VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Joxa86 Mart 23, 2013, 02:33:38 pre podne
-
Ima dosta slicnih problema na ovu temu,ali cinimi se da je moj specifican.Naime golfa 5 imam skoro 3 godine i svaki dan ga vozim,nije velika kilometraza ali se svaki dan vozi...e sad ostao sam bez posla i poslednjih 4-5 meseca ga upalim jednom nedeljno,odem sa njim do prodavnice i to samo da mi sto se kaze ne zariba,jer kad neradim nemam ni kesa da se svaki dan vozikam a i ne treba mi....non stop sam u tripu da ce nesto da zariba jer sam posle toliko godina voznje odjednom prestao da vozim i pogadjate juce se to i desilo!!!Naime sedam u kola,palim iz prvke(kao i ovicno)i posle 2-3 sekunde rada,sam se ugasi,pokusam da ga upalim samo vergla i nista,odmorim ga malo i opet zaverglam i opet nista,stim sto primecujem da vec jedva i vergla,pokusam i treci put i gotovo da ne moze ni da zavergla....
Ostavim ga da prenoci,sutra dan ponovo pokusam i bukvalno nema sanse da zavergla uopste,cuje se prvi zaverglaj i tu umire i tako svaki put kad pokusam,dakle nije skroz mrtav,ali kao da jeste.......u toku pokusaja paljenja video sam da mi se bord restartovao,kao kad se izvadi akomulator i pocinje svetlo na bordu da se gubi,pa se kasnije pojavi i to mi poremetilo alarm,stisnem centralno zakljucavanje i posle 10-ak sekundi pocinje da mi pisti alarm,tako da sad moram da ga drzim otkljucanog,inace ne prijavljuje gresku,svetla rade,radio radi itd sve radi normalno........,nikad ni najmanji problem nisam imao za 3 godine i prvi put se desilo da nije upalio na pola kljuca,tako da sam zbunjen i INTERESUJE ME VASE MISLJENJE STA BI MOGLO DA BUDE I STA MOGU SAM DA PROVERIM PRE NEGO STO POZOVEM MAJSTORE LESINARE KOJI CIM VIDE DOBAR AUTO I BEZ PROVERE VEC "ZNAJU" STA MU JE(UVEK NAJSKUPLJI DEO)!!!
HVALA SVIMA,ZAISTA MI JE POTREBNA POMOC,JER NISAM AMA BAS NIKAKAV STRUCNJAK ZA AUTOMOBILE...
-
Jokso opusti se nije zaribao sigurno, automobil je pun elektronike i verovatno je tu nešto "zaribalo".
2.0tdi obično ima problema sa diznama (Ne svaki, zavisi od koda na motoru), i kvar možeš locirati na dijagnostici.
Akumulator je sigurno gotov, ne valja ga ostaviti ispražnjenog toliko dugo, a umesto da si ga napunio ti si ga ujutru dokusurio.
Sve najbolje mahac
-
Akumulator je za zamenu, posle će se već videti šta još zeza.
-
Kao što reče Desmo,auto ima 5 kompjutera i najbolje bi bilo da ga zakačiš na dijagnostiku.Probaj preko kablova da ga upališ,malo ga provozaj,ako primetiš da prijavljuje grešku ili da se auto čudno ponaša,onda probaj sa majstorom.
-
prva stavka,menjaj ili dopuni akuulator...
-
Akumulator pa posle alnaser
-
Pa i ja sam odmah predpostavio da je prblem ii akomulator ili alnaser,barem se nadam da je to problem...
Inace ja za 3 godine nisam menjao akomulator,niti mi je davao bilo kakav znak da je pri kraju,a i cudno mi to sto sam ja uspeo da ga upalim iz prvke i sam se ugasio posle par sekundi rada,da je akomulator prso,ne bi upalio iz prvke i posle se sam ugasio,tako nesto jos nisam cuo....
I druga stvar,citam da ljudi verglaju po pola minuta,i posle ne znam koliko vremena upale,iako im je akomulator slab,a ja sam sve ukupno verglao 3-4 sekunde i on je vec bio gotov.....prvo sto cu da probam na kablove da ga upalim i iskreno se nadam da je do akomulatora,jer sve ostalo bi bilo papreno,pogotovu sto mi sad u aprilu ide i registracija bonk
Cim nadjem nekog,pokusacu sa kablovima pa vam javljam pozz mahac
-
Prvo napuni akumulator....i proveri dali ti se čuje pumpa za gorivo kad daš kontakt...da znaš ako je ona neće ti pokazati nikakvu grešku na
dijagnostici....
-
ne pokusavaj na kablove. Da ne napraviš veću štetu. Petice se ne prespajaju.Napuni akumulator punjačem.
-
evo i meni jutros slicno, nisam palio auto nedelju dana, jutros jednom kao da vergla, drugi put samo kucka kao da nema snage da okrene, sad cu bas da skidam akumulator da se puni
-
ne zaboravite da kod mk5 kad se skidaju kleme obavezno izvaditi kljuc iz brave, zatim kad se vrati aku , upaliti auto i namotati volan prvo u jednu pa u drugu stranu do kraja, zbog el. servo letve. A sto se tice paljenja preko kablova moze bez problema , ja sam palio nekoliko 5ica tako , ali nikako preko onih uredjaja startera
-
Kupio sam nov akumulator,naime onaj stari sam punio skoro 12h i kad sam ga stavio samo je verglao,tako da mu je malo falilo da upali,ali ne crkava...odnesem ga sa ortakom da ga proverim i ovaj majstor mi kaze da je osrednji i da bih mozda mogao da upalim samo neki slabiji benzinac i tako kupim nov....
E sad,prikacimo ga i veliki trenutak,da kresnem on ponovo vergla,ja poludeo,pokusam opet i ovaj put stiskam gas(inace ga nikad nisam stisnuo pri paljenju) malo po malo i upalim ga na kraju,stim sto je povukao sve i svasta i prvih 10-15 sekundi se zadimilo iz auspuha i tu se odsecem....medjutim ortak mi kaze da je to normalno da posle dugog stajanja,a pre svega zbog dugog verglanja izbaci crni dim,ali brzo se normalizovalo i nije vise pusio...
I posle svega resim da ga produvam da vidim da li je sve ok,tj da li vuce itd,zagrejem ga laganom voznjom po kraju i izvedem na auto put i dovoljno je reci da mi je nestalo puta driving sve normalno,vukao je bolesno mocno kao i do sada tapsac sve normalno,tako da je problem resen,barem za danas,videcu sutra kad ga budem palio xexexe mahac
-
Ma to ti je to ,bez brige ;)