VW Klub
		VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: lakiar1  Mart 27, 2013, 06:50:42 posle podne
		
			
			- 
				Otkad je malo zahladnelo losije pali, a ne bi trebalo motor je dobar. Problem je sto grejac radi po jednu sekundu(bar toliko sija lampica) i ne stigne da zagreje, pa posle dugo vergla. Jel zna neko kako da namestim da duze greje? :)
			
 
			
			- 
				
to sto ti drzi 1 sec nije problem u koliko si grejaci ispravni,mada taj motor pali i bez njih
da li si proveravao da li su grejaci uopste ispravni????
			 
			
			- 
				pa to onda znaci da ne valja motor? posto on vergla dugo pa upali. ili je mozda problem sa elektronikom?
			
 
			
			- 
				ne mora da znaci da odma ne valja motor.
ima tu stvari koje treba prekontrolisati (dovod goriva-filter nafte,da li je paljenje ok,grejaci,struja....)
ako se razumes onda idi redom i kontrolisi,a ako se ne razumes otidji do nekog majstora da ti to pogleda.
koliko kw ima taj motor?
			 
			
			- 
				druze mozda nije to isto  ali meni je na mk3 tdi bio isti problem! termodavac temperature mi je pravio problem,nije palio  grijace uopste a lampica je sijala kao sto kazes samo na sec! probaj da raskacis dzek sa termodavaca i vidi hoce li bolje upalit!
			
 
			
			- 
				66kw, cica mi je auto elektricar pa ce pogledati :)
			
 
			
			- 
				pogledaj osigurace koji se nalaze kod akumulatora,ako je neki izgoreo uopste ne pali grejace
			
 
			
			- 
				Ako nisi vec resio taj problem...
Ja sam imao isti problem na istom motoru...66kw TDI...
Isto mi je slabo palio, dugo verglao, grejaci 1 sekundu radili...i ja sam sumnjao na grejace, problem sam resio tek kad sam otkrio da mi dizne ne valjaju, proveri dizne kod majstora, meni je problem bio u tome...
Moze da bude i BOSCH pumpa, ali sigurno su ti dizne, odnesi ih kod majstora i ako cure tj. "pisaju" dizne su ti problem, jer vraca gorivo nazad i pri paljenju on gura novo gorivo i izbacuje vazduh iz creva pa zbog toga i vergla dugo, inace ako ti budu dizne, nemoj da stavljas slabije dizne, njima su najjace dizne od 220/300 bari... pripazi pri menjanju...
Pozdrav :) :)
			 
			
			- 
				hvala brate, on sad pali na pola kljuca. Dok je bilo hladnije vreme krajem februara, pocetkom marta, desavalo se da vergla dugo i onda upali. Kad ga ugasim odmah posle toga upali na pola kljuca, ostavim ga 5-6 sati posle dodjem upali na pola kljuca ponovo, ali vec posle 6 sati on opet vergla i ceo ciklus se ponavlja. :) 
			
 
			
			- 
				Dizne... :) Vracaju gorivo posle odredjenog vremena, tebi i nisu lose, meni je bilo na 3h, posle 3h on pocinje da se muci... :D Pripogledni to na vreme sta mu je i kako mu je... :)
			
 
			
			- 
				ok, ali sto kad je toplo pali super, ako vracaju zasto se ne muci i kad je toplo i kad je hladno? :)
			
 
			
			- 
				Ne znam jel riješeno ali koliko ja znam Golf  4 pali grijače tek kada se vanjska ili temperatura motora spusti ispod 5 stepeni celziusa nisam sad siguran tačno,znači ne pali ih nikako i normalno je da lampica od njih zasvijetli samo sekund i tad grejači ne rade.Meni je na primer prošle zime palio tek na -3 i tada lampica gori normalno 10-tak sekundi.Trebao bi da pali najnormalnije do 0 stepeni napolju.A pošto sam u Hercegovini ovaj "fenomen" upaljenih grijača sam vidio samo 2-3 puta do sada na ovom autu jer je ovdje sve ispod nule vremenska nepogoda xaxa.