VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: nenad in Mart 26, 2013, 12:00:40 pre podne
-
Dobro vece
Nov sam na forumu , pa cu se kratko predstaviti ,i predstaviti svoj problem
Nenad se zovem ,imam 35 godina ,preduzetnik i muzicar iz Beograda.
Imam problem pa molim za pomoc
Naime vec treci put ove nedelje desava mi se da kada ostavim auto ispod recimo 40 litara nece da upali , povuce vazduh , i onda bez intervencije majstora nema mrdanja . Plovak ne radi vec jedno godinu dana , ali po kilometrazi znam kada je vreme za dosipanje goriva .
Poslednjih nedelju dana , prvo mi se desilo da nece da upali, rekoh mozda sam zaista ostao bez goriva , pre dva dana sam bio siguran da imam barem 15-20 litara ,i opet nije hteo da upali , tek posle intervencije majstora i ispustanja vazduha tj covej je doneo vakum pumpu , malo izvukao goriva , vratio creva , i start sprejem upalimo baz problema , sipam 30 litara na vec ( mislim da je bilo barem 20 ) predjem 150 kilometara , i malopre opet mi se desi ista stvar . Citam po forumima da je verovatno oslabila pumpa u rezervoaru , pa vas molim za pomoc , i vasa iskustva. Auto inace koristim svakodnevno. Molim vas za pomoc i ako je neko imao slican problem da napise kako ga je resio . Hvala
-
Pa druze Nenadine, cenim da prvo MORAS plovak da popravis da ne bi dijagnozirali probleme prevrtanjem soljice za kafu.
Tvoje trdnje da si siguran da imas 15- 20 litara su ne tacne sve dok se ne dokaze da su tacne, a to mozes proveriti samo sipanjem goriva do cepa.
Prvo kazes, 15,20, pa onda oko 40, pa dospes 30 . . .
Garant si ti ostao bez goriva svaki put i u tome je caka.
Prvo popravi plovak, pa cemo da demistifikujemo tvoj problem ;)
-
Verovatno si ostao bez goriva,a to dizel motoru nisi smeo da dozvoliš.
-
E ovako , kao sto je red , moram da dodam dogadjaj od juce .
Naime ,juce popodne , serviser koji ga odrzava sve ove godine dodje do mene, ponese vakum pumpu , izvuce malo goriva, vrati creva ,upalimo auto odmah, kaze " aj sad natoci do vrha" pa ces tako par puta da izbacimo kompletan vazduh iz sistema pa da vidimo sta i kako dalje . Odem do pumpe, sipam do cepa i stane jedva 30 litara , sto znaci da ja zaista nisam ostao bez goriva kako sam mislio.
Studirao sam u Nemackoj , pa po njihovim forumima citam , da dosta ljudi ima taj problem , ali skoro svako je problem resio na neki drugi nacin , tj jedan je promenio neki " povratni filter" i resio problem, drugom je na filteru " neki O prsten" predpostavljam da je to dihtung pustao vazduh, pa je to promenjeno i auto sad radi, treci je promenio pumpu u rezervoaru i resio problem , cetvrti je samo ocistio tu istu pumpu od mulja , i tako u nedogled . Iskreno vec sam se malo SLUDEO od toliko informacija . E sad jos jedno pitanje , dali kod dizela, kada se da kontakt, treba da se cuje pumpa kao kod benzinca, onako kratko , da je uzacio gorivo u motor ? Zaista svaka informacija je dobrodosla . Pozdrav svima
-
mislim da on nece da povuce iz rezervoara kad padne na 10-15 littara,jer mu je pumpa podignuta..
-
Pumpa kad imaš manje od pola rezervoara i daš kontakt se čuje verovatno, i na 2.5 tdi, kao i na mom sirotinjskom 1.9 tdi. A savet ti je da bolje promeniš majstora jer očito da ti obavlja funkciju AMSa a ne rešava ti kvar... big_boss
-
Dobro vece, prepostavljam da je ovo za 1.9 ima veze sa mojim predstavljanjem , kakva greska u koracima s moje strane .Jos jednom se svima izvinjavam ako sam bilo koga uvredio , to mi nije bila namera , sad mi je bezveze da brisem, ali zaista nista lose nisam mislio . Pisao sam i Darku isto, realno sada finansije ne dozvoljavaju ali da je drugacije pljuvao bih ja i ovaj 2,5 , jer sam skoro vozio 3.0 i odlepio, ali u realnosti sledeci je verovatno 2.0 tako da evo jos jedno svima se izvinjavam ako sam bilo koga uvredio .A majstor je inace dobar, ali on krece od najbanalnije stvari jer gleda da sto jeftinije pomogne ljudima . Ja sam i rekao da cu cim vreme dozvoli da izvezem motor, pa cu mu auto ostaviti , ali sve o cemu ovde pisemo cu mu dostaviti , jer nisam usamljen sa ovim problemom pa pisem iskustva drugih ljudi i njihova resenja .
