VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: znalac Mart 19, 2013, 03:10:10 pre podne
-
nisam siguran u ovo ,posto vecina kaze da je protiv ovakvih koktela, procjenite sami. 2005 Volkswagen Passat TDI - injector cleaning with Lubro Moly 'diesel purge' (http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI#)
-
ja isto ovo planiram kod mene na passatu da odradim, ne vjerujem da bi mu ista skodilo,ako je iko radio nek rece iskustva. Nacin na koji taj radi na klipu je pogresan, treba da se napravi pad da simulira pumpu u rezervoaru, nije to golf 2 dizel pa da uvlaci tako iz flase, samo obratite paznju koliko mu vazduha ide po crijevima.
Pogledajte ovaj klip, na ovom je ispravno, imaju 2 dijela.
Audi A3 PD TDI diesel purge PART 2 (http://www.youtube.com/watch?v=q1QXD2EGYxI#ws)
-
Aj' odradi pa javi kako je proslo, ne bi bilo lose i neki klip da snimis. ;)
-
i ja planiram ovo da odradim kad se nakanim dizne naštelovat, dako se sjetim da snimim klip sa detaljnim postupkom ;)
-
bojan5, a jel vidis da je ovaj tvoj klip nesto drugo, znaci ne pise injector cleaner, znaci ne cisti dizne , vidis da je blokiran ulaz goriva u motor na filteru nego samo iz flase ide sredstvo kruzno kroz pumpu nazad u rezervoar, bar sam ja tako skuzio, mozda grijesim jbg
-
sredstvo treba da ide iz konzerve-flase i kroz taj mali filter i da kruži skoro dok se ne potrosi
-
@znalac
izgleda da jos nisi shvatio sta je taj lik uradio, on je napravio da to sredstvo bude umjesto rezervoara i onda motor radi na to sredstvo kako bi se dizne i cijeli sistem za ubrizgavanje goriva posle filtera ocistio od taloga. On sa ovim ne cisti rezervoar, pogledaj moj video sto sam ja postavio od pocetka do kraja 1 i 2 dio i vidjeces.
-
lollol
Još jedan "proizvod" za čišćenje para iz džepova!
-
Odkud Zrno, imas nekih iskustava sa tim? mahac
-
4,5e aditiv koji bi jednako usuo u rezervoar i 1e ovaj predfilter i ovra crevca nzm kolko mogu bit, i nisu bas neke pare
-
ovaj aditiv nije 4,5 € nego 15 €, ja sam to koristio na dzipu. Odradio je dok ga je imalo i posle se primeti osetna razlika.. Sve preporuke
-
mozda je razlika u punjenju tj kolicini ja sam onu manju bocicu placao 4,5e Liqui Molly injector cleaner ... ko ce ga znat biggrin
-
odje treba od 0.5L
-
@bojan5 , ja ne mogu u ovom klipu skontati, ni gorivo ni sredstvo ne ide u motor , filter od auta je blokiran, mozda, ne vidim dobro
-
nacin na koji taj lik radi na tom video sto si ti postavio je pogresan, opet ti kazem pogledaj taj video sto sam ja stavio. Znaci ovako, uzmes to sredstvo i napravis tako da ima pad i da to ide u motor i napravis da povratno crijevo ide u to sredstvo, da bi kruzilo dokle se ne istrosi (ne smijes ga ostaviti skorz da se istrosi jer ce onda motor povuci zrak), sto se tice filtera, na njemu napravis crijevo da se gorivo koje pumpa pumpa vraca u rezervoar.
-
Jel jednostavnije kupiti aditiv za diznel nasuti u 15l goriva i tako ocistiti dizne?
Ja sam to odradio posle stelovanja dizni. Kupio WURTH aditiv za dizel al CR il kako se vec zove, za pumpa dizna sistem. Nikakvu posebnu razliku nisam osjetio posle toga al vjerovatno da je ocistilo.
-
Koliko kapiram, sve je to samo "sarena laza" angry2
-
najklasnije za mjesec dana cu da probam kod sebe pa cu vam reci rezultate, mozda do tad odem i dizne da stelujem
-
Odkud Zrno, imas nekih iskustava sa tim? mahac
Imam-sipao sam i morao da mijenjam jednu diznu!!!
A o "osjetnoj" razlici,necu ni da pricam ;)
-
reci nam malo vise o tome kako ti se to desilo, koji si aditiv koristio? Jesi li spao u rezervoar ili direktno? Posle koliko vremena ti je dizna crkla?
-
Ma ovaj Wurthov,pomenut je u jednom postu...
To i slične proizvode,ne bih više stavio u auto,nema tih para!
-
Meni je Nino(Gedora) preporucio taj wurth posle stelovanja dizni, al tada ga nisam naso u radnjama, trebo na put da idem sutradan a subota uvece bila, pa sam nasuo neki u ljubicastoj bocici, i da kucnem nista. Tada sam snimo klip sa 210km/h auto putem. Prije stelovanja na leru je trosio 0.9, posle stelovanja i aditiva 0.8, posle velikog servisa i ja mislim opet stelovanja dizni, sipo sam wurth i trosi radi na leru 0.7l po bordu, po dijagnostici 0.6l. Ne kazem da ima nekih razlika, da nemam bord, ne bi ni znao. Al ne vjerujem da moze da osteti diznu. Ja sam nasuo WURTH DIESEL ADITIV CR (za pumpa dizna sistem ubrizgavanja) 300ml u 20-30l goriva a jednom sam sipo i u pun rezervoar.
(http://www.coxmotorparts.co.uk/images/large/p1030021_LRG.jpg)
-
Ovaj cr je za common rail motore a ne za PD.
-
Ovde tako pisalo i ja zato i kupio CR.
http://wurth.rs/PDF2/M%201419.pdf (http://wurth.rs/PDF2/M%201419.pdf)
Ako moze da otvori kod vas, tu sve pise, zato sam taj i uzeo a bio je i obicni.
-
gomy, kako ti tako puno trosi na leru, i moj je isto 130ks i trosi kad je hladan 0.7 a kad je vruc 0.5-0.6? Smije li motor samo na to sredstvo da radi ili mora da se sipa u rezervoar?
-
Ja mislim da mora da se sipa u rezervoar. Meni je nino reko da naspem u oko 15l goriva i potrosim do skoro 5. Sad i hladan i vruc zakucan stoji na 0.7. A sa klimom 0.8 - 0.9 prebacuje. A auto je preso 202000km.
-
Tako i meni pokazuje na bordu... Mada kada je hladan zna da ode i na 1.1l/100km