VW Klub

VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: martinvet Mart 12, 2013, 09:11:35 posle podne

Naslov: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: martinvet Mart 12, 2013, 09:11:35 posle podne
1.4.3. Уградња погонског агрегата (мотора)
(i) Изградња и уградња погонског агрегата (мотора) на моторном возилу третира се као
појединачна преправка која се може извести у следећим варијантама:

1) уградња мотора другог типа истог произвођача, који не постоји у фабричкој варијанти произвођача возила,

2) уградња мотора другог произвођача,

3) уградња погонског агрегата (мотора) на електро погон. (ii) Уградња мотора истог типа, истог произвођача, као и уградња мотора другог типа истог произвођача, који се уграђује као фабричка варијанта произвођача возила не сматрају се преправком. (iii) У поступку испитивања уградње мотора потребно је проверити да ли уграђени мотор
задовољава безбедносно-техничке карактеристике, у односу на возило у које је уграђен мотор, дефинисане законским и техничким прописима и стандардима за ту врсту возила.

Iz Pravilnika o ispitivanju vozila stupio na snagu 12.2.2013.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: djokicsale Mart 12, 2013, 09:23:22 posle podne
pa i sad je motor kao rezervni deo, ali moraš da imaš dokaz o poreklu, bilo da je na naše table, ili da je na strane i u tom slučaju moraš da ga cariniš.... na saobraćajnoj nemaš broj motora, ali ubaci je u čitač kartica na nekom tehničkom svi podaci su tu.

I ranije si mogao da ugrađuješ sve varijante motora koje je proizvođač predvideo za određeni model auta, npr za golf 2   verziju 1.3   1.6   1.8   1.9   itd.... jedino ako bi hteo nešto drugo onda ti treba atest, koji je u suštini ništa drugo nego jedan ili ponekad dva pogleda "ovlašćenog lica" od 100-200e plus neki aperitiv....... 

jedino ću da pozdravim kad bude moguće da se motor tretira kao bilo koji drugi deo na vozilu i da nisu bitni brojevi motora, tad će biti mnogo bolje za nas koji vozimo sirotinjska kola.

Zamišljam da treba za svaki veći deo na autu da vode evidenciju kao za motor, pa da npr hoću od polovnjaka (stranca) skinem zadnja vrata a oni traže papire, pa zatim carinjenje pa špedicije pa qrac palac samo da nas biju po ušima......

ovo što si iskopirao je dosta šturo i neodređeno da bi mogli bilo šta da zaključimo.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: gedora Mart 12, 2013, 09:25:25 posle podne
sve tacno receno
novi + u novoj godini
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: martinvet Mart 12, 2013, 10:19:16 posle podne
Iskopiran je Pravilnik o ispitivanju vozila,znaci nesto sto vazi, a sturo je jel su ga tako oni napisali,lepo pise da se ne smatra prepravkom,to mi deluje kao rupa u zakonu,znaci isto kao kad stavis plava vrata na beli auto,nije prepravljen,nego je deo samo zamenjen jel tako?
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: gedora Mart 12, 2013, 10:25:47 posle podne
pa tako bi trebalo. a zakon kao i svaki nas novi zakon se moze tumaciti i ovako i onako.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: djokicsale Mart 12, 2013, 10:46:11 posle podne
@martinvet   da, ali ti slobodno probaj da  voziš sa nekim motorom od koga nemaš papire, pa ćeš videti šta znači rupa u novčaniku, jebeš ti rupe u zakonu kad ga svaka šuša tumači kako hoće a u principu mi uvek na*ebemo.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: martinvet Mart 12, 2013, 10:57:05 posle podne
Kako bese ona pesma " sirotinja uvek naj***"?
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: Ivan Mart 12, 2013, 11:01:01 posle podne
Koliko kosta ubacivanje drugog motora u saobracajnu?
Motor ima nase papire.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: fleepy Mart 12, 2013, 11:20:13 posle podne
Trebalo bi da je oko 1200 dinara, tako nesto...
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: djokicsale Mart 12, 2013, 11:29:03 posle podne
Kako bese ona pesma " sirotinja uvek naj***"?

