VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Šoro Mart 29, 2013, 09:52:17 pre podne
-
U pitanju je golf 4 1,9 TDI,2003 god. Zimus sam primjetio da mi auto ne dostigne radnu temperaturu 90°C ,kazaljka dodje otprilike na 88° ili 87° C,tacnije za debljinu kazaljke ispod 90°. Vozio sam oko 70 km na vanjskoj temp. oko -5° i to dobre voznje uz planinu i niz planinu,,,,,,,i jedu relaciju od 100 km autoputem gdje je sam isao i do 160km/h i opet nije dostigao 90°. Ali kako je sada toplije vrijeme dobije radnu temp.
-
Mislim da je to normalna pojava kada je napolju hladno.
Meni je na novom autu pre par godina kada je bilo -10, stigao do 85 i ni makac dalje. Dam mu malo po gasu kad ono spadne na 80.
Objašnjenje koje sam dobio. Dizeli za svoj rad troše mnogo toplote, zato sporije postižu radnu temperaturu. Kada je napolju hladno, jednostavno za rad potroši svu toplotu koju stvori. Kada voziš auto putem ti ga dodatno monogo više hladiš strujanjem vazduha i opet ne postiže 90.
Inače u uputstvu za G6 piše da je kod dizela sve preko 70 normalna radna temperatura.
-
Nedavno je neko imao isti problem sa Passat-om B5.5. Zamenio je termo davac i sada je ok.
Mada moze da se desi i da je termostat riknuo pa otvara ranije... ;)
-
Mislim da je to normalna pojava kada je napolju hladno.
Meni je na novom autu pre par godina kada je bilo -10, stigao do 85 i ni makac dalje. Dam mu malo po gasu kad ono spadne na 80.
Objašnjenje koje sam dobio. Dizeli za svoj rad troše mnogo toplote, zato sporije postižu radnu temperaturu. Kada je napolju hladno, jednostavno za rad potroši svu toplotu koju stvori. Kada voziš auto putem ti ga dodatno monogo više hladiš strujanjem vazduha i opet ne postiže 90.
Inače u uputstvu za G6 piše da je kod dizela sve preko 70 normalna radna temperatura.
Zato i sluzi termostat da bi zatvorio taj "ciklus" u motoru i da bi tecnost postigla radnu temp. ;)
Posle tolike voznje nema sanse da mu ne digne do radne ako je sve na autu ok.
-
Ne kažem da ne bi bilo loše proveriti termostat.
Ja sam samo izneo svoje iskustvo, a nisam jedini kome se ovo dešava. Vozio sam oko 25 km brzinom 80-100 km/h po lokalnom putu, napolju -10, sazaljka na 85, kada sam ubrzao na 120-130 narednih 10-15 km skazaljka pala na 80. Naravno da sam otišao u servis da proverim da li je sve ok i kasnije od par ljudi sam dobio isto objašnjenje koje sam izneo. Ovo se dešava samo kada je izuzetno hladno.
-
Sve je to normalno.Evo,sada vozim službeni kombi 2012. godište,prešao 25000 km i on mi u toku zime ne dostiže 90 stepeni.Evo,sad je temperatura 70,a vozim ga po gradu.Dizeli jako sporo dostižu radnu temperaturu.
-
Hvala raja na odgovorima,oticu da provjerim termostat kod majstora nece me kostati nista da nerazmisljam. Hvala jos jednom svima. beer
-
Termostat je u pitanju 100%. Kosta 500 din, i zamena jos toliko. ja sam ga menjao pre 2-3 meseca, imao isti problem.