VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: Flash Mart 27, 2013, 02:19:16 posle podne
-
Imam problem sa ventilatorom, radi samo na 4,ranije je radio na sve 4 brzine, promijenio sam prekidace,ali i dalje je isti problem. Googlajuci, pronasao sam da je moguce da je crkao remostat ili tako nesto. E sad ako je problem do toga zanima me kako se to mijenja, tj gdje se nalazi taj dio. Ili mozda postoji drugo resenje problema.
Unaprijed Hvala
-
koristi pretragu, ima vec takvih tema. . nije do prekidaca na motricu treba da se nesto uradi. .neki otpornik, ne secam se bas. .
-
Ok,hvala. Pregledao sam, ostaje mi samo da to pronadjem na auto :D
-
Pored motora stoji, na tunelu prema malom hladnjaku. Moras da skines donju kasetu.
-
izvadis reostat ( zeleni otpornik se vidi kad ga skines) i videces mali termistor slican diodi ili otporniku...samo ga premosti direktno i imaces sve 4 brzine ventilatora...pozdrav
-
Pronasao, odradio :D Zahvaljujem na pomoci...
-
Imam problem sa ventilatorom, radi samo na 4,ranije je radio na sve 4 brzine, promijenio sam prekidace,ali i dalje je isti problem. Googlajuci, pronasao sam da je moguce da je crkao remostat ili tako nesto. E sad ako je problem do toga zanima me kako se to mijenja, tj gdje se nalazi taj dio. Ili mozda postoji drugo resenje problema.
Unaprijed Hvala
Stara je tema ali će možda nekom pomoći moje iskustvo...
Golf 4, 2003. god. Isti problem, ventilator radi samo u 4-toj, skinem kasetu, donji deo kućišta motora ventilatora gde se nalazi resistor i vidim da je pun vode a korozije svuda pa i na samom dzeku spolja. Pošto nisam imao lemilicu kod sebe ostavim zamenu diode za sutra i uzmem da promenim polen filter i vidim da je pukla plastika koja dođe iznad filtera pa je sva voda sa vetrobrana kroz filter dolazila do ventilatora. Zalepim to, promenim filter a sutra ću zameniti diodu ako nađem.
Koja je uloga te diode (ili šta je već) i šta se gubi prespajanjem jer sigurno dioda ima neku funkciju?
Auto sam uzeo pre par dana i polako se privikavamo jedan na drugoga.
-
Meni je taj reostat crkavao jedno 3 x u roku od par meseci. Na kraju, morao električar da skida ceo motor ventilatora kabine, očistio, podmazao i za sada nemam problema... Očigledno je sam motor negde glavio i zbog toga je uvek nastradao reostat
-
Upravo tako. Stradaju biksne na motoru i pocne sa vremenom da glavi i opterecenje trpi reostat (otpornik) koji pregori da ne bi izgoreo motor.
-
Danas sam premostio-prespojio onaj termistor ali na preporuku jednog prijatelja samo sa dve licne, kad sam probao i dalje je radio samo u četvrtoj brzini, da li je mali presek zice, da li da stavim deblju žicu i koji presek ili je neki drugi problem u pitanju?
-
Verovatno su pregorele licne. Stavi vise slobodno, vec imas osigurac u instalaciji.
-
Sad sam probao sa zicom sa nekog kompjuterskog napajanja i dalje radi samo u cetvrtoj. Jel moguce da je zbog one vode koja je tu usla nastao ozbiljniji kvar. Ili je problem prekidac?
Sent from my NexusHD2 using Tapatalk
-
Ima li nekog iskustva, mišljenja???
-
ovako ja sam imao isti problem na golfu mk2 to sto kazete tranzistor i drugi nazivi je TERMICKI OSIGURAC i sluzi da kad pregreje u nekoj od brzina on prekine dotok struje u ventilator ,a vremenom i sam oslabi i nema vise funkciju nikakavu i moze da se prelemi licnom i nije bitna debljina iste ,a sto se tice tvog problema pedja tdi mislim da je tu ipak neki ozbiljniji kvar ukoliko si prelemio zice pravilno trebalo bi sve brzine da funkcionisu a posto ne funkcionisu verovatno je neki od kalema u rotoru stradao i ne prenosi ,ali ja samo mislim da to nije pravilno zalemljeno.
probaj jos jednom proprati kako ide termicki osigurac i tako prelemi zice ja mislim da ce biti ok!!
-
Ako si to zalemio kako treba i ako opet nisu izgorele licne onda moze jos jedino prekidac da bude problem.
-
Danas mi stižu termo osigurači, koštaju čak 63 din po komadu. Odlučio sam da ništa ne budžim a evo i zašto: kad sam prespojio žicom u prvom trenutku nije radilo, tj radilo je samo u četvrtoj, onda sam slučajno pritisnuo one žice što idu na konektor i proradila je prva i druga. Izgleda da je korozija učinila svoje i da tu nije bilo dobrog kontakta. Međutim, za manje od minuta rada se onaj resistor toliko zagrejao da je nešto počelo da dimi i smrdi. Ne znam da li je obgorevao wd-40 kojim sam naprskao kontakte ili ne, svejedno isključio sam i odlučio da promenim ovaj termo osigurač. Na nekom stranom forumu sam pročitao da može da se kratkospoji ali da treba da imas PP aparat uvek kod sebe kao i da se novi termoosigurač ne lemi već spojiti na drugi način (klemom, uvijanjem...).
Javiću rezultat danas. Ako je do prekidača, jel se on popravlja ili da odmah tražim novi?
-
Jesi se usr'o kad je pocelo da pusi lollol lollol
Taj rezistor ima svoje mesto i tu ga hladi vazduh od ventilatora a ti si ga verovatno probao van i zato se upalio.
Novi termoprekidac mozes da stavis ali obavezno zalemi jer ako ga samo uvijes pre ili kasnije ce izgubiti kontakt, ako ne crkne pre toga bicedobro
-
Nije mi bilo svejedno ali sam brzo ukapirao kako sve radi, zalemio sam termo osigurac od 228° a fabricki je na 192. Sad sve radi ali su mi sumnjivi kontakti na konektoru. Ne znam kako da njih ojacam.
Sent from my NexusHD2 using Tapatalk