VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Lennon Mart 22, 2013, 03:27:18 posle podne
-
E ovako, danas kada sam se vracao s posla zamalo nisam izazvao udes :S
Vozio sam bez problema do jedne krivine, kada sam stao da propustim autobus i kada sam hteo da krenem volan nije hteo da smota u desno, smota vrlo malo i nece dalje i auto se ugasi :S
Nekako smotam tu i parkiram sa strane da vidim sta bi moglo da bude, sve mi deluje u redu, sednem upalim automobil, na sledecoj krivini opet isto s tim sto mi se ovog puta upalila neka lampica za ulje na bord computeru i pisalo je stop engine boodala
Dakle volan krene da mota i zakoci kao da udara u nesto , i nece da smota ni pola kruga...
Radio sam i veliki i mali servis pre 2 nedelje kao i pregled trapova i kocnica... Gume su nove i naduvane na 2.2 tako da mi jedino ostaje letva volana koju ne znam kako da proverim? Da li ima neko neku ideju sta bi moglo da bude u pitanju?
-
verovatno servo pumpa cim gasi auto proveri ulje
skini kais i probaj da okreces pumpu da ne glavi
ako je pumpa imam je
-
Najbolji mehnicar u gradu zivi na 200 metara od mene, sad sam ga zvao, kaze da ne moze na slepo nista da mi kaze vec da mu veceras oteram auto da ga pogleda... Kaze da moze da bude i letva volana, i servo pumpa, i neki rotacioni ventil pa mozda cak i par zupcanika... Zato kaze da je nezahvalno pricati namapet nego cu mu oterati auto veceras da vidim sta je u pitanju... Aco hvala na komentaru, meni je odmah to palo na pamet ali nisam bas siguran pa sam zeleo da cujem jos necije misljenje. Jos bolje ako sam uspem da vidim gde je problem jer ako ode na kanal izgore mi kesa badmood
-
sko ti ugasi auto na leru blokira pumpa
-
Da, bas to mi se desava. Usporim skorz, stanem, i kad hocu da krenem cim pocnem da motam u krivinu ugasi se automobil i pise STOP na BC... Daj Boze da je pumpa, da nije letva otisla...
-
Najbolji mehnicar u gradu.............
..... neki rotacioni ventil pa mozda cak i par zupcanika...
pitaj majstora gdje stoje taj rotacioni ventil i ti zupcanici
ako je taj najbolji kakvi li su ostali..
-
Pre sat vremena sam dosao od majstora, sve je ok clap
A i ja sam ga pitao za te delove oko serva i letve volana i dao mi je neko objasnjenje ukratko gde se sta nalazi i sta se proverava u ovakvim situacijama. Malo sam googlao i nasao neku sliku pa se nadam da je merodavna:
(http://img822.imageshack.us/img822/487/08e896b232f1800x600.jpg)
A u mom slucaju sve je bilo u redu, problem je bio sto sam prebrzo uleteo u krivinu i karter je poslao signal preko borda da postoji problem sa uljem i automatski ugasio motor boodala
Ne znam koliko ta prica pije vodu ali sam se zatim vozio vise od pola sata i sve je ok, nikakvih problema nema tako da verujem majstoru, i jos ako tome dodamo da sam pri povratku s posla zaista uleteo u 2 krivine malo ostrije onda mi sve deluje logicno a daleko sam od strucnjaka da bih sumnjao u bilo koju pricu.
-
Kaži mi,sa kojom brzinom si uleteo u krivinu pa se to tako manifestovalo?
-
karter je poslao signal preko borda da postoji problem sa uljem i automatski ugasio motor boodala
hahahahahahahha lollol
Druze nema sanse da nesto iz kartera posalje signal da imas problem sa uljem pa da ti ugasi auto, to je glupost
auto ti se gasi zato sto imas problem u letvi i kada namotas volan imas ogromno opterecenje na servo pumpi koja maltene totalno zakoci i samim tim ti ugusi-ugasi automobil ;)
-
lollol E drug ``odlican`` ti taj majstor lollol
Nisam se skoro nasmejao kao sad...
Problem ti je ili u letvi ili u pumpi, ali do ulja u karteru nije sigurno...
