VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: ivan4774 Mart 14, 2013, 03:15:41 posle podne
-
sta se desava kad pomesamo dve tecnosti za hladjenje koje se ne podnose, koje su posledice i kako se manifestuje
-
Mesanjem se mogu stvoriti naslage, korozija i sl. u sistemu hladjenja kao i do hemiske reakcije raznih supstanci u razlicitim rashladnim trecnostima gde se mogu razgraditi aditivi u njima. Neki od njih nagrizaju aluminijum sto moze dovesti do brzog kvara na vozilu. U svakom slucaju nikako ne treba mesati razne marke (po oznakama) u jednom sistemu, vec strogo koristiti tecnost koju je propisala fabrika. Cak i da sipate kompletno novu tecnost ali druge oznake koja nije za taj motor moze doci do pomenutih kvarova u vezi aluminijuma i slicno. blabla blabla Da skratim. Sto kaze ona narodna: Vezi konja gde gazda kaze pa makar crko i konj i gazda.... lollol
-
@Boban ti je dobro rekao. Naspi ono sto je predvidjeno, i od jednog bar proizvodjaca.
Te tecnosti se ralikuju po hem.sastavu, i svaka je specificna za drugi motor, cak ni voda cista nije za motor, al jbg. mi smo Balkan pa sve improvizujemo. Uglavnom od toga ti nece riknuti motor, ali dugorocno moze doci do manjih problema, korozija, nagrizanje materijala, kamenac itd.. mahac