VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: lakiboj Mart 18, 2013, 10:29:04 posle podne
-
Pozdrav svima , Naime kako naslaov kaze problem je sledeći, Imam G2 1.6 d izgleda super, uredno pali , nema zamjerke , međutim i on ima svoju istoriju. U njemu se nalazi obicni 1.6d ali sa boš pumpom od turba.Što se paljnja tiče pali ko metak , vuče aj da kažem solidno za dvojku , međutim kad ga upalim , krenem prešaltam iz prve u drugu, i iz druge u treću osjetim trzanje , dignem nogu s papučice on se smiri opet pritisnem kao da "proguta" i onda krene. Pri većim brzinama i šaltanju toga nema . Ja, kao laik imam utisak da njemu tacno fali nafte, a neznam .....čekam vašu pomoć. Pozdrav
-
a da nije mozda nosac motora , ili nosac koji se nalazi iza motora takozvana velika bomba , ona hoce da rikne , odnosno da izgubi svoju amortizaciju i onda hoce da trza.
-
Laki, da li ti auto menja pravac u tom momentu kad trgne, pa moraš da pomeriš volan?
-
ja bi prvo provjerio nivo ulja u mjenjacu, mozda je do toga, ja sam u moga dosuo prije neki dan pola litra, nije tesko.
-
kakve veze ima ulje u menjacu
-
Sto se tice prilikom mijenjanja brzina nema trzanja , tresnje , volan stoji ok. Nivo ulja u mjenjacu nisam gledo ,on pri vecim brzinama je sasvim ok , uredno presalta u bilo koju. Taj nosac ne bih rekao da je .Ali kada sam auto prije mjesaec dana kupio , on je isao ko zmaj , nije trzao ni sekunde, samo je malo vise dimio i to najvise kad bih ga potegao ,crn dim,odvezem ga kod bosiste , on to nasteluje, kaze sad je ok i stvarno ne dimi , malo losije vuce i od tada mu se javlja to trzanje zato mislim da je dotok nafte previse zatvore??????
A sad i nesto novo sto sam jutros vidio ???? Brine me . Prije deset dana promjenio sam dihtung dekla , i semering na bregastoj malo ulje curilo , dospem ulje.....bilo na max , auto od tad ne pusta ali nakon 300-400 km ulje na min , sta moze biti? Auto inace pali ko metak , neda dohvatit , ne dimi , stvarno ne znam sta je . Pozzzz i veliko hvala
-
to sto losije vuce to ti bosista ustrojio pumpu a sto se tice ulja tu je motor pri samom kraju
-
Ako nigde ne prosipa ulje u lokvama onda je motor „kaput” mada bi trebao da dimi plavi dim kad ga popatosis? A ako slabije vuce kao sto si rekao i trosi toliko ulja onda spremi par evropskih zelenih za hilznovanje i sve ostalo sto ide u generalnu. bicedobro
-
E to mi bas nije milo cuti , badmood, ali sta cemo , kad ga nacepim ma nema trunke dima , ide odlicno pali ko metak....... A da li ja smijem malo naftu odvrnuti na onom bonom sarafu da li zna neko , da malo bolje ide
-
@lakiboj
Popuni lokaciju u profilu.
-
Sta si sipao u njega... Ja dok sam sipao biodizel imao sam problem sa potrosnjom ulja... Sa d2 i ed nemam problema. Prvo idi kod bosiste da ti nasteluje to kako treba i onda vidi koliko trosi ulja na 1000 km oce da troskari kad se ustroji. Ne brini bicedobro. Za njega je normalno da troskari ulje ali kod tebe je kolicina nenormalna.
-
Znam to me i brine , jedino da negdje curi a da nisam ja vidio , bas me nervira................
-
pogledaj , i meni pali extra i ide normalno za 54konja , ali od servisa do servisa dolijem litar ulja sigurno to da znas , malo pojedene karike i hilzne i jos ako ga cepas hoce da potrosi ulja.