-
morao bih da proverim, al mislim da se meni ne cuje pumpa uopste kad se pali, ni pun ni prazan. bar ne glasno kao na golfu.
-
Ma naravno da jesam, pa nisam se vencao sa svojim majstorom, samo ako je i Gedora raspolozen .
Ja sam inace muzicar , i juce sam pogasio ama bas sve i klimu i radio , i kad dam kontakt necujem ama bas nista, zato sam i pitao jel se cuje pumpa kada se da kontakt ?
-
Pozdrav Nenade. Inace, kad ti auto povuce vazduh, mozes da ga upalis "na gurku" ako nije automatik :) Meni je jednom golf 4 TDI povukao vazduh kad sam ostao bez goriva, pa je to bilo najbrze resenje, ali ne i mnogo pametno.
Da li si zakacio auto za dijagnostiku i da li je pokazao neku gresku? Mozda si napisao negde, ali nisam video.
Ne znam koliko ovo moze da pomogne, ali mozda ti znaci nesto :)
http://www.fixya.com/cars/t9067930-2000_a6_wont_start (http://www.fixya.com/cars/t9067930-2000_a6_wont_start)
http://www.fixya.com/cars/t12485360-ran_out_gas_car_wont_start_fuel (http://www.fixya.com/cars/t12485360-ran_out_gas_car_wont_start_fuel)
-
Cao Peco , nije automatik , ali koliko sam cuo da paljenje na gurku uopste nije pametno , a i sestica nije mala, moralo bi da se bas zapne .
Nisam ga jos stavljao na dijagnostiku, jer sam uzeo posla i preko mojih mogucnosti, pa ne stizem ni da jedem kao covek, a kamoli sve ostalo .
Sad cu procitati ove linkove gore,hvala puno za to ,pozdrav .
-
2,5 tdi se ne pali ni na slepanje ni na guranje
rezervar za gorivo na tvom a6 ima 2 komore ili 2 dijela
pumpa koju imas u rezervaru ne sluzi za paljenja i nema nikakve veze s paljenjem motora
pumpa u rezervaru regulise nivo nafte u komorama tj prebacuje naftu iz slobodne u radnu komoru iz koje motor
preko holendera i crijeva dobija naftu
za taj problem koji imas ne treba ti dijagnostika
pozdravi tog sabana kog nazivas majstorom, start sprej unisti i deformise TAM-ove klipove a ne audijeve
subotom u sava centru drzim predavanja "majstorima" koji sebe inace nazivaju doktor za vagen ili doktor za audi
navrati za vikend da ga upises na kurs mahac
-
Hahahahha znas koliko sam se sada nasmeja'o citajuci tvoj post na kraju,dolazim obavezno u Subotu :-)
Sto kazu babe " da ne gresimo dusu" ovo sve sto sam pisao, pisao sam ja, nisam ni otisao kod coveka posteno, kako red nalaze da mu ostavim auto, nego je sve juri, zuri , onako Srpski .
Moram da vas pohvalim, vidim da ste odlicna ekipa , i da se super druzite i zezate .
Danas sam posle dva dana ponovo seo u auto , upalio je potpuno normalno , i presao sam oko 80-90 km bez ikakvih problema, ide i pali potpuno normalno , mada iskreno posle " nemilih dogadjaja" svaki put kada sednem i treba da okrenem kljuc , imam tremu da mozda nece upaliti .
-
Hvala druze , hvala , pa to radim godinama , a i zavrsio sam muzicku akademiju , bilo bi sramota da nije tako .
