VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ackob April 04, 2013, 12:25:59 pre podne
-
Pozdrav ljudi. Evo ovako, ostaje mi jedino jos ovde da pitam nekoga da li zna o cemu se mozda radi :) Dakle, kad pritisnem malo gas bilo da stojim u mestu ili idem na nekih 3000 obrtaja pa na vise izbacuje crni dim. Pogotovo kad mu dam 3500-4000 obrtaja. Preko leta je to bilo dosta intenzivno dok sad ne primeujem toliko, ali i dalje dimi. Zamenio sam EGR ventil i dalje je sve isto. Kad ga prikljucimo na komp ne prijavljuje nikakvu gresk. Inace bio sam u Temerinu u auto servisu Canji. Da li neko zna sta bi moglo to da bude ? I dizne su proveravali kazu da je ok. Moje skromno znanje o automobilima mi govori jedino da pogledam da li je sve u redu sa izduvnom granom ne znam sta bi jos moglo da bude ... Da li ima neko ideju ?
-
obicno tako ljudi sve zivo promjene i ispitaju i na kraju bude filter zraka i nafte bicedobro , koliko je presao golf?
-
Sad ima 160.000 Ma neka bude sta god samo da se resi vec jednom :D
-
A JEL TI TROSI ULJE?
-
Poslednji put kad sam proveravao sve je bilo ok sa uljem, pogledacu i sutra, ali i da trosi sad on je pre isto dimio i kad nije trosio ...
-
Filter vazduha zacementiran 100% , kad si zadnji put menjao filter?
-
Evo sad sam pogledao. Menjan je na 143.000km a sad mu je 166.000 (sad ovih dana treba da radim servis), znaci na ovom servisu izmedju 156.000 nije menjan filter. Oticicu sutra kod servisera pa da vidimo kakav je filter. Hvala puno na pomoci. A ja menjao EGR boodala
-
Crevo izmedju turba i ic-a?
-
obicno tako ljudi sve zivo promjene i ispitaju i na kraju bude filter zraka i nafte bicedobro ?
a sta sam ja rekao?
-
ja sve filtere(osim polena) mijenjam u mali servis... 8-10k km
znaci zraka, goriva i ulja...
jes da kosta vise ali uvijek tako i nikad problema...
-
Crevo izmedju turba i ic-a?
+1 meni je bilo ovo. Ako nije zbog filtera, proveri.
-
@ limp19 I ja takođe.Za mene mali servis nije mali servis ako ne zameniš sve filtere.
-
a sta je rekao Canji ?
i kako ide golf,kao da ima 100 KS ili kao 50 KS ?
-
Kod mene na polu je bio slican problem druze i problem bio u filteru vazduha mahac
-
Ako vuce kao obican dizel, onda je crevo od koje spaja turbinu i interculer. Moj calac je na A4 imao taj problem. mahac
-
Sutra cu verovatno ici u servis da zamene filter vazduha pa cemo usput i pogledati crevo od turbine do iterkulera. Koliko moze da kosta to crevo ? Normalno vuce auto kao da mu nista nije, samo eto sto dimi .. :)
-
a brate zamijenis sam filter vazduha, ako ne znas imas i na netu 100% 20 objasnjenja, otvoris haubu, maknes poklopac motora, pogledas crijeva, mada mislim da je to samo zbog filtera vazduha a kad si zanji put promjenio filter goriva?
-
Kad ti stisnes gas do kraja i kad nabijes 4 000 obrtaja i vise,svaki dizel ce da pusi,bilo novije generacije ili stariji,ko ti kaze drugacije taj nema pojma,jedini problem koji mozes da imas je ako ti auto dimi na leru,pri paljenju ili do 3,3500 obrtaja,sve preko toga je normalno,naravno ako nije gust crn dim i da nikog iza sebe ne vidis od dima.....kod mog golfa se gotovo i ne primecuje da bilo sta izlazi iz auspuha do 3500-4000 obrtaja,a posle toga kad stisnem do kraja mora da se vidi dim,logicno....
A sto se tice filtera za vazduh,mislim da je to prosto ne verovatno da ni posle 20 hiljada km nisi promenio,u najmanju ruku menjas kad i ulje do 10 hiljada km,a mnogi preporucuju i cesce menjanje
-
Ako je do creva, spremi evropsku zelenu, cini mi se da je toliko kostalo otprilike, nisam siguran. Pitacu calca pa cu ti javim, ali cini mi se oko 100tke mahac
-
Taj filter za koji svi pricate da se menja na 10 000 po fabrickim podacima treba da se menja na 30-40 000, naravno treba ga kontrolisati kad se radi servis ali apsolutno nema potrebe menjati ga na 10 000km ako nije zapusen. Isto to vazi i za filter goriva sem u slucaju da se sipa gorivo iz burica itd itd
-
Filter goriva je menjan pre 10.000 i sad na malom cu ga menjati. Pa nije menjan filter vazduha posto je izgleda ovaj serviser mislio da je dobar i pise mi u servisnoj da kao nije menjan nego je proveren i da je ok :DD E recite mi, da li da stavim kn filter ili obican ? I da li ce prijavljivati gresku ako stavim kn ?
-
Ja sam uvek za K&N, ali za K&N pecurku treba odvojiti oko 70E pa i vise ( za koji nemam pare pa guram fabricki od 1680RSD) lollol, a one ``K&N od 1000RSD zaobidji u sirokom luku. Sto se tice greske sacekaj nekog strucnijeg, ali mislim da ne bi trebalo da pravi problem... mahac
-
Ok, ja sam bas te nasao od 1100 din, doduse panel filter, a ne pecurka. Slabo se razumem u te stvari, jel moguce ubudziti pecurku u ovog mog koji ima panel filter ? :)
-
Na svaki moze da se ubudzi pecurka lollol. Ako vec hoces K&N imas i panelne filtere mislim da su oko 50E, ti od 1100 nisu videli K&N lollol
-
sve ti pise ovdje
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=49038.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=49038.0)
ne bacaj pare bzv...
-
Eto vidis kako se covek potrudio i pronasao, a mi se ovde mucimo, da li da je ``turis``, ili ipak da je ``neturis``, mislim na pecurku lollol. Znaci nemoj da je ``meces``, em nista neces dobiti, em ces upropastiti izgled motornog prostora, koji je nemac skockao da bude tip-top lollol
-
Ma kakvi necu stavljati kn i to, fabrika je mama! :D Nisam bio danas u servisu posto za koji dan treba da radim veliki servis pa ce onda videti. Ja sam danas gledao taj filter vazduha i skroz je ok, produvao sam ga kompresorom, ali nije bilo tamo bog zna sta... E sad ima jedna druga stvar. Jedno crevo je bilo masno i prljavo (drug mi je rekao da je to za vazduh) i skroz je stajalo labavo. Ocistili smo ga pa ako opet bude ovako prljavo i masno znam u cemu je problem :)