VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: Player84 Februar 27, 2013, 02:17:25 posle podne
-
Nisam palio kola nekih nedelju dana zbog kise, susnezice, snega, koja mi inace stoje na parkingu. Juce resih da se provozam malo, ukljucim ventilator a on ne radi. Posle nekih 10 min voznje toliko se zamaglila stakla da sam morao prozor da otvorim. Neko krace uputstvo kako to da resim?
-
Prvo proveri osigurac od ventilatora kabine.
-
Osigurac je dobar, proverio sam. Jos neki predlog?
-
Ako si proverio sve brzine,verovatno je motor ventilatora.
-
Da proverio sam 1-2-3-4- nista. Znaci crko? :huh: Kako da dodjem do njega?
-
skines donju policu kod suvozaca i videces ga, ako je u pitanju mk3. . probaj direktno da ga spojis, pa vidis da li radi. . ja sam na mk2 direktno spajao, na mk2 kada skines dzek sa njega imas 4 pina, i na gornji levi dovedes plus a na gornji desni minus i ako je ispravan radice. . a na mk3 nisam probavao ali mozda je slicno. .
-
jel ovo taj dzek? (http://img194.imageshack.us/img194/2153/img20130301small.jpg)
-
Ovo ti je reostat za brzine. Kad pregori ovaj mali otpornik onda duva al samo u najvecoj brzini.
-
To nije otpornik nego termo osigurač, a ovo zeleno je reostat
-
Drugari, mogu li ja tu nesto sam da uradim, kupim sta treba i namestim ili da ga teram kod majstora? Stvorila se kondenzacija ne samo u kabini vec je i poklopac na plinskoj boci u gepeku toliko zamagljen da ne vidim koliko plina ima.
-
To nije otpornik nego termo osigurač, a ovo zeleno je reostat
Specijalni, nije sija nego vrat.
-
Razlika je ogromna jer otpornik ima svoj otpor a osigurač kao da ga nema ;)
-
Samo da javim da je sam od sebe proradio, duva u svim brzinama... kako, zasto pojma nemam. :huh:
-
Meni se to druze isto desilo,pa kad sam pomerio dzek od rotostata on proradi. moguce da dzek nije imao dobar kontakt.