VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: igor80 Mart 18, 2013, 12:36:59 posle podne
-
auto je pasat b5.5 desava se sledece,pri jacem ulasku u krivinu cuje se na prednjem tocku kucanje neko,kao homokineticki ali nije on,bio kod majstora na dizalici ceo trap savrsen,auto skoro stigao iz CH ali se javlja to odvratno kucanje...imali neko neku ideju sta bi moglo biti
-
Dal nije selen blok? bicedobro
-
Kocione celjusti mlate. Ja imam isti problem.
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
-
probaj kad pocne da kuca pritisni malo kocnice i vidi dali ce izgubiti kucanje. ako rejaguje na ti onda mozda su ispali osiguraci na disc plocice.
-
lezaj proveri.
-
probacu pa javljam
-
Ne pitam zlonamerno, ali me interesuje kako majstor zna da nije homokinetički? Koliko sam ja skontao to možeš proveriti samo ako ga otvoriš, ili smotaš pun pa malo po jačem gasu i ako kvrcka (pucka, kucka) do njega je. Meni je bilo do homokinetičkog, isti simptom sam imao.
-
znam kako se cuje zglob ali ovo se desava kad se udje brze u krivinu,cak i blagu ,moje neko misljenje je da nije zglob..neki su mi rekli da moze i opruga da se cuje tako,,jbm li ga,sta je da je mene izludi
-
Meni je nakon zgloba neko vreme pravio problem onaj tegić od balansiranja na čeličari, popustio pa je kuckao stalno.Posto sam prethodno rešio homokinetički, mislio sam da je problem stabilizator na balans štangli i zamenio ga, a ono nastavilo da kucka. Slučajno sam provalio tegić dok je majstor pregledao trap... Ne verujem da imaš isti problem kao ja, ali možda te neka slična glupost levati.
-
E ja sam komplet trapove promijenio,i ono i dalje kucka! Ostale su samo čeljusti,produžeci spona,ili glava upravljača. I opet je počelo da me nervira!
-
kuckaju celjusti, to se meni jednom desilo na bori, vozio sam na nekom seoskom putu sa poprecnim nagibom i u krivini se culo bas to, prestaje kad malo pritisnes kocnicu... a nestalo je samo od sebe posle toga biggrin
-
nosac motora menjaca.meni je to bilo na golfu.ako je to uopste isto ako jeste onda je to
-
ako je nosac motora ili menjaca,zasto nekucka na ravnom pri davanju i oduzimanju gasa vec samo u krivini