-
Kao sto rekoh nisam neki strucnjak tako da je meni mogao da kaze sta hoce i ja cu mu poverovati jer do sada za njega imam samo reci hvale... Nisam gledao na sat kada sam uletao u krivine, ali nije bila neka ludacka voznja, samo malo ostrije isecanje :)
Inace zvao sam jos jednog drugara, koji je takodje majstor, samo ne za VW, i on mi kaze da nesto sa pumpom nije u redu i da nema sanse da je istinita prica koju mi je majstor prodao... Ali ako je letva volana onda se ovo ne bi desavalo u serijama? Meni se to desilo samo 2 puta u razmaku od 5 minuta i to bas posle tih krivina, zato sam i poverovao u pricu ma koliko ona debilna bila. Posle toga na putu do majstora je sve bilo ok, on uzeo kljuceve, obrnuo par krugova, sve ok, ja zatim vozio pola sata po gradu, sve ok, tako da letva volana nije sigurno jer ona il radi il ne radi, ne moze da zeza p da proradi :P
Moze samo pumpa da bude i nju cu definitivno prekontrolisati i zbog sebe a i da bih proverio trnutnog majstora da vidim dal stvarno toliko nema pojma :)
-
Da li si gledao nivo ulja u servo posudi?
-
Naravno, to sam prvo uradio, ulje je ok... Jedino pumpa moze da zeza...
Videcu ovih dana da li ce da se ponavlja ovaj problem i namreno cu ga malo zgaziti u krivinama cisto da ispitam ovu pricu koju majstor prica...
A nije mi jasno koja je njegova logika, mogao je da mi kaze da je pumpa ili servo i da me odere lepo ko i svaki Srbin, on samo provozao par krugova, pogledao ispod haube i odozdo i to je to...
-
Ako nemate nista pametno da napisete vezano za postojeci problem---da se pomogne coveku,onda nemojte ni pisati!
-
druze, letva ti je problem 99% imas u njoj ventile koi pustaju ulje koje gura letvu desno levo, sad ti ventili se otvaraju prema zakretanju volana, u njima je problem, oni blokiraju, i ti nemozes namotati, dobijas kontra pritisak samim tim i veliko opterecenje na servo pumpi, koja ti jesdnostano na leru ili malom gasu zagusi motor i ugasi auto...
-
@nex hvala na odgovoru. U slucaju da je problem u tim ventilima da li je potreban remont/zamena letve ili je moguce samo zameniti te ventile ili eventualno pumpu?
-
ja sam imao problem slican, remontovao sam letvu sad i nikad vise procurela je na oba kraja istovremeno posle 8 meseci tada sam kupio novu platio sam je 450e i 2 godine garancije, da vam kazem auto nemoze da se uporedi,ja bi pre kupio novu nego staru reontovao i ipak ona glavu cuva
-
a da li neko moze detaljnije da mi objasni zasto se u tim trenucima gasi automobil? Kao sto sam vec opisao, bord mi pokaze lampicu za ulje i ugasi se auto... da li je simptom letve ili ipak pumpe?
-
Evo da zakljucimo pricu oko serva, po cenu da ja ispadnem amater bleh
Nije bio u pitanju servo, niti letva niti pumpa niti je majstor bio u pravu...
Problem i dalje nije otklonjen ali smo eliminisali sve gore navedeno...
Bio sam u jos 2 servisa na detaljan pregled i onda smo skontali da je servo u redu nego sam ja istripovao jer mi se auto u voznji ugasi i onda naravno oteza servo pa nisam mogao da smotam normalno... Dakle problem nije u servu vec u gasenju automobila... Samo sto se to nekako desavalo u istom trenutku, gasenje i motanje (u krivini uvek boodala) pa sam ja povezao sa servom, ali posle detaljnog pregleda pumpe, letve, serva dosli smo do zakljucka da je sve ok i da se automobil gasi iz nekih drugih razloga... Najverovatnoje je u pitanju pritisak ulja u motoru ali ni jedan servis nije hteo da mi kaze tacno vec su mi rekli da idem kod majsotra koji mi je radio promenu ulja pa ovih dana treba da odem do njega da mi izmeri pritisak ulja u motoru, da proveri lezajeve radilice, karter... Dakle problem je sto na bord compu zasvetli lampica za ulje (crveno) i auto se ugasi... Problem moze biti i u gustini ulja ali ne verujem da je to, pre ce biti pritisak... Videcu tacno sta je pa javljam ovde... Inace pre 20 dana sam radio servis, ulje je 5-40 castrol full sintetika...
-
Brate rasturi ti pola motora zbog lampice na bordu. Zašto bi skidao karter i ležajeve? Ne može auto da se ugasi zbog gustine ili pritiska ulja.