Danas novih 80 km , i sve ok, iako se sve tripujem " e sad kad ne upali " i sl , sve ok . Ali kao sto je Peca gore napisao , ne smem da se zezam da me ne ostavi negde . Ako ko ima jos kakvih predloga sugestija i sl. rado cu ga saslusati .
-
druze pumpa u rezervoaru ne dize gorivo u casu koja se nalazi uz plovak,
-
Ili je problem do pumpe u rezervoaru koja pretace iz jedne polovine u drugu ili do level senzora
-
rezervar za gorivo na tvom a6 ima 2 komore ili 2 dijela
pumpa koju imas u rezervaru ne sluzi za paljenja i nema nikakve veze s paljenjem motora
pumpa u rezervaru regulise nivo nafte u komorama tj prebacuje naftu iz slobodne u radnu komoru iz koje motor
preko holendera i crijeva dobija naftu
mislim da je to vec objasnjeno... beer
-
Dobar dan drustvo
Jutros sam opet ostao bez prevoza . Posto mi je pun rezervoar , po prvi put sam ga u Subotu ostavio na uzbrdici, znaci prednjim delom gore , gde obicno ne parkiram , ali zivot u gradu ne pita gde volis, nego gde ima mesta .
Od punog rezervoara presao sam 44 km , tako da sada "definitivno" nije ni to da ima manje od pola rezervoara i sl . Cak nije kao do sada da upali i ugasi se , vec je samo verglao kao da je potpuno bez goriva . Citam na www.elprog.com/forum/topic-7209-audi-a6-2-5-tdi-2000-page-1.html (http://www.elprog.com/forum/topic-7209-audi-a6-2-5-tdi-2000-page-1.html) da mu desava potpuno ista stvar . E sad sam vec ocajan ,jer zbog posla moram da imam auto, a serviser moze tek sutra popodne da dodje .
Nemci na forumu su mi napisali da je problem u crevima i da one negde "pokupe" vazduh " , a kada je auto nagnut napred onda gravitacija ne dozvoljava da se gorivo vrati nazad .
Kao sto rekoh , sada sam vec ocajan , pa vas molim za pomoc . Hvala
-
Pozdrav drustvo
S obzirom da se vreme prolepsalo , isterao sam motor , i od Cetvrtka mi je auto u servisu . Majstor je jos tada promenio dovodna creva , podigao mu njusku gore , i sacekao do sutra , ujutru je upalio odmah. Onda su ga podigli jos vise i sacekali Subotu, i ponovo ga upalili bez problema . Kaze da je u rezervoaru sve ok , i da to sto mi ne pokazuje tacno koliko ima goriva je verovatno problem u tabli , pa bi trebao da odem u neki servis koji je u Tosinom Bunaru i da to sredim - jel zna neko ko to tacno radi ???
Obrisao je greske , kaze da jedna dizna mora da se zameni , i da je auto spreman za put .
Sutra cu otici da ga doteram , pa pisem , nadam se da je to to , a radujem se i da vas licno upoznam . :-)
-
srecno, javi sta je bio problem kad saznas
-
Uzeo sam auto , promenjena su creva i tu je verovatno i bio problem , jer je na crevima negde vukao vazduh , auto je od Cetvrtka do Utorka bio u servisu , i tamo su ga podizali i slicno, potpuno normalno radi , tako da eto , sada sam opet " u sedlu" .
Kaze serviser da to sto ne pokazuje koliko ima goriva , je problem u tabli, i da to u Tosinom Bunaru resavaju dosta dobro , tako da to jos moram da sredim , da ga ispoliram , vratim letnje gume i felne ( sa celicnim felnama bez ratkapni izgleda kao traktor) .
I puce mi sajla na desnom prozoru juce , pa ako neko zna nekoga ko je dobar ( ja znam samo Boban Sajle ) nek pise, svaki predlog dobrodosao :-) .
-
Radim ja to ali daleko sam ti. Kod tebe se skida, ceo okvir prozora, samo lim ostaje, moraces da ostavis auto dok ti ne zavrse.