-
Jes` drug ti dolijes litar od servisa do servisa, a kod njega ispade da je potrosio za 400km oko 0.7l ako je od max pao na min, pogledaj drug to malo bolje, sigurno baca negde, skini suspleh pa pogledaj, neverujem onda da je motor kaput.... bicedobro
-
za pocetak ne poduzimaj nista sto se tice motora tj generalke. Prvo nek ti bosista vrati pumpu kako treba, i naspi d2 nemoj biodiesel ili eurodiesel pa onda prati potrosnju. ako je bosista zavrnuo pumpu da se tako izrazim zna se desiti da zbog toga imas potrosnju ulja. pokusaj ovo jer te ovo nista ne kosta. eto pozz
-
Rece mu i ja to u nekom od prethodnih postova. Znaci da saberemo sve i da vidimo gde smo drug:
1. Pravac kod bosiste da ti nasteluje tu pumpu kako treba;
2. Doli ulja u motor da ti bude izmedju polovine i max, znaci na nekih 3/4 od min do max (pazi da ti ne uvale neku falsaru od ulja);
3. Predji 1000km pa proveri uje;
4. Ako potrosi od 0.2 - 0.5l cuti i teraj;
5. Ako bude vise od ovoga vidi da li negde slucajno ne baca po malo;
6. Ako je sve suvo proveri gumice ventila (najbezbolnije resenje)
7. Ako je i to OK onda ti hilznovanje i karicenje ne gine.
Da te utesim: ja u Pola 1.9D dolijem oko 0.3l na 1000km ali znam da mi vlazi na semeringu izmedju motora i menjaca pa mi se ne isplati da dajem majstoru za ruke 50e, zbog dela od 500din...
mahac
-
Šta se sve ovde moze procitat to je cudo. prvo, bos pumpa nema nikakve veze sa trosenjem ulja. ali ima to sto ti slabije ide i trza, trk bosisti nek ti steluje pumpu prema tvojim potrebama, jer ti izgleda fabrcke specifikacije ne odgovaraju. A to za ulje, ako si ga skoro uzeo, ko zna sta je bilo u njemu, jer ljudi sipaju dosta gušće ulje da bi "uljepšali" rad motora, pa ti sad ovo normalno trosi.
-
Ljudi hvala vam na korisnim i pametnim savjetima, ali ovo cudo je potrosilo na 370 km ulja od max do min pa on bi na 10 000 potrosio onda 5 l....pa to je strasno i sad sa gledo , on je ko boca suv ko barut . E sad me interesuje i to da li moye biti , ovaj motor koliko znam je bio 1,6 tdi dakle imo turbinu i inter kuler , sada to nema on je obicni , necete vjerovati ali ovo ceme izluditi. Ma sad ga probo ne dimi sekunde bilo koje voznje ni cepljenja i normale . Inace sipam lozu.
-
Cuti i teraj. Strasno je kad trosi litar na 1000km. Ako je ulje redje gradacije nego prethodno naravno da mu ne prija. Ja inace sipam Castrol Magnatec 10W-40. Sta si sunuo od ulja u njega?
-
ne znam , ovaj drug sto iam servis on je sipao , sigurno je bolje neko , ne znam pitacu.....ali je puno prijatelju priznaj
-
Cekaj drug ako je od max do min potrosio za 370km nema sanse da bi za 10000 potrosio 5l, popio bi sigurno 8l. Ako je u njemu bilo 15W-40 a ti sipao sad nesto redje a losijeg kvaliteta nemoj da te cudi potrosnja. Kod mene bila Comma 15W-40 pa kad sam radio prvi mali servis sipam Elf 10W-40 nisam mogao da se nadolivam samo, sad sipao Castrol 10W-40 i sve je Ok
-
laki boj.staje to toliko strasno i koliko je to ulja od min.do maks.400 km nije malo i jos ako ti je neko djubre od ulja a pri tome si ga cepao, to ti je normalno za taj motor u koji je sipano to retko ulje.prospi to i sipaj 15 40 mineralno i nasteluj tu pumpu kako treba,sto covek rece da nema veze sa potrosnjom ulja pa ces videti sta se desava.pa i ako troska pomalo pa sta motor je zgazio dosta.u krajnem slucaju zameni gumice i vozi ako pali i vuce dobro ne diraj nista jer ces napraviti gore sa karidzenjem.
-
Kad vidis da ti je veci izdatak sipat ulje od goriva onda nesto poduzmi :),salim se naravno nije to tako strasno ako lepo pali i solidno vuce teraj ga tako dok ne krene da stvara ozbiljnije probleme.Pozz
-
Kod mene bila Comma 15W-40 pa kad sam radio prvi mali servis sipam Elf 10W-40 nisam mogao da se nadolivam samo, sad sipao Castrol 10W-40 i sve je Ok
Isti slučaj i kod mene. (dvojka td) Trošio mi je najviše ulja Galaks, zatim Comma malo manje, pa OMV, pa Elf. Od kad sipam Castrol ne troši skoro ništa. Jednom mesečno proverim i dospem možda 1 dl.
