamnim. Saveti... :)
-
tornado crvena clap
-
(http://www.welt.de/multimedia/archive/01086/porsche7_DW_Sonsti_1086201p.jpg)
-
Crvena obavezno. Mislim da ce mu najbolje stajati a i dobices snagu i bolje kocenje naravno lollol
EDIT:
(http://img52.imageshack.us/img52/4195/1365081554852.jpg)
-
Ja imam crvenu pa pogledaj kako izgleda, slaze se sa stopovima :)
-
gde da pogledam? :D
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=40794.msg543518#msg543518 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=40794.msg543518#msg543518)
-
da ne otvaram novu temu, i ja sam takodje planirao da u narednih mesec dana odradim farbanje kljesta ali neznam kako bi to legla crvena (mozda i previse) posto mi je auto boja trule visnje, pa mozda ona zuta sa prve slike
moj auto: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6206.360 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6206.360) (na mom 3-em postu sa slikama se vidi bocna strana i koje felne imam na autu, i koliko bi se videle kocione celjusti, mada to ce da se farba samo napred jer pozadi su dobosi)
-
Oboji ih u zeleno ko na Octaviji RS... Svi boje u crveno,žuto,što moraš biti kao ostali?
-
u plavo stavi,svi furaju crveno B)
-
pa ne bih da mi odudara mnogo tipa auto je boje trula visnja a celjusti jarko zelene itd. vec da bude primecene a da ne odudara mnogo
-
Zuto Ivke, video si kod mene ili u crno.
P.S. ko ima ofarbana klesta u neku boju zaustavni put je kraci za 3m. To je ipak nesto lollol
-
Drug u mene na Suzukiju sam pred zimu ofarbao felge (sa zimskim gumama ) u drečavo zelenu (neka VW boja imam kod) svi su se smijali dok ih nisam stavio,pa su ušutili poslije. Auto je crven (opet VW boja Ly3d ) i stoje mu bolesno dobro.Najlakše ti je odraditi u photoshopu kako bi izgledalo u raznim bojama,pa koja ti se najviše svidi tu i stavi...
-
Da ne otvaram novu temu,...Moze i ovde...
Pisao sam u temi o svojim kolima da ću da farbam kočiona klešta. Vreme je konačno pogodno za taj posao...
1. Prvi korak je čišćenje četkom, smrglom i nakon toga sprejem za kočnice.
2. Zaštititi delove oko klešta koji se ne farbaju.
3. Pošto je sve spremno za farbanje...Da li prvo da pređem prajmerom ili odmah bojom?
4. Da li da kupim boju u spreju otpornu na visoke temperature ili ova obična moze da završi posao?
-
Ne izmišljaj rupu na saksiji..... samo sprej namenski za čeljušti. Dupli color ili Motip. Dupli Color, pakovanje 150 ml, cena 670, Motip pakovanje 400ml, cena 1160, ili 2K profi kit i u Motipu i Duplicoloru oko 3300 dinara. Dobija se 150ml boje i 50 grama hertera i dobija se još odmašćivač u spreju. Radi se četkicom. Radio sam i sa duplicolorom i sa motipom... I ako je to ista firma, prednost dajem Duplicoloru. Uradio sam pre 8 godina sa sprejem i do prošle godine držalo. Pre neki dan odradim prednja leva sa motipom-sprejom, duže se suši nego duplicolor. Prednost ipak dajem ovom setu što ide na četkicu. Ako su klešta malo rapavija, trebaće mnogo slojeva sprejom da se radi, a to se duži suši.... zato ovo na četkicu, četkom se dobija deblji sloj, plus što je 2K sistem, sigurno je mnogo jače jer je dvokomponentno. Nisam radio sa njim, ali sledeći mesec kupujem set da probam.
Inače, pre 8 godina sam skidao klešta sa auta, fabao, pa vraćao, ispuštanje vazduha naravno. Curila kočiona tečnost po njima, a kao da sam običnu vodu prosuo, ništa.
-
Nikad do sada nisam farbao kočione klešta, pa zato pitam...Video sam da ima boja u spreju, namenska za taj posao. Ako bi bila Motip u spreju, ne treba prajmer pre nje? Nego pošto očistim, nanesem direktno?
-
Ovo i mene čeka u narednom periodu samo da nađem vremena da sve rasklopim i lepo uradim. Kako sam ukapirao, očisti se lepo i pređe tim Duplicolor sprejom i to je to?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
Ja sam radio bez prajmera. Lepo se očisti, i 2-3 sloja i to je to. Posle određenog vremena, skupi se crnilo od pločica, ali boja mi je trajala 7 godina. Evo i sad se vidi da da imam crvena klešta.... nema više tog sjaja, ali se crveni iz aviona :-) Najbolje je špricati iz 2-3 sloja, tanka sloja, mokro na mokro, i naravno ko ima mogućnosti da taj dan ne vozi auto, a još bolje ako ih je skinuo, da ih montira tek sutra.
-
Da osvezimo temu. I ja bih na passatu da farbam kociona klesta. Kako sam razumeo najbolje je raditi tako sto ce dobra priprema(sto bolje smirglanje, to je bolji rezultat), pa onda prajmer, pa tek boja u spreju koja trpi pod temperaturom. :) Videcemo kako ce ispasti na kraju :)