-
Cao ljudi , posto sam " resio problem" sinoc sam auto ostavio na parkingu na blagoj uzbrdici , tj na jedinom parkingu koji sam uspeo da nadjem posle 20 minuta, i malopre da upalim kad ono samo vergla , i idemo opet isti problem !!! Stvarno sam vec poludeo , ovo mi je vec previse , a sto je najveci problem promenjena su creva u Cetvrtak , onda je auto stavljen na dizalicu tj prednji kraj i sutra je normalno upalio, onda sve to isto samo su ga ostavili dva dana da " visi" i upalio je odmah , ja sam sinoc vozio i sad nista ? Jel ima neko neki predlog jos ? Pozdrav i hvala .
-
nemoj da gubis vreme na forumu, takav problem moze da resi samo iskusan majstor
-
@Bizar Bazar Isprati ti Audija i kupi nešto normalnije za tvoje potrebe. coilleo2tj
-
Dobar dan drustvo :-)
Evo samo da javim da problem sa autom jos nisam resio , ali sam ga po preporuci dosta ljudi sa foruma , ostavio u servis kod Nina Gedore , upoznao se sa covekom, i cekam da vidim sta ce " doktor" kako ga ljudi sa foruma zovu da mi kaze .
Prilicno me je smirio kada sam dosao kod njega , pa da dodamo da je doktor i za zivce :-).
Radujem se samo da ce se neko konacno posvetiti problemu koji imam , jer mi je pun k**** ovih koji sve znaju , bez da im auto i doteras , oni vec znaju da je pumpa i bla bla bla.
Posto sam dok sam studirao radio u razvojnom centru Bosch u Stuttgart-u , i njima sam se obratio za pomoc , makar online, i u roku od par dana dobio sam odgovore iz dosta servisa Bosch-ovih , iz raznih gradova u Nemackoj , da to nije tako redak problem , ali da ga oni veoma uspesno resavaju , i sto je najveca fora svi , ama bas svi su mi rekli da je to zboh toga sto popusti vakum jer negde u sistem ulazi vazduh , ali su mi i rekli da je to prilicna umetnost pronaci i gde .
Nino mi je rekao takodje , i ima smisla da ako je pumpa dobra onda auto radi, a ako ne valja , onda ne pali ni na nizbrdici ni na uzbrdici, tako da eto Nino ako i citas ovo, uzdam se u tebe :-)
Uskoro cu postati i tata , pa taj problem moram da sredim jer tim autom i radim a bice i prinove pa ...
Za svaki predlog, sugetiju ili bilo kakvu informaciju , bio bih vam zahvalan :-)
Pozdrav
-
sutra ces imati prve informacije
-
dijagnoza? lollol
-
umrla pumpa u rezervaru i sjebane komore pumpe
-
jebiga... pitam da znam ako me zadese slicni simptomi
-
Dobro vece
Evo i mene sa turneje , pa reko' da ostavim komentar.
Naime da se prvo zahvalim Ninu, covek je pokazao da zna sta radi , i on je definitivno neko ko ce se posvetiti vasem autu, i neko ko hoce da resi problem , i dosta mi je vise lelemuda koji se prave pametni ( moj bivsi serviser) , a kad nastane problem ,odmah te salje kod Zeravice jer je " otisla pumpa" more......
Znaci problem resen , i testiran skoro dva meseca , i sve ponovo odlicno radi .
Kupio sam polovan rezervoar sa pumpom komplet ,kao i plovkom,Nino je zamenio , auto je odmah upalio , i srecan se odvezao kuci.
Ujutru opet nista , nece da upali,ja vec u agoniji, a onda se javi covek koji je serviser a imao isti problem sa svojim autom, kaze dodji i ostavi mi auto popodne, ja cu ti problem srediti za sat vremena, ostavicu ga na uzbrdici ,ujutru ga upaliti i vozi. I BI TAKO :-) . Dobio sam garanciju dok je god auto u mom posedstvu , ali jedino je covek trazio da ga ne pitam o cemu se radi, jer je on svoj 2.5 sredjivao 9 meseci dok nije otkrio sta mu je.
Eto jos jedno veliko Hvala Ninu i Duletu koji su mi resili misteriju ,i pokazali da su zaista majstori svog zanata , i uvek cu ih toplo preporuciti .
Ljudi hvala i sve najbolje , pisacu kada sledeci put budemo svirali u Srbiji da dodjete da me slusate :-) .
Pozdrav
-
clap
-
thumbup Happy end!
-
obicno ljudi nestanu kad dobiju odgovor.. lepo da si se javio.. nek te sluzi jos 100 godina!