kod nas ovde se kaže, kako god da se obrneš, dupe ti uvek pozadi...
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: djokicsale Mart 13, 2013, 04:06:00 pre podne
Evidentiranje broja motora je u direktnoj vezi sa tehnickim karakteristikama vozila i smatram da je njegovo evidentiranje potpuno legalno i legitimno, uostalom kad bi isti izbacili iz saobracajnih evidencija samo bi dali jos jedan dobar razlog za povecanje broja kradja vozila jer niko ne bi mogao da udje u trag najvrednijem delu na automobilu.

ti mora da si milicajac ili neko ko je blizak s njima pa si ovo naučio ko papagaj, ajde sad razmisli da li je evidentiranje broja motora direktno uslovljeno malim brojem krađa, i ko kaže da bi se povećao broj krađa ako se to ne bi gledalo? To što se rekao je čista policajska logika koja veze s mozgom nema, a samo običan narod trpi po džepu, lopovi uvek nađu načina, po toj logici sad uopšte ne bi trebalo da ima krađa auta jer se evidentiraju šasija i motor?  Kao da taj broj motora nešto znači lopurdama

@marnivet rupa u "zakonu" odnosno pravilniku o kojoj ti pricas ne postoji jer promena vrata nije u direktnoj vezi sa promenom tehnickih karaktristika vozila i u smislu pravilnika koji si citirao ne smatra se prepravkom.
Clan 2, stav 1, tacka 13
"Prepravljeno vozilo jeste svako vozilo na kome su izvršene promene konstruktivnih karakteristika vozila kojim se menja namena ili vrsta vozila ili deklarisane tehničke karakteristike vozila ili deklarisane karakteristike uređaja i sklopova vozila, kao i ostali vidovi prepravki koje se mogu izvršiti, a čije ispitivanje, takođe, podleže ovom pravilniku."

koja promena konkstruktivnih karakteristika, ili namena vozila je promenjena ako promenim motor istim takvim od drugog auta?   

Sve je to izmišljotina koja služi za uzimanje para od najsiromašnijeg sloja ljudi, kao i svakakvi atesti koji u praksi izgledaju tako što neki naduvenko baci pogled na auto (nekad ih i to mrzi) i popuni par obrazaca i to ti naplati debelo.

Tvrdim da ova država nikad nije imala sluha da uzme novac na kulturan način i da građani budu zadovoljni, uvek su to radili drugi na našu štetu, počev od silnih onih legalizacija koje su radile okolne bivše yu republike, do danas kad smo prvi u regionu počeli sa euro normama iako nismo još članica evro zone, i nemamo standard za takve automobile.  Koliko para su samo crnogorci uzeli građanima Srbije za poslednju legalizaciju a moglo je da urade direktno da se to kod nas radi da ona džukela od našeg ministra nije direktno finansiran od uvozničkog lobija kome je odgovaralo da ne može svako da uveze auto jer ona niko ne bi kupovao od njih.

Mogu da ti navedem X primera da sam u pravu, a i ovo sa brojevima motora je jedan od njih, a opravdanje koje si naveo je glupo i nema veze s vezom, broj motora je čista glupost tvrdim odgovorno, samim tim da se to ne gleda ugradnja drugog motora bila bi 3x jeftinija i cena vozila bi bila manja pa bi se i lopovima manjeisplatilo da čerupaju auto.....   

Takav zakon odgovara jedino uvozničkom lobiju koji radi sa automobilima, niti ide na ruku državi, niti ljudima, a niti će zbog toga da bude manje krađa.

a i moram da dodam... da ti koji glasaju ovakve retardne zakone malo dorade Zakon da nije svaka druga lopurda "odranije poznata policiji" na slobodi posle 24h ne bi toliko morali da brinemo za krađe automobila koje su uzele maha pogotovo u većim gradovima i samim tim po onoj logici iz tvog pisanja ne bi imalo potrebe za evidentiranjem broja motora? Prosto? zar ne?

Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: martinvet Mart 13, 2013, 05:22:19 pre podne
*jettavp-ne smatra se prepravkom zamena motora koji vec postoji u takvom vozilu ili je ugradjivan u takvo vozilo. Druze ne citas pravilnik lepo,postujem tvoje znanje ali nisi u pravu. Tek sa kriminalom to nema veze,po tome visa je stopa u Evropi nego kod nas,jer je tamo motor zamenski deo?
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: martinvet Mart 13, 2013, 01:31:24 posle podne
Dalje se iskljucujem iz rasprave i predlazem da se uvede cipovanje ljudi ,kao  pasa i macaka i kriminal ce biti kao rukom odnesen.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: dejan921 Mart 13, 2013, 02:05:50 posle podne
a koji argument imas da bi se povecala kradja automobila, ako se nebi evindetirao br motora? to je sve zasnovano na pretpostavkama. .
da ne studiras mozda SUP smer na pravnom fakultetu? :)
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: DraganPa Mart 13, 2013, 02:33:23 posle podne
Ne razumem zasto je neophodno da se tako Nadmeno izrazavas dok objasnjavas nesto, i forsiras pricu o tome kako to studiras i kako sve znas, pusti da i drugi ljudi nesto kazu o tome, a to da li je neko zavrsio 3 razreda skole ili ne, to ne treba da te interesuje, ljudi su samo nezadovoljni tim zakonom, koji te davi kada hoces da menjas motor iz automobila starog 30 godina, koji je presao 500k.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: SKYLINE Mart 13, 2013, 02:52:58 posle podne
Jedva čekam da ukinu br. motora odmah bi ubacio 2.8 ili r32 biggrin Mada to kod nas nikada neće ukinuti.
@jettavp5, nisi u pravu da bi se time krađa povećala a najveći lopovi su u stvari panduri i oni su umešani u krađu automobila. Panduri znaju sve: ko je glavni narko diler, makro, ko krade automobile, itd. samo ih boli uvo jer uzimaju mito. Trenutno se najviše krade Reno, VW ne baš jer ih ima mnogo za delove a japanci i korejanci se uopšte ne kradu niti će se krasti tako da tvoja teorija odmah pada u vodu.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: jettavp5 Mart 13, 2013, 03:18:36 posle podne
Molio bih urednike da obrisu sve moje postove iz ove teme posto to ne mogu sam a sto se ostalih tice slozicemo se da se ne slazemo i to je to...
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: fleepy Mart 13, 2013, 03:30:35 posle podne
Jedino ako im broj motora ne pomogne da nadju lopova. Da si rekao sasije, pa ajd... U svakom slucaju, ti tvrdis da se broj koristi iskljucivo zbog pronalazenja lopova. Sto bi dalje znacilo da je to bitno jedino za vlasnika automobila. Evo, ja se odricem tog prava, ako zauzvrat ubacim 'divljaka'... A iskoristicu pravo da mi auto traze iskljucivo po broju sasije... bleh
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: djokicsale Mart 13, 2013, 04:40:24 posle podne
zašto bi  neko brisao tvoje postove, nema potrebe za tim, valjda umeš da podneseš da neko ima drugačije mišljenje od tebe, i da se ovde vodi baš dobra diskusija ili si već navikao kao tvoji stariji kolege da ti svi povlađuju? Forum zato i služi da se čuju razna mišljenja.   

Ta tvoja logika nema smisla i n znači ako ti je neko rekao da je tako, da to stvarno jeste ispravno ili da je napametnije. Da su nam zakoni uređeni po logici mi bi bilo bolji od Švajcarske, ali poenta je da je ovaj zakon o kome polemišemo samo jedan u nizu od nebuloznih i debilnih zakona koje imamo i moramo da trpimo.

Uostalom to one koji su ih prepisali i nije briga jer im preduzeće (država) daje državna kola da voze ženu kod frizera i u većini slučajeva rotacije ako kasne na koncert neke pevaljke da stignu na vreme, a narod nek se je*ava i proučava šta sve može šta ne može.

Mi spadamo u grupu zemalja koje su najgore što se birokratije tiče ako nisi znao, u svim sferama, pa i u ovoj pogotovo i ponovo tvrdim da je to sa euro 3 normama i komplikacijama oko uvoza starijih polovnjaka napravljeno velikim uvoznicima na ruku.

Primer: kupim golf 2 na strane table, priložim u sup-u dokumentaciju za motor od tog golfa i neka košta npr 50 evra taksa, i prebacim motor u moj auto koji ima loš motor.

I eto rešenja imaš evidentirano da je promenjen motor, uvedeno u saobraćajnu i ljudi za male pare imaju osvežen auto. 

Sad je procedura sledeća, moraš na carinu pa kod špeditera pa u sup da promeniš papirologiju i ko zna šta sve ne, i na kraju te skuplje izađe sve to nego sam motor.

