VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: nikolaradocaj Mart 24, 2013, 05:13:11 posle podne
-
Kao sto naslov kaze pre nekoliko dana vracam se sa posla, stajem na semforu na NBG kod buvljaka i odjednom u leru obrtaji sa 750 padnu na 500 kao da ce da se ugasi pa skoce na 1000 i vrate se u normalu, i tako vrti u krgu. Ubacim u prvu i krenem, vuce normalno, izadjem na novi most, vozim cetvrtom 70 i posle nekih 10-15 sekundi konstante brzine autp pocne da trza, ne trokira vec ide tom brzinom ali se javljaju kratki odsecni trzaji, cim mu se doda gas ubrzava normalno bez trzanja. Tog dana sam ga vozio malo zustrije i narednih nekoliko dana mi je radio normalno a juce opet poceo tako isto da zeza. Sta bi to moglo da bude?
Da napomenem da mi se isto desava i kad vozim na beznin i kad vozim na plin.
Unapred hvala na odgovorima.
-
Mozda svecice,kablovi moguce da je nesto od toga probilo.
-
Svecice sam menjao pre 2-3 hiljade kilometara, mozda su kablovi...Da li bi mogao mozda da bude zaprljan EGR, ako ga moj auto uopste ima ili leptir gasa???
-
Trebalo bi da ima EGR,kad gledas ispred motora stoji s desne strane na bloku znaci desno od auspuha tj njegvog izlaza na motoru ovako izgleda(http://www.dodaj.rs/f/3I/jH/LI6fjS4/egr-valve-036-131-503-r.jpg)
Sad dal je zbog njega ne verujem klapnu bi mogao da ocistis ima onih sprejeva koje uprskas direkno.Ako nisu kablovi mozda bi trebo i Bobine da pogledas
-
A gde se nalazi klapna gasa ?
-
Koji motor imas jel 16v?Nalazi se ispod one plastike motorna tj filtera vazduha evo slika od prilike gde se nalazi ocrtao sam znaci ispod te plastike je(http://www.dodaj.rs/f/3F/jv/FePrTbM/vw-golf-iv-14-16v-slika-.jpg)
-
Da 16V, e super hvala ti na informaciji, bas cu probati sutra to da skinem i ocistim, nadam se da nije nista komplikovano...
-
Msm da nije treba da skines ono crevo sa strane od ibera sto ide u filter i msm da ide samo na cimanje znaci uhvatis sa obe ruke i cimnes i cela komplet plastika treba da ide dole nisam 100% siguran al msm da je ta procedura tako je kod mene na 1.6 16v.
Kad sve to skines proveri i filter vazduha on je u toj plastici vidi u kakvom je stanju da nije bas jako prljav.
-
posle ciscenja mora se uraditi adaptacia klapne ako pocne da zeza