VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Goran2804 Mart 05, 2013, 06:09:50 pre podne
-
Pozdrav drugari imam jedan problem,skoro sam uzeo ovu trojku pa ne znam bas sve o njoj,naime sporo dize temperaturu ne prelazi 70 stepeni,u leru dodje do 90 i cim krene da se vozi spadne ispod 70,grejanje ima cim upalim auto posle 5 min krene grejati,kontam da je predhodni vlasik izvadio termostat,jos nisam stigao da pogledam,ali predpostavljam,sad pitanje je dali je izvadio termostat zato sto je naceo dihtung glave pa da mu ne stvara pritisak,presao sam 1000km od kako sam uzeo auto,nije izgubio tecnost,bar ja nisam primetio,ali na cepu od ulja se hvata bela skrama,dali je to normlalno ili ne?
-Da napomenem samo da sam radio veliki servis pre 500km i da je sipano castrol ulje 10-40.
-
Stavi nov termostat, ne mora da znači da ga nema - možda je neispravan. Bela skrama se hvata baš zbog toga što motor ne može da do postigne radnu temperatru.
-
Ja samo da se nadovezem na komentar Desma. Strogo trazi iz originala termostat jer zamenski mnogi ne rade svoj posao. mahac
-
Hvala drugari beer,Danas sam slobodan pa cu ici da kupim termostat i da ga promenim pa cu da vas obavestim :)
-
Da se nadovezem,polo dizel 96g,25oooo km,sve normalno,grejanje extra,nema nista na cepu od ulja,ulje trosi u granicama normale,rashladna tecnost uvek na max ali radna temp maksimalno dodje do 70,neprelazi to nikako bez obzira na vremenske uslove i nacin voznje,majstor mi kaze nediraj nista.....
-
trebalo bi da je i kod tebe termostat u pitanju, mada mi je čudno da ti grijanje u tom slučaju dobro radi
-
Da se nadovezem,polo dizel 96g,25oooo km,sve normalno,grejanje extra,nema nista na cepu od ulja,ulje trosi u granicama normale,rashladna tecnost uvek na max ali radna temp maksimalno dodje do 70,neprelazi to nikako bez obzira na vremenske uslove i nacin voznje,majstor mi kaze nediraj nista.....
ja mislim da je malo nepristojno da upadas tako covjeku u temu, ali vec kad si napisao da ti kazem da ti je to do termostata, ne znam zasto ti je majstor rekao da nista ne diras jer ako auto ne moze da se zagrije onda trosi vise goriva i vece je habanje motora. I jos plus termostat kosta svega 7e ;)
-
Resio sam moj problem termostat je u pitanju. Sto se potrosnje tice Bojan je u pravu,veliku sam potrosnju imao jer auto ne moze da se zagreje lepo i dugo mu treba da ugasi sauh...
-
cuvaj racun od termostata... zamenskih sam zamenio brdo dok jedan nije proradio kao onaj sto je cucao 16 godina u njemu...
-
Da se nadovezem,polo dizel 96g,25oooo km,sve normalno,grejanje extra,nema nista na cepu od ulja,ulje trosi u granicama normale,rashladna tecnost uvek na max ali radna temp maksimalno dodje do 70,neprelazi to nikako bez obzira na vremenske uslove i nacin voznje,majstor mi kaze nediraj nista.....
ja mislim da je malo nepristojno da upadas tako covjeku u temu, ali vec kad si napisao da ti kazem da ti je to do termostata, ne znam zasto ti je majstor rekao da nista ne diras jer ako auto ne moze da se zagrije onda trosi vise goriva i vece je habanje motora. I jos plus termostat kosta svega 7e ;) goran je resio svoj problem tako da ne vidim nista lose sto je decko pitao ovde posto nije hteo istu temu da otvara. . a to da ne moze da predje 70, stisni malo papucicu od gasa. . pa ces videti kako dize na 90. . i verovatno je termostat. .
-
Dejane,u leru on digne temperaturu do 90,ali cim krene da se vozi,peglao ga ili ne,on spusti temepraturu ispo 70 :))
-
pa to je zato sto ne zatvara termostat. . i kada krenes da vozis usled protok vazduha hladi se voda. .al sada si resio problem? a moj odg se odnosio na drugi post, na onaj gde ne moze da predje 70 bez obzira na voznju. . kada ga stisnes u crveno mora da dize temperaturu!
-
sorry druze zbog upada u temu,hteo sam samo da kazem da imam slican "problem".doduse vozim auto uglavnom do 2000 obrtaja,penzionerski,eventualno nekad 2500 i malo vise,bas zbog potrosnje goriva,na predjenih 1000km kombinovane voznje trosi mi 5.2l,sto mi je za auto od 17god dobro.neznam zasto kazes da mi je povecana potrosnja goriva jer mi neradi termostat.mozda je on i u redu,moram ga malo nagaziti pa da vidim dali ce ici temp do 90
-
druze nisi shvatio. . potrosnja ti je malo povecana posto motor ne radi na radnoj temperaturi. . i po pravilu temp bi ti trebala biti na 90 bez obzira na nacin voznje, ako je termostat uredu. .kod tebe je stalno otvoren i voda se brzo hladi i ne uspeva da postigne 90. . al hteo sam da ti kazem da ako ga stisne da ce sigurno dici na 90. .
-
Automobilu u svakom segmentu rada, bilo to stajanje u leru ili u voznji, motor mora biti na radnoj temperaturi. . . Svaka niza ili visa vrijednost je kvar, i mora se sanirati. . . Kad auto jednom, nakon stavljanja u rad, dostigne radnu temperaturu, on je mora odrzavati takvom sve dok se automobil ponovo ne ugasi. ..
Patka, nemas ga ti sta gaziti po gasu, termostat ti nije u redu. . . Nema razloga sad da pisem o ponasanju metala usled temperaturnih razlika, habanju motora i potrosnji goriva. . . .
Automobil najbolje radi i najmanje trosi samo onda kada je potpuno ispravan. . .
-
u potpunosti sam saglasan sa tobom. . al on je u ranijim postovima naveo da bez obzira na nacin voznje ne moze da prece 70, i na to sam mislio kada sam rekao, stisni ga pa ces videti kako dize temp. .
-
ok.razumem,ici cu kod majstora da promenim termostat u svakom slucaju
-
Ja samo da se nadovezem na komentar Desma. Strogo trazi iz originala termostat jer zamenski mnogi ne rade svoj posao. mahac
3645 dinara, sad sam zvao za moj auto, reko ako je do 20evra da uzmem kad ono... bicedobro
-
BEHR super radi kod mene 900RSD sam ga platio, hoće da obori samo kada je grejanje na 3 ali to nije do termostata ;)