Kome to ide u prilog? Običnim ljudima sigurno ne, a ni državi, jer ljudi u startu odustanu zbog cene svega toga, a ovako bolje da država uzme i 50 evra nego da šverceri uzmu 200.

Motor iz auta sa stranim tablama lepo provere u sup-u da li se traži da nije kraden negde u Evropi, i ako nije ne vidim razlog zašto ga neko ne bi ugradio u svoj auto???

Neka dođe jedan od tih saobraćajnih stručnjaka i ostalih lelemudonja iz agencija za mrsenje muda o saobraćaju da me demantuje i da neki argument protiv ovoga što pišem?

Agregat je potrošna roba i treba tako i da se tretira, a slažem se da treba da se evidentira, ali da to bude čista formalnost.

A povezanost krađa sa evidentiranjem broja motora baš sprečava lopove da ukradu auto, da nije toga, svi bi ostali bez automobila lollol

nemoj to da kažeš još negde smejaće ti se.

Da policija i sudstvo (a i oni što prave zakone) rade svoj posao kako bi trebalo da rade, tad bi bilo manje krađa, da ti pojasnim šta mislim.....  u X slučajeva znam da nekome ukradu telefon, ima sve podatke i ode u sup da prijavi, i svi tamo budu u fazonu, ok mada nema ništa od toga, pogotovo ako je telefon jefitniji od 15000 dinara. Tad se i ne trude. Ali kad dođe neko ko poznaje "nekog tamo"  ili ako je skuplji tel. njemu onda nađu  preko IMEI broja gde je taj lopov (ili ko je kupio tel) pozovu ga da vrati telefon i znate ostalu proceduru....

Eto i telefoni se evidentiraju i u svakom momentu i operater (a i sup) znaju gde je u metar, pa ne jebu da traže svaki već samo selektivno. Kako za koga.

Mrzi me više da pišem svi znamo šta je i kako je, ali nema ko to od zakonopisaca da popravi dotera ispravi malo u korist ljudi.





Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: jettavp5 Mart 13, 2013, 06:06:33 posle podne
Kao prvo nemoj da mi pricas o birokratiji i glupostima kad znas da je ni u jednom trenutku nisam branio, niti je branim, mani se te price... Ne bi ni pomenuo rotaljke i gluposti da ja nisam rekao da studiram na KPA.
Niko meni druze ne povladjuje niti mi je ikada povladjivao, ne znam odakle takav zajedljiv komentar, ja sam svoje rekao i stojim iza toga ko je procitao procitao je, muka mi je od rasprava na ovom forumu jer svi tupe k*rac a nemaju pojma o cemu pricaju, postavljaju pitanja na odgovore koji postoje i nicim izazvani glume neko ludilo, i svaki, ali svaki put se pokajem sto sam rekao bilo sta, za 4 godine koliko sam na ovom forumu imam samo 200 postova a tu sam svaki dan sto dalje implicira da ne palamudim u svakoj temi niti ulazim u rasprave bez razloga, za razliku od pojedinaca.
Od svih ljudi koji su uputili komentar na ono sto sam ja napisao a i na sam pravilnik o kome se ovde polemise mislim da ste samo ti i martinvet ustvari procitali pravilnik i ono sto sam ja pisao, ali i dalje nismo na istom koloseku.
Poenta price je da se gotovo u svakoj zemlji na svetu broj motora evidentira, procitao sam odredbe zakona drzave Kalifornije i kod njih je slicna prica, za to mora postojati neki razlog koji je ocigledno daleko dubiozniji od tvojeg i mojeg pojmljenja, ili je prosto rec o obicaju posto se isti upisuje od pamtiveka, ja sam naveo jedan razlog koji je meni logican i sad cu ti objasniti jednom za svagda zasto je tako pa ces videti da ono sto sam ja napisao nije toliko smesno, posebno ne ljudima koji se razumeju u materiju...
Nisam ja rekao da cemo svi ostati bez vozila, ali ako imas milion registrovanih vozila, ukoliko se procenat kradja poveca za samo 0.5% godisnje to je 5,000 vozila, ako uzmes da je prosecna vrednost ukradenog vozila 2500e steta naneta povecanjem od samo 0.5% je 12,500,000e, malo li je...?  wacko
U lancu izmedju lopova i tebe koji si kupio kradeni motor moze se naci jedan ili vise posrednika, ako ti odes da upises motor koji ima broj 555666777 i koji se u sistemu vodi kao kraden motor odnosno vozilo, ono ce ti biti oduzeto dok se ne razjasne okolnosti pod kojim si ti dosao do motora, to znaci da cete oni naterati da pokazes prstom na lika od kojeg si kupio motor jer naravno ti neces da odgovaras za kradju zar ne, a on ce pokazati na lika od kojeg je on nabavio i tako cemo doci do onog baje koji je ustvari i ukrao vozilo, prosto zar ne? Ti ces tada pisati zahtev za nadoknadu stete koja ce ti u decenijskom sudskom procesu biti nadoknadjena... Ne zvuci vise tako smesno zar ne?
E sad ce se naci neko pametan i zajedljiv da me pita a zasto se ne evidentiraju vrata i gluposti, ljudi ne znam, mi ovde pricamo o motoru, ja sam rekao svoje pojmljenje, dao sam vam primere iz drugih zemalja jer sam video neke komentare kako toga na zapadu nema i to je to, ne znam zasto ste mi se toliko nakacili na vrat...
Pricate ovde o iznosenju svog misljenja a niko nije izneo nista drugo osim direktnog napada na moje komentare, ajde majstori kazite nesto pametno, da vas vidim...
Prica o telefonima ne moze da se uporedi sa ovim iz razloga koje mi je muka da pisem a koji se, IZMEDJU OSTALOG, naglasavam, ticu tehnicke opremljenosti policije, aj da ne idemo u off...
@SKYLINE ukoliko imas informacije o takvoj gospodi, imena, prezimena, brojeve znacke, slobodno se obrati Sektoru Unutrasnje Kontrole, obradovace ti se, ako ne onda mi ne prosipaj price rekla kazala, ne generalizuj i ne vredjaj...
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: dejan921 Mart 13, 2013, 06:22:07 posle podne
druze ti ovo sve previse licno shvatas! i moje licno misljenje je da si tvrdoglav i da neces da odstupis od svojih konstatacija. . a kada zavrsis faks i zaposlis se videces da nije sve tako kao sto ucimo. . a sto se tice policije znas i sam da veliki broj policajaca prima mito a ucili ste verovatno zasto je tesko da se to spreci. . al tema ide u pogresnom pravcu. .
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: jettavp5 Mart 13, 2013, 06:33:59 posle podne
Jedino ako im broj motora ne pomogne da nadju lopova. Da si rekao sasije, pa ajd... U svakom slucaju, ti tvrdis da se broj koristi iskljucivo zbog pronalazenja lopova. Sto bi dalje znacilo da je to bitno jedino za vlasnika automobila. Evo, ja se odricem tog prava, ako zauzvrat ubacim 'divljaka'... A iskoristicu pravo da mi auto traze iskljucivo po broju sasije... bleh
Ni u jednom trenutku nisam upotrebio rec iskljucivo tako da je tvoj komentar daleko od osnovanog...  bleh
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: jettavp5 Mart 13, 2013, 06:42:35 posle podne
druze ti ovo sve previse licno shvatas! i moje licno misljenje je da si tvrdoglav i da neces da odstupis od svojih konstatacija. . a kada zavrsis faks i zaposlis se videces da nije sve tako kao sto ucimo. . a sto se tice policije znas i sam da veliki broj policajaca prima mito a ucili ste verovatno zasto je tesko da se to spreci. . al tema ide u pogresnom pravcu. .
Ako stojis iza necega naravno da ces to shvatiti licno posebno ako ljudi krenu neosnovano da te vredjaju i pocnu da pisu o stvarima o kojima pojma nemaju...
A sto se drugog dela komentara tice, ja sam brate odrastao u postenoj policijskoj porodici (znam da pravim razliku izmedju prakse i teorije), i naravno da nikad ali nikad necu dozvoliti generalizaciju pitanja kao sto je mito i korupcija, ne osporavam ja da je ima, ali prosto ne volim kad mi neko kaze svi policajci su lopovi...
I necu dozvoliti neosnovane napade, nisam ja tvrdoglav druze, veruj mi kad me upoznas dusa sam od coveka al ne podnosim neke debilne prozivke i zajedljive komentare koji nemaju veze sa temom...
Ja vise u off necu ici, i ovim zavrsavam raspravu...
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: djokicsale Mart 13, 2013, 07:25:53 posle podne
Prica o telefonima ne moze da se uporedi sa ovim iz razloga koje mi je muka da pisem a koji se, IZMEDJU OSTALOG, naglasavam, ticu tehnicke opremljenosti policije, aj da ne idemo u off...