Zakači na dijagnostiku zeza te struja ili gorivo još ako imaš plin eto radosti
-
imam plin, bio sam i kod plinadzjie, prestelovali sve, prikacili na komp, sve je ok... bio sam i kod elektricara, kacio na komp, resetovali greske, posle 10 minuta opet svetli lampica za ulje i auto se gasi... Vecina majsotra kaze da je problem najverovatnije u pritisku ili gustini ulja, a ako prethodni vlasnik nije menjao ulje na vreme moze biti i da su otisli lezajevi radilice .
Takodje kao moguci problem su rekli da moze biti i davac signala... Kazu da je ovo cest problem sa golfom 1.4 pa je moguce da je to i kod mene slucaj na 1.6 16v...
-
kad si kupio auto? koliko si presao sa njim pre zamene ulja?da li ti je tad pravio problem pre nego si zamenio ulje
najjeftinije ti je ponovo sipati drugo ulje ali pre toga proveri pritisak sa vec postojecim uljem pa vidi dal nije kojim slucajem do pumpe
-
Vecina majsotra kaze da je problem najverovatnije u pritisku ili gustini ulja, a ako prethodni vlasnik nije menjao ulje na vreme moze biti i da su otisli lezajevi radilice .
Ne sme da se ugasi zbog toga mora da radi makar prolupao ceo motor e kad zakuca onda možeš da kažeš da se ugasio zbog ulja
-
Ma najcudnije je sto motor radi perfektno, ne pregreva se, ne cuje se, ne zuji... Radi kao doxa sto mi ukazuje na neki sitniji problem...
Automobil je presao 170 000 i kupio sam ga od zeta... Servisni interval mu je bio u novembru ali zet nije radio nista jer je auto planirao da proda, ja sam ga uzeo pre mesec dana i odradio veliki i mali servis, kocnice, ubacio sekvent i to je to...
uzeo sam 2 dana slobodno sa posla, danas stavljam pare u dzep i obilazim majstore dok ne resim problem. Za sada svi sumnjaju na neki davac signala na karteru pa cu pored ulja to prvo proveriti... Onda ide radilica i sve ostalo... Nesto mora da zajebava, samo da provalimo sta :/
-
Jel posle velikog servisa pali lampicu ili posle sekventa?
-
ili je do ulja ili u elektronici ako auto radi kako treba i ranije nije palio lampu. ajd srecno
-
Hvala sto ste se ukljucili u diskusiju.
Obisao sam danas jos jednom i elektricara i mehanicara i ispostavilo se da postoje 2 problema.
Drugi cilindar ne radi lepo jer je otisla svecica, a posle merenja pritiska ulja smo otkrili da je pumpa na karteru zapusena.
To je pokazala dijagnostika i manomentar za pritisak ulja.
Zakazao sam kod majstora, ujutru teram auto da mu skine karter i ocisti pumpu, kao i da mu zameni svecicu i to bi trebalo da resi problem.
Za svaki slucaj sam prekontrolisao i sve ostalo, od srafa do motora i sve je ok osim ove dve stvari. Nadam se da cu sutra resiti sve i opet normalno driving
-
a da prvo probas da zamenis filter ulja
-
Pa pre mesec dana je odradio i veliki i mali servisi. . sigurno je menjao filter. . nema potrebe da to opet radi. .
-
pre manje od mesec dana uradjeni svi servisi, kocnice, kaisevi, roleri, spaneri, vodena pumpa, filteri, ulje, bas sve zamenjeno... Ulje je castrol 5-40 full sintetika... Videcu sutra da li ce zamena svecica i pumpe resiti problem, ili se muka nastavlja big_boss
-
kakve veze ima kada je radio servis
mozes da stavis danas filter a sutra da se raspadne
ja sam imao x slucajeva da zamenim filter i da nece da ugasi lampicu za ulje
-
Upravo sam se vratio od majstora, zamenio mu je sve svecice, ocistio pumpu i usput prekontrolisao sve... Jedan lezaj na radilici je prilicno izlizan pa smo se dogovorili da i njega zameni i ako bi mogao da gura jos 20-30 000 km postoji opasnost da osteti celu radilicu, kad vec radim da radim kako treba... Kasnije idem po auto pa cemo videti da li je sve ok... Za sada okvirna cena oko 100 evra...
-
Zasto ne zamenis sve lezajeve i posle si miran.
-
zato sto su ostali u dobrom stanju i sigurno su ti fabricki bolji od bilo kojih rezervnih...
