VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: daRee Mart 11, 2013, 09:35:59 posle podne
-
Ljudi imam problem sa Golfinjom,trosi ulja kao blesav... Uradio osvezenje pre 2.000 km (karike,glava,sve sem hilzni). Sipao Shell 15W40... Potrosio mi skoro 2l na 2.000km... Sta da mu radim ? badmood
-
vidi gde curi ako curi
a cije si karike stavljao kad si ga osvezavao ?
-
uradi mu motor
-
Pre mozda 2 meseca,nemacke (ne mogu da se setim imena)
Gedora uradjeno sve sem hilzni...
-
Vrati ga kod majstora istog
-
ne kazem da nije uradjeno ali od tog rada ti nema nista
-
Maestro nemora znacit ni da je do majstora
Mozda je do vozaca
-
Tesko da je do mene,ne arcim ga...
-
o kom tipu motora se radi?
-
1.6 Dizelas
-
a koji je to doktor stavio nove karike u 20 godina star blok? i naravno da ce trositi ulja vise nego sto je trosio
sad moras raditi motor ponovo.
reklamiraj ti to onome ko ti je radio, samo si bez veze bacio pare
-
Pa sta moze da se uradi sad ?
Lepo pali,lepo ide,samo sto vuce ulje...
Negde sam na izguglao da nekom liku trosi vise Shell ulja nego nekog drugog (al je njemu sve u granici normale),da nije do ulja ? blink
-
ja tocim shell godinama. i kad je turbo prosviro nije toliko baco
-
Pa ispusti Shell i naspi neko drugo,pa se sam uvjeri! Ne vrijedi ti tražiti razloge,jer tolika potrošnja ulja znači samo jedno (ako ga negdje ne rasipa u lokvama) a to je da "karike ne drže i zato troši ulje"! Nego nazad majstoru na reklamaciju,ili traži novog majstora da ti to lijepo složi kako treba!
-
da nije majstoru pukla neka karika ??? kakav je bio cilindar ??? glavu si radio komplet(gumice,vodjice,ventile) ???
-
ma ovalni cilindri i zub na hilzni je ogroman
negine mu vadjenje i busenje a moze i hilznovanje na stare klipove
-
onda je problem rešen !!!
-
jasta more :rolleyes: ako je majstor polomio kriku mora ga otvarati neka drmnu klipove ako igraju ko na svadbi zna se pop1
-
Ako su kvalitetne karike i ako majstor nije nesto za***** i ako nema plavog dima u voznji onda negde sipa ili si cak naleteo na neku falsaru od ulja. Ja sam imao isti problem, meni je bilo do ulja. Jos ja sipao 10w—40
-
Glava je komplet uradjena,karike citave,bio sam sa njim kad je namestao.
Ne dimi,znaci hilzne moraju da se menjaju... Fala beer
-
Prvo ti probaj sa nekim drugim uljem. Nebih rekao da su hilzne u pitanju. Ja bih probao sa drugim uljem. Ja sam bio sipao Elf TurboDiesel 10W-40 i trosio je oko 1.3l na 2000km. E onda sam se iznervirao i sipao Castrol Magnatec Diesel isto 10W-40 jeste da je duplo skuplje ali bar ga ne trosi nikako, sve zavisi.... bicedobro
-
Koliko je ono ? Shell je 540 din/l
-
5l - 5400... znaci litar je oko 1000 din coilleo2tj
-
koje god naspes trosice ti ga isto. a ti kupuj ulje i dalje bacaj pare i eksperimentisi.
Nebih rekao da su hilzne u pitanju.
vinap ako nije problem napisi kako znas da su hilzne dobre? i koliko si golfofih 1,6d otvorenih motora vidio sa dobrim hilznama?
ja jos nisam ni jedan
-
Ma kakav problem, nije problem GEDORA. misli1 Realno NIJEDAN.... Nisam rekao 100 posto da su hilzne druze.... Samo kazem, jer ja sam imao isti problem i svako je sumnjao na hilzne medjutim kad je motor otvoren sve je bilo uredu, mada ovde kod nas s sve oni ``kao`` majstori, zato se ja prvo i konsultujem sa vama ovde na forumu... cheers
-
1l ulja na 1000 km je velika kolicina ma koliko ulje bilo lose ili rijetko. 100 posto
-
E tu se slazem sa tobom 1l na 1000km je mnogo. A sta se desavalo sa mojih 0.65l na 1000km dok sam sipao Elf jos mi nije jasno? lollol
Pozdrav druggg... mahac
-
i kako ne sipas elf ne trosi ti ni kap?