dobro može li ovako, pošto kao i tvojim kolegama telefon ne predstavlja nikakvu vrednost i potcenjivački gledaju kad neko dođe da prijavi tako nešto.... evo da ti dam primer druge vrste,   dođe neko kupi stan plati sve lepo preko advokata, papiri i ostale pičke materine, proveri se sve živo i na kraju dobije penis, e ja lično znam bar 5 takvih osoba koje su prevarene za stanove.

Prijavljeno je policiji i ništa. Eto tu imaš i sve evidentirano čak i podatke o tim ljudima mogu i na pp da ti pošaljem da ne misliš da izmišljam, i između ostalog kad je jedan prijatelj išao kod inspektora da se raspita o slučaju, ovaj samo što nije rekao ko ti je kriv kad si dao pare i od toga ništa, čak se i dalje dešavaju takve stvari, znači da nije u tome problem, već u nečem mnogo kompleksnijem.

Da ne idem off poenta nije da se tim evidentiranjem broja motora nešto postiže, prava poenta je da policija NE RADI SVOJ POSAO, I KAD GA RADI, RADI GA SELEKTIVNO, u to ne može niko da me ubedi da nisam u pravu.

Eto ljudi su zeznuti za ogromne sume novca za te stanove, i nikom ništa a sve imaju na papiru, i šta su koji qrac preduzeli inspektori? Ništa, jer mogu da udare i oni glavom o zid i neće da se zameraju ne znam ni ja kome, kad ima neko iznad njih ko štiti prevarante.

Tako da ova priča da će biti više krađa ako se ne gleda broj motora ne pije vodu i to ne može niko da me ubedi.

Krade se ono što je traženo i što može brzo da se proda, to treba da vas uče tamo u toj školi, i lepo je što tako braniš svoju profesiju, ali ti i ostali mladi kadar treba malo da se potrudite i pokrenete inicijativu da nešto i unapredite da bi stvari krenule na bolje.

@SKYLINE ukoliko imas informacije o takvoj gospodi, imena, prezimena, brojeve znacke, slobodno se obrati Sektoru Unutrasnje Kontrole, obradovace ti se, ako ne onda mi ne prosipaj price rekla kazala, ne generalizuj i ne vredjaj...

vrana vrani oči ne vadi.....

Kao prvo nemoj da mi pricas o birokratiji i glupostima kad znas da je ni u jednom trenutku nisam branio, niti je branim, mani se te price... Ne bi ni pomenuo rotaljke i gluposti da ja nisam rekao da studiram na KPA.

i da mi nisi rekao odma sam prepoznao po načinu na koji si mi odgovorio šta si.

Nisam ja rekao da cemo svi ostati bez vozila, ali ako imas milion registrovanih vozila, ukoliko se procenat kradja poveca za samo 0.5% godisnje to je 5,000 vozila, ako uzmes da je prosecna vrednost ukradenog vozila 2500e steta naneta povecanjem od samo 0.5% je 12,500,000e, malo li je...?  wacko

treba malo i matematiku da vam ubace u tu školu, sad ću da ti obrazložim da se ne bi našao uvređen:

da se taj bro motora ne evidentira, (ili da se evidentira ali da se ne oporezuje carini i ne globi dodatno narod) automatski bi cena automobila bila prepolovljena, a samim tim svako bi imao priliku da dođe do pristojnog polovnjaka dosta jeftino.

Da se dozvoli da svako može po jedan euro2 auto da uveze, prepolovile bi se cene polovnjaka, i samim tim bi lopurde morale da menjaju način poslovanja, jer bi već tržište bilo pretrpano autima i oni bi se teže prodavali, pogotovo delovi jer bi svako išao da kupi ceo auto za delove za iste pare preko.

Pogledaj šta se sad krade, bakar, aluminijum, gvožđe, znam slučajeve gde su planski lopovi ulazili u kuće tehniku nisu ni pipali samo su dizali metale i plemenite metale jer se to odma plaća.