-
Kad vec radis radi kako treba.
-
ako majstor kaze da ne menjam i da su dobri zasto bih ja terao kontru? Valjda je i njemu u interesu da me odere i da treba da se menja on bi mi tako i rekao... Cekam da sastavi sve pa da isprobam auto, valjda se ovde zavrsava moje ulaganje u golfa koje mi je vec poprilicno ispraznilo dzepove...
-
agonija se nastavlja boodala
U servisu promenjen lezaj radilice, uljana pumpa na karteru, svecice, cistio egr ventil, menjao filtere, pretresao ceo motor i problem i dalje ostaje...
Dakle posle 10-ak minuta voznje pali se lampica za ulje i auto se gasi... ne cuje se nista, motor radi tiho, sve je ok samo svetli ta lampica i gasi se :S
Dijagnostika nije pokazala nista, mehanicar pretresao sve i kaze da struja brljavi...
Da li neko ima ideju sta moze da bude, ponestaje mi i para i zivaca :/
-
filter uljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-
Lepo čovek napisao da je menjao filtere
Jel si proverio bregaste,da li imaju lufta u kućištima,jedan prijatelj ima isto problem kao ti na 1.6 ,jedino mu se nije gasio auto,i konstatovano je da ima lufta u kućištu bregasti osovina.
-
proverena i bregasta, sve je ok...
a nije filter ulja, vec sam rekao da smo danas probali i sa novim filterima i opet isto...
Izgleda da je plinadzija zeznuo nesto oko struje kad je montirao uredjaje...
U ponedeljak ujutru idem kod plinadzije zajedno sa mehanicarem i auto elektricarem, ako ne rese problem golf se prodaje u delovima, jer mi nista drugo ne preostaje bonk
-
koji uredjaj imas. mislim da ti ugradnja plina nije doprinela tome. nesto je drugo u pitanju
-
ac stag 4, tocak boca, tomasseto rasprsivac... Danas sam ceo dan proveo vozeci golfa i lampica za ulje i dalje svetli ali se auto ugasi tek jednom u 10 km, dok se pre gasio na svakih par minuta... Mozda je promena svecica i lezaja radilice popravilo situaciju ali ocigledno ne dovoljno... Sigurno je i ciscenje filtera pomoglo ali definitivno nije to resenje... Svi me upucuju na problem sa strujom tako da cu sutra obici nekog proverenog elektricara ali tek posle obilaska plinadzije... Ako imate bilo kakav predlog ili misljenje pisite dok jos imam malo para i zivaca lollol
-
Da li te zeza kad voziš samo na benzin?
-
Isto se ponasa golf i na benzin i na plin... Bio sam kod plinadzije i prestelovali sve jos jednom... Vise mi se ne gasi auto, vec par dana radi sve ok, ali lampica i dalje svetli... Izgleda da je BC skroz pobrljavio pa cu jos jednom otici na dijagnostiku, ako sve bude ok samo cu resetovati greske i pratiti sta se dalje desava...
-
A sto ne vidis dal nije onaj najgluplji problem. Da li nije slucajno spala buksnica sa automata ulja pa pali lampicu od ulja, taj sam problem imao ja na Polishi. mahac
-
nisam siguran da znam na koju buksnicu mislis? blink
-
Ne sećam se da li si napisao da si promenio davač nivoa ulja, oni su kilavi i često crkavaju.
Kad kažeš da ti isto radi i na benzinu da li misliš da se i gasi na benzinu?
Jesi li merio kompresiju?
-
Ti mislis da i ja znam lollol . Pre neki dan sam uleteo u neku rupcagu i posle 100 metara mi se upali lampica od ulja. Stanem i ugasim auto, zovnem druga odslepa me do majstora, on pogleda i kaze da je spala ta buksnica, namestio je i sad nema problema. Znam da se nalazi na automatu pritiska ulja.... mahac
-
Auto se vise ne gasi, radi normalno, ali lampica za ulje i dalje svetli... Izgleda da je BC pobrljavio, provericu jos jednom pritisak ulja i prikacicu ga na dijagnostiku pa cemo videti kakva je situacija...
-
izmerio sam pritisak ulja, u redu je... lampica i dalje svetli, a sto je jos gore auto se ponovo gasi boodala
Ne toliko cesto ali se ugasio 2 puta u poslednja 3 dana :(
Ako neko zna sta bih jos mogao da pokusam neka pomaze blink