VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zoran13 Mart 27, 2013, 10:50:24 posle podne
-
Pozdrav svima,
imam problem kod Golfa V, 1.9 tdi, godiste 2005 koji mi se javio pre nekoliko dana a radi se o tome da u voznji bez obzira u kojoj brzini odjednom nece da primi gas, naime motor radi normalno,auto ne stuca samo jednostavno nece da primi gas i to traje izvesno vreme, dok sam od sebe opet ne povuce ili jednostavno pritisnem kvacilo i pustim i onda je sve normalno. Ovo mi se ne desava cesto, desava se i pri malim brzinama ali i pri brzini od preko 80km/h. Da li neko ima ideju sta bi moglo da bude?
Hvala svima
-
Zakaci na dijagnostiku jer moze biti dosta razloga. Ovako se moze samo nagadjati. Protokomer, maf senzor, turbina. filter goriva, itd, itd.
-
Pali li nesto od kontrolnih lampica?
Imao sam slican problem, palio mi je check engine i esp lampicu i slicno se ponasao, gubio snagu, nije primao gas, postao trom itd.
Dijagnostika je pokazala da je problem u protokomeru, zamenjen je i auto je bukvalno progledao.
Ukoliko je protokomer u pitanju, nemoj stedeti i uzimati kineske/turske, dakle samo original deo.
-
Ne pali nikakvu lampicu, inace sam turbinu odradio u Cacku pre dva meseca i mislim da ne bi treblo to da zeza...jos samo da dodam da kad se to desi(da skroz izgubi snagu) i kad stisnem gas tada i to do kraja on uopste ne reaguje, znaci kao da je auto ugasen. Meni je prvo kroz glavu proslo da nije filter za gorivo zapusen, ali i njega sam menjao skoro!
Problem je u tome sto sam ja u Italiji a ovde majstori da ih tako nazovemo mada nisu ni M od majstora deru bas na toj dijagnostici, zato sam mislio da se raspitam sta je pa da probam da premostim mesec ipo dana za koliko cu biti u srbiji!
-
Jbga bez dijagnostike tesko da moze sta da se pretpostavi sa sigurnoscu.
Po tvojoj prici izgleda da ga baca u limp (safe) mode, da sam na tvom mestu ja bih probao u toku voznje kad se to desi, da ga izbacim na ler i ugasim motor, naravno na nekom sigurnom pravcu ili recimo na semaforu ili raskrsnici, i ponovo ga upalim na kljuc. Ali ako se vec resetuje na kvacilo, onda mozda imas problem sa prekidacem koji je iznad pedale kvacila . . .
-
da ti ne baguje pedala gasa?
-
Sto se tice papucice gasa pokusavao sam da je ne pomeram kad auto izgubi snagu i desava se da posle izvesnog vremena nekih 10-15sec samo od sebe "probije"i vrati se u normalu. Isto tako sam probao sa pritiskanjem do kraja i pustanjem i uopste ne reaguje tog trenutka...nego tek posle pritiska kvacila!
Probacu i ovo sa gasenjem motora, mozda pomogne! Nekoliko dana mi se uopste nije desavalo ali evo jutros mi se opet desilo dva tri puta i to sve pri malim brzinama(30-40km/h)!
-
Pozdrav svima,
imam problem kod Golfa V, 1.9 tdi, godiste 2005 koji mi se javio pre nekoliko dana a radi se o tome da u voznji bez obzira u kojoj brzini odjednom nece da primi gas, naime motor radi normalno,auto ne stuca samo jednostavno nece da primi gas i to traje izvesno vreme, dok sam od sebe opet ne povuce ili jednostavno pritisnem kvacilo i pustim i onda je sve normalno. Ovo mi se ne desava cesto, desava se i pri malim brzinama ali i pri brzini od preko 80km/h. Da li neko ima ideju sta bi moglo da bude?
Hvala svima
Zorane, zanima me kako si resio problem? Imam slican problem i ja samo u drugoj brzini mi se desava.
-
Nadam se da si video da je post koji si citirao iz 2013 god a da član koji ga je postavio ima samo 6 postova, verovarnu su svi u ovoj temi.
Daj bože da ti odgovori ali sumnjam ..
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
-
Nadam se da si video da je post koji si citirao iz 2013 god a da član koji ga je postavio ima samo 6 postova, verovarnu su svi u ovoj temi.
Daj bože da ti odgovori ali sumnjam ..
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
Video sam ali rekoh ajde da probam iz ocaja :rolleyes:
-
Jbg... Na žalost, sve teme su prilično zamrle, što je čudno obzirom na popularnost VW kao proizvodjača kod nas.
Za više interakcije možda možeš da probaš da postaviš pitanje na VW grupama na Fejsbuku. Prilično su žive ali treba biti spreman i na brdo pokušaja pojedinaca da budu zanimljivi.
No svakako predlažem da posetiš majstora ili neki ozbiljan servis, da ne napraviš veću štetu nego korist. Forum i društvene mreže neka ostanu čisto informativno...
I bilo bi lepo da napišeš ovde kada rešiš problem, da bi neki sledeći član ili putnik namernik imao koristi od tvog iskustva.
Drugarski pozdrav.
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
-
Meni se ovo desilo na cetvorci 2-3 puta nakon sto sam je kupio, pre oko dve godine samo od sebe prestalo, tj. nije mi se desilo nijednom. Isto kao kod Zorana, nakon kvacila gas bi proradio, mada sam jednom pustio bio da vidim sta ce se desiti i sam je proradio nakon 2-3 sekunde.
Proveri konektor na klapni gasa, malo ocisti, za pocetak vidi i da li prijavljuje neku gresku na dijagnostici, kod mene nije bilo nista vezano za to.
-
Hvala ljudi. Znaci mi svaki savet i misljenje.
-
Aj kad vec tema se vratila u zivot,ista prica na 1,9tdi.Izgubi snagu,ugasim ga i radi normalno.Na dijagnostici ne prijavljuje nista,upali check engine ponekad pa ga sam ugasi.Ima li neko ideju sta moze da bude?
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
-
Safe mode. Mnogo toga imas na forumu.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
Sta znaci druze safe mode?Ebo me dan kad klinac iskukao ovu peticu da mu pazarimo.Mislim zasto se pali taj safe mode?
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
-
Може бити до турбине, може бити и запрљан егр па да је од прљавштине запекао и блокира. Види са неким мајстором шта је тачно... Можда помогне и чишћење егр вентила, а можда је и скроз цркао. Мижда и турбина треба да се сервисира и она да се очисти итд...
Чим је тако запрљано значи да га клинац не тера у високе обртаје [emoji6]
Sent from my vw mk5