Tako da i sam možeš da zaključiš da se krade ono što ima prođu i kakvu takvu cenu, a ne ono što država evidentira.

I ne shvataj svaki komentar ovde lično, trebaće ti živci za posao koji te čeka.
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: dejan921 Mart 13, 2013, 08:01:41 posle podne
druze ti ovo sve previse licno shvatas! i moje licno misljenje je da si tvrdoglav i da neces da odstupis od svojih konstatacija. . a kada zavrsis faks i zaposlis se videces da nije sve tako kao sto ucimo. . a sto se tice policije znas i sam da veliki broj policajaca prima mito a ucili ste verovatno zasto je tesko da se to spreci. . al tema ide u pogresnom pravcu. .
Ako stojis iza necega naravno da ces to shvatiti licno posebno ako ljudi krenu neosnovano da te vredjaju i pocnu da pisu o stvarima o kojima pojma nemaju...
A sto se drugog dela komentara tice, ja sam brate odrastao u postenoj policijskoj porodici (znam da pravim razliku izmedju prakse i teorije), i naravno da nikad ali nikad necu dozvoliti generalizaciju pitanja kao sto je mito i korupcija, ne osporavam ja da je ima, ali prosto ne volim kad mi neko kaze svi policajci su lopovi...
I necu dozvoliti neosnovane napade, nisam ja tvrdoglav druze, veruj mi kad me upoznas dusa sam od coveka al ne podnosim neke debilne prozivke i zajedljive komentare koji nemaju veze sa temom...
Ja vise u off necu ici, i ovim zavrsavam raspravu...
procitaj post do kraja i opusti se!  biggrin lepo sam napisao VELIKI BROJ a ne SVI. .  mahac
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: jettavp5 Mart 13, 2013, 08:12:19 posle podne
Ocigledno si nekad negde imao negativno iskustvo sa policijom pa sad ujedas na svaki pomen iste, nije za neresavanje takvih problema kriva policija nego nadlezni javni tuzilac prijatelju, iako ne osporavam da je ispektor koji je tako postupio prema tvom prijatelju teski drkadzija, mozes da uzmes zakon o krivicnom postupku ili ako zelis mozemo da zakopamo ratne sekire i da popijemo neko pivo na wagenfestu pa cu ti objasniti o cemu se tu radi i kako se radi!!!! ;)
Takodje se slazem sa tvojom konstatacijom o selektivnom radu vecine pripadnika policije, jer idu linijom manjeg otpora, ali to nisu price koje se pricaju po forumu...
Ovo za vranu ne zelim da komentarisem...
Evo ja obecavam da te necu vise ubedjivati niti sam imao nameru da te ubedim vec sam samo odgovarao na potcenjivacke komentare tebe i kompanije sa foruma koji nisu na mestu....
Sto se matematike tice to mogu da predajem po skolama, to ocemu ti pricas je u potpunosti prica protiv birokratije sa kojom se ja potpuno slazem sto sam 10 puta rekao ali koliko vidim ti to potpuno ignorises, zar zaista mislis da se zalazem za basonosne sume koje se placaju drzavi, zar mislis da se meni daju pare za ministarske fotelje, naravno da ne, ja sam naveo jedan smrdljivi razlog zbog kojeg smatram da broj motora treba da ostane ne pricajuci pri tome o cenama carina, i odjednom sam postao drzavni neprijatelj broj jedan, uspori malo prijatelju na istoj smo strani bodljikave zice....
A sto se tice komentara da su neciji telefoni neznacajni, evo ti jedna informacija, na prostoru policijske uprave za grad Beograd fali oko 3000 policajaca, 3000, dnevno se u milionskom gradu ukrade ili nestane na desetine telefona, na tim predmetima na nivou uprave, koja obuhvata sve opstine radi mozda 100 ljudi, daj Boze da je toliko, zar ti mislis da je moguce izaci u susret svima, da ti meni dodjes i kazes e Stefane brate nestao mi je telefon od 500e koje sam krvavo zaradio, pomagaj zar mislis da bih te ja kao prijatelja odbio, nisu krivi druze oni koji cine usluge nego oni koji ih traze, da ti mene nisi doveo u situaciju da opravdavam svoje prijateljstvo mozda onaj koji je bio na redu ne bi taj red ni izgubio, a ti se sad meni zakuni da bi u tom slucaju postupio drugacije, tako je u svakoj sferi zivota u srbiji birokratskoj ili ne?!!!
Druze znam sve ljude u mojom policijskoj upravi, za svaki dokument koji sam trebao da izvadim propisno sam cekao red iako su oni koji me poznaju insistirali da prodjem, iako sam mlad imam odredjena nacela koja postujem i koja ne gazim, i naravno da cu se kao podmladak potruditi, koliko je u mojoj moci da pomognem svima, jos jednom cu ponoviti da mi nije bila namera nikog da ubedjujem i vredjam, samo sam izneo svoje misljenje vezano za broj motora, NE ZA HARAC koji svi placamo, naglasavam!!!
Razlog ove rasprave je nesporazum izmedju tebe i mene koji, nadam se mozemo nekad resiti uz koje pivo, al da bude oznojeno  biggrin
@dejan921 Nisam ja mislio na tvoj komentar druze, govorim generalno...  ;)
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: djokicsale Mart 13, 2013, 11:09:14 posle podne
u pravu si, nesporazum je u pitanju..... prihvatam poziv za po jedno pivo  beer
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: jettavp5 Mart 13, 2013, 11:17:32 posle podne
Ako Bog da, pa obojica budemo na Wagenfestu, racunaj da imas pivo!  beer
Oko nacina raspoznavanja cemo se dodatno SPORAZUMETI   biggrin
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: fleepy Mart 14, 2013, 12:58:13 posle podne
Jedino ako im broj motora ne pomogne da nadju lopova. Da si rekao sasije, pa ajd... U svakom slucaju, ti tvrdis da se broj koristi iskljucivo zbog pronalazenja lopova. Sto bi dalje znacilo da je to bitno jedino za vlasnika automobila. Evo, ja se odricem tog prava, ako zauzvrat ubacim 'divljaka'... A iskoristicu pravo da mi auto traze iskljucivo po broju sasije... bleh
Ni u jednom trenutku nisam upotrebio rec iskljucivo tako da je tvoj komentar daleko od osnovanog...  bleh