-
Nije bas ni kap ali oko 0.2l na 1000km drug. E jedino ako se majstor moj zae** pa kad je sipao Elf zaboravio da sipa u filter, a ne bi me cudilo, s obzirom da je ``dobar`` majstor.... lollol
daRee izvinjavam se ali nisam detaljno sve citao od pocetka, mislio sam da ti se kasnije pojavio problem, a ne odmah nakon zamene karika. Onda ti hilznovanje ne gine bicedobro. Moram te castiti beer zbog mojih gresaka...
-
Evo sta se meni deslio isto 1.6d Motor mi je los toga sam svestan ali lepo ide itd. vlasnik pre mene je sipao luk oil-ovo ulje koje mi je dok sam gledao patos auta na palo sa kartera na belu majcu posto je curkao malo, a majca se oprala kao da je u pitanju caj a ne ulje....Prvo ulje kod mene je bio castrol 15-40 i potrosnja ulja prve god (5000km) je bila oko 1.5l iako je ulje bilo sumnjivog kvaliteta a i porekla...
Presao sam na.. Liqui moly turbo disel 15-40 isto mineralni s njime presao 1000km i nije trosio, medjutim Kad sam pre ned. dana isao za BG znaci 120km u oba pravca cepio mi je oko 800g-1l ulja mada i ja sam njega cepio nesto preko 140km/h ali ne dugo a prosek je bio 120-130km/h znam da je to mnogo za 1.6d star 20god i vec sam odvojio pare na stranu za generalnu...... Juce ponesem litar ulja i odem opet do BG-a ali ga nisam ganjao i nije potrosio skoro nista a prosek brzine je bio 100-110km/h...... majstor mi je rekao da je moguce da su karike bile zaprljane, zapusene i da je zbo toga i zbog kvalitetnijeg ulja i velike brzine prvi put potrosio toliko.. a ja mislim da je i zbog toga jer sam auto uglavnom vozio po gradu pre toga sa, kratkim relacijama.... kava
-
A zasto ne valja bas toliko potrosnja od 1l na 1000km,negde na forumu sam procitao za guzonju po fabrici se tolerise do 1.5l ulja na 1000km?Ne shvatite me pogresno ali motor koji je presao boga oca i star je 25g potrosi ulja za 400-500d na 1000km.Ako lepo pali i ide ne dimi bas katastrofa meni je sasvim ok tih 1l na 1000km.Moj 1.6d toliko trosi strogo po BGD guzvama a prelazim svaki dan oko 40km nekada i dosta vise i presrecan sam sto ne trosi vise ulja jer dobra generalna je 500 i vise evra.Te pare baciti na guzonju je besmislica a kupiti polovan je tek zajebancija.Molim iskusnije da me isprave jer sam ipak samo vozac a ne i majstor.....
-
Nije 1.5l na 1000km sigurno. Ide oko 1l na 5000km- ja sam imao problema sa losim uljem i sada je sve ok.... ;)
-
Волсбург хоћеш ми рећи да си заменио уље са неким другим и да ти више не троши уопште? дај брате реци које је то уље да сипам и ја пошто мени троши литру 20-60 а гушће нема,мада сам се наслушао свакаквих теорија о уљу,али ако теби сада не троши уље реци које је па да пробам и ја.....
-
Pisao sam već u nekoj temi, sipaj Castrol Magnatec 15w40. Njega moj golf (turbo dizel) ne troši skoro ništa a sipao sam 4-5 vrste ulja koja je trošio, a sve poznata imena ulja...
Nije štos u gustini a ni u specifikaciji koja je na svakoj flaši ista...