-
laki boj.staje to toliko strasno i koliko je to ulja od min.do maks.400 km nije malo
Od min do max ti je 1 litar.
Ako to nije mnogo na 400km onda ne znam sta jeste.
-
Elf je katastrofa ulje, nista bolje od galaxa i comme, nisu dzabe i vw preporucili Castrol. Jbg ja hteo da ustedim sipajuci elf a ono izadje skuplje nego castrol. Elf platio 2500din, a Castrol 5500, elf se menja na 8000 a Castrol na 15000 km i plus dok nadolivam oko 4l elf-a lollol, od sada samo Castrol.
-
Daleko je to i od Castrola i Elf-a to nasi krste.
-
Znam i ja drug da to nije videlo ni jedno ni drugo, samo iznosim iskustvo, ne tako prijatno. Moram probati i Shell, negde sam cuo da se ono najmanje kopira, mada ne bih rekao cim se dobija ferari privezak ili ferari flasica uz kantu od 5l lollol
-
Neverovatno sta se sve radi kod nas dobro je da se ti nasi automobili i kotrljaju ulje u banani benzin jos gori zlo!
-
I naravno da ce da trosi ulje.... Ja sam zbog potrosnje ulja otvarao motor na Polu, ma kakvi motor kao nov, kao da nije presao 280000km. E a dal se njemu nije ortak za***** kad je sipao ulje pa sipao sintetiku lollol, kakvih sve majstora ima ne bi me cudilo, mom ortaku je neki lik u GTD-a sipao 5W-40, trosio je ulja kao necitav, vise nego Lada Samara benzina.... lollol
-
laki boj.staje to toliko strasno i koliko je to ulja od min.do maks.400 km nije malo
Od min do max ti je 1 litar.
Ako to nije mnogo na 400km onda ne znam sta jeste.
bravo ivane
nije mi jasno koja je tu racunica
uradi taj motor i sipaj sta stignes ima da se navozas
mani se eksperimenata sa raznim uljima samo bacas pare
-
ma nek radi generalku sta je to mislim koji je to izdatak ,bolje je da prvo otvori motor pa ako nije do motora onda nek sipa neko drugo ulje. ja sam lepo napisao u tekstu sta prvo da uradi,samo sto to pojedini procitaju onako kako njima odgovara .i taman dobro dodje da kontriraju,ajd sad jeb....ga sta da se radi ako nista da pomognemo nemozemo,bar da se svadjamo mozemo. mahac
-
ljudi hvala vam svima , cini mi se da je sve uzalod dok se motor ne otvori . mada mi juce rece jedan covjek da moze biti vrlo vjerovatno da su gumice ventila.....Uostalom kad rijesim javljam se ....pozzzzzzzzzzzzzzz
-
Evo mene opet , ja samo da se javim ,odnosno da prenesem sta je do sad bilo. Naime nakon obilaska vise majstora konstatovano je da je potrebno promjeniti ulje za pocetak sto je i uradjeno (koje ne znam jer mi prijatelj drzi autodijelove ,pa je on sipao)i od tada do danas sam prosao oko 3000 km i potrosio je oko pola litra ? Da li je to ok po vama _ Hvala vam svima :)
-
Za dizela koji je star preko 20 godina i koji iza sebe ima X kilomotara to je vise nego OK... Kontrolisi nivo ulja, dolivaj po potrebi i driving
-
Ako je to tako, ti ulje ne trebas nikad ni mjenjat, uvjek ti je novo u motoru.
-
bas kao sto sam ti rekao. B)
-
pa nije isto kada za 3000km potrosi 1/2 litre i kada za 370km potrisi 1l. . sto je bio da sada slucaj, ovo drugo ne moze biti prihvatljivo. .a vi i dalje mislite da mu je motor dobar?
-
Ako je sa starim uljem trosio litar na 370 km, a sada 0.5l na 3000km sa drugim uljem bezbolnije resenje nisi mogao da izvuces, cuti dolivaj i vozi.... strasno je kad pocne da trosi 1L na 100Km lollol