VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: gridcaha Mart 16, 2013, 01:53:51 posle podne
-
PozdraVW družino alealeee
Hteo bih da uradim nešto sa svojim autom tj. motorom.
Imam Golf mk2 GTI 16v KR
Naravno, hoću da se rešim K-glave i svih problema sa njom i diznama jer dizne ne mogu da nađem da kupim, K-glava je takođe deo koga nema i rešio sam da je napustim!
Ne želim da montiram duple webere, a takođe, ne želim da ubacujem el. ubrizgavanje. Hoću najprostije rešenje, da se prebacim na 8v i karburator. E sada je na redu ono što me zanima. Blok 1.8 16v i 8v su identični koliko mi se čini, tako da bi glavu 16v skinuo i montirao 8v. Problem mi je razvodnik paljenja, imam ja i njega sa drugog motora, skinem onaj čep sa bloka na 16v gde na 8v stoji razvodnik ali ne mogu da ga postavim tu jer ima kao neki zupčanik na tom mestu....pitanje je da li je moguće da se on izvadi i montira redovan razvodnik paljenja na taj motor i bez problema postavi kompletna glava sa 8v i karburatorom ili da ubacim kompletan motor 1.8 8v koji imam u garaži, ali ću onda morati da menjam i broj motora u papirima itd.
To mi je nekako najbezbolnije rešenje.
Hvala na odgovorima!
-
Nema od toga nista prijatelju...
Prodaj KR kupi taj 8v i pomalo
-
Imam ja jedan dobar primerak 8v, ali reko da ne moram menjati ceo motor boodala
-
mozes da montiras glava 8v. a da ubacis razvodnik moras da promenis uljnu pumpu od 8v.i naravno drugi kais so 121 zub.
-
Klipovi nisu isti, najbolje da staviš ceo motor 8v
-
moze se prepraviti tvoj blok bez problema na 8v
isto kao sto se bez problema mogu 1,3 1,5 1,6 1,8 1,9 i 2.0 koji su 8v prepraviti na 16v
-
Koliko je komplikovano, šta sve treba uraditi.
Hvala svima na odgovorima.
-
za nekog ko je radio nije komplikovano. za onog ko nije onda jeste.
treba promijeniti sve osim bloka i radilice.
mahac
-
Što će reći lakše ceo motor zameniti nego prepraviti na 8v alealeee
-
nije lakse jer se blok ne vadi iz auta. sve se radi pod haubom
-
Nino možda će mu se kroz registraciju kasnije isplatiti da ubaci drugi motor. Bezveze da plaća 100kw ako ima 66 ili manje.
Za jedno tri četri godine bicedobro
-
jebiga nemam pojma koja je matematika i sta se vise isplati. znam da to nije neki problem prepraviti isto kao i 8v na 16v.
-
registracija će se svakako isplatiti, svakako je na 1.6 B)