Komentari su obrisani, ali si pisao o tome da, iako nisi upotrebio rec iskljucivo, broj motora sluzi ni za sta drugo, osim za pronalazenje vozila, u cemu se ja opet ne bih slozio. :) Ako kazes da nisi, onda nisi. A sto se tice rasprave vas dvojice, ignorisete jedan drugog, a ne samo on tebe... I po tome sto ste pisali, u pravu ste obojica, samo sto treba da se spoje te vase price u jedno i bilo bi mnogo bolje ovom narodu. Sve u svemu, vecina delova na motoru, pa i sam blok, ima svoj broj. Zasto se onda ne bi evidentirao svaki deo zasebno u saobracajnoj, imajuci u vidu da odredjeni deo sa novije generacije automobila kosta vise nego cela masina Golfa dvojke? A ja, u svoje ime, mogu da tvrdim da 90% policajaca prima mito, za koje ne mislim da svi primaju novac radi zavrsavanja neke usluge, posla, vec mogu da kazem ovako, na kraju meseca im ostane cela plata na racunu, a od cega su ziveli celog meseca, Bog ce ga znati. (valjda sam bio jasan)

I mislim da je najbitnije da se 'svi' slazu da motor ne treba imati poreklo, ali da broj vec ima, kao i, kako sam rekao, 'svaki' deo na autu. Tako da ja isti poistovecujem kao i npr ECU nekog auta, preko koga se isto moze doci do 'tog' lopova...
Naslov: Odg: Motor kao rezervni deo?
Poruka od: jettavp5 Mart 14, 2013, 02:40:49 posle podne
Ja stvarno vise necu ulaziti u rasprave, ja sam napisao da po mom misljenju to moze biti jedan od razloga a ne jedini...  blabla
Vec smo se dogovorili za pivcugu tako da cemo ih spojiti, mozda na kraju i izadje neko dobro  biggrin
Sledeci put kad budem isao na konsultacije kod profesora sa katedre za saobracaj pitacu ga koji je razlog evidentiranja broja motora tkd cete dobiti informaciju iz prve ruke od strucnjaka iz te oblasti, toliko od mene...  ;)