-
Zorane druže voleo bih da je tako i kod mene,mada ne znam zasto je taj kastrol adekvatan motoru 1.6d starom 25 g a optima nije,tj sta castrol cini dobro motoru da ne troši ulje malte ne ništa kad su ostala ulja koliko sam te razumeo trošila?Znam ja da na forumu ima 1000 rečenica na temu ulja ali niko nije objasnio (ja nisam našao barem)šta je to tako lekovito u tom Magnatek Castrolu.Ja u radnji kad sam pitao za preporuku rekoše yza te stare motore gušće ulje i dadoše mi long life,cena je bila nebitna uzeo bih ja i castrol da su mi preporučili a mogli su jer je njima valjda u koristi da imaju bolju prodaju? Ako nije fora u gustini i specifikaciji u čemu je? Ovo pitam samo zato što niko ne daje neki konkretan odgovor a ne zato što mislim da nisi u pravu,ne zameri na tekstu,iskreno me zanima pošto kao što kažem "nisam majstor da napravim bure al sam majstor da osvajam cure" lollol
-
Druze i meni je Polo trosio skoro 1l na 1000km Elf-a TurboDiesel 10W-40, a kada sam sipao Castrol Magnatec 10W-40 ne trosi skoro nista...Mada ni sam neznam kako je to moguce, ali tako je kako je... Nisu bzvz iz Volkswagena preporucili Castrol, sigurno ima nesto u tome. Nadam se da ce se pravi majstor javiti pa ce nam objasniti mahac
-
ima lijek za te stvari zove se optima long life sae 20W-60 driving driving
-
Pa jesi li procitao druze da covek sipa Optimu 20W-60 i da mu o5 trosi? lollol lollol
-
Pravljenje ulja je nauka. Teško da ti neko može objasniti razumljivim (da ne kažem prostim) rečima šta to ima u ulju pa da ga razlikuje od ostalih.
Ulje se sastoji od baze (mineralna, polusintetička, sintetička) i aditiva (antikorozivni, onaj za otpornost prema temperaturi, za bolju adheziju itd...).
Stvar je u tome da Castrol ima bolje aditive i da ih za istu cenu dodaje više nego ostale fabrike, dakle on premašuje tu normu koja piše na flaši.
Potpuno suprotan primer je ulje koje se prodaje po vašarima. To je ulje koje liči na motorno, ali u stvari nije. Nema aditive za otpornost prema visokim temperaturama, naftaši ga koriste za podmazivanje nekih reduktora. To ulje kad uspeš u motor može za jedan dan rada da ga potroši do minimuma bez obzira koliko je dobar motor.
Napravi test: uzmi jedan lim pa kani po jednu kap od različitih ulja (i novih i starih) pa ga uspravi i ostavi da stoji. Videćeš da nisu sva ulja ista...
-
по томе могу да купим лонг лифе и сипам неки адитив ако има посебно да се купи и не треба ми кастрол,само се бојим да ако ми троши оволико са 20-60 ста би тек било са неким ређим уљем......мада мени не смета ни мало тих литар на 1.000км.....
-
Tih aditiva što tu nedostaju nema u slobodnoj prodaji.
-
Pazi ovako je bilo vlasnik pre mene je sipao luk oil-ovo ulje, neko moglo da se opere toplom vodom redje od piva.......potom...... ja sam to ulje zamenio kad sam radio veliki servis i uzeo Castrol magnetec 15-40 i sipao neki aditiv americki posto je ulje izgledalo lose a sumnjam i da je bilo orig. jer kad sam odvrnuo cep od kante nije bila nikakva zastitna folija a zamenio sam i hidropodizace zbog kojih sam najvise sipao aditiv.......posle 5000km zamenio sam Castrol za Liqui Moly turbo diesel 15-40 i motor je radio mnogo tise a i sama kanta od ulja je bila zapecacena kao mlada pre prve bracne noci biggrin e problem se javio kad sam auto cepao na auto putu oko 140+ znaci za 120km mi je potrosio od 800g-1L - i tu sam pomislio evo generalne bonk posle jos 500km opet ga rebnem 140km/h i ne potrosi nista... yupi3ti ...majstor mi je rekao da je moguce da su karike bile zaprljane od loseg ulja i da sam sa dobrim uljem to sredio, za sada je sve ok imao sam jos nekoliko ovakvih voznji i ulje miruje videcu dokle ce....jbg velika je to brzina za 1.6d motor star 20g i ko zna koliko predjenih km... samo pazi sa aditivima znam ljude koji su sjebali motor jer nisu stavili odgovarajuci ....mahac