VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: milan018 Februar 21, 2013, 06:02:59 posle podne
-
Ovako: drug ima Pola, 2002-go godiste, 1.4 benzin 16v.
Auto nema varnicu i zato nece da upali...
Zamenjeni senzor radilice i senzor bregaste, na dijagnostici ne prijavljuje nijednu gresku, ali i ne pali...
Sta je moguci uzrok? Bio bih veoma zahvalan za brzu pomoc, posto se decko zajedno sa majstorem ubi od posla, a hitno mu treba auto, a nikako da rese problem...
Molio bih za neku ideju, preporuku odakle dalje traziti problem, obzirom da dijagnostika ni na sta ne upucuje...?
Hvala unapred, nadam se da ce biti brzih i korisnih odgovora!
-
Bobina
-
Nema on jednu bobinu kao prethodni model, nego ima 4 bobine, za svaki cilinda pojedinacno... I nije taj problem, jer je nemoguce da odjednom sve 4 stradaju...
Neka druga ideja, sugestija...?
-
A kako zna da nema varnicu?
Čudno je da dijagnostika ne daje baš nikakvu grešku.
Može biti pumpa za gorivo, ali verujem da i onda treba da pokaže grešku neku.
-
Lako je utvrditi da nema varnicu... Skines svecicu, stavis je van, navuces na kabal, postavis negde na masu, a jedan unutra vergla i gledas ima li varnice... ;)
-
Jel dobija gorivo?
-
Naravno da da, sve je to provereno, dijagnostika ne pokazuje nista, a auto nema varnicu, tako da ni ne moze da upali bez varnice, vise nego logicno... Nije ovde problem dobijanja goriva, nego struje...
Ali koji...
-
Kod ovog auta je bobina ditektno na svećici i nema kabla ;)
-
Ako ECU ne vidi obrtaje nece pustiti niti varnicu, niti otvarati dizne, a ako ti vec unapred znas sta je a sta ne, ne znam zasto si trazio ovde pomoc a ne dopustas da ti se pomogne...
-
Za "kabal" sam napisao u brzini, a pre toga sam napisao da ima 4 bobine, pa je i logicno za "kablove" :) A ne znam kako to ne dopustam da mi se pomogne???
Sto se tice toga sta jeste, a sta nije, kazem zato sto je puno toga ispitano, pa zato kazem sta nije, jer znam da je do struje, a ne do goriva, ali dobro, ako treba da skrecemo s teme, onda.......
-
Polako, bez varnica molim ;) Covek ima problem i ne moze da upali i koristi svoj auto. Normalno je da malo zbrza, a ostali mogu da uspore :)
-
Ako ECU ne vidi obrtaje nece pustiti niti varnicu, niti otvarati dizne, a ako ti vec unapred znas sta je a sta ne, ne znam zasto si trazio ovde pomoc a ne dopustas da ti se pomogne...
nemogu vise da ti dam pluseva, a dao bi ti jos jedno 3 da ti se nadju za svaki slucaj
Sta je moguci uzrok? Bio bih veoma zahvalan za brzu pomoc, posto se decko zajedno sa majstorem ubi od posla, a hitno mu treba auto, a nikako da rese problem...
za pocetak nek promijeni majstora
-
Ako ECU ne vidi obrtaje nece pustiti niti varnicu, niti otvarati dizne, a ako ti vec unapred znas sta je a sta ne, ne znam zasto si trazio ovde pomoc a ne dopustas da ti se pomogne...
nemogu vise da ti dam pluseva, a dao bi ti jos jedno 3 da ti se nadju za svaki slucaj
Jel nesto netacno receno?
-
Dokle dodjosmo...
A sve je krenulo sa ljubaznim trazenjem pomoci... :rolleyes:
@Darko80 Hvala na tonu koji je imao za cilj da temu vrati tamo gde treba, ali izgleda da nisu svi tako protumacili, pa ni zeljeni efekat nije potpuno postignut nazalost... :)
A sto se tice promene majstora, najlakse je reci: "Promeni majstora." :huh: Sticajem okolnosti taj majstor je i meni mnoge stvari radio i imam samo reci hvale, a to sto dijagnostika nista ne pokazuje, covek nije mag, a ni auto nije iz 80-ih godina pa da zamenis svecice, platine i razvodnu ruku i da popravis auto, tako da nemam sta da zamerim majstoru...
Ideja je bila moja da ubrzam njihovu muku i da potrazim pomoc na forumu, jer je mozda neko imao slican problem, pa sam se nadao tome da ce to nesebicno da podeli ovde, da bismo pomogli i mom prijatelju, a i nekome ko bude imao slican problem u buducnosti, a ispade da je pogresno traziti pomoc...
Kako god, auto ce biti popravljen, kad tad i na nacin koji bude, a svima koji su hteli da iskreno pomognu se zahvaljujem, kao i onima kojima to nije bio narocit cilj...
Da neko ne pomisli da se ljutim, obecavam da cu napisati sta je na kraju bio problem cim se sve bude resilo.
Hvala jos jednom!
-
Ja samo da se nadovezem na Shonetov komentar oko ECU-a. Posto si rekao da su senzori radilice i bregaste zamenjeni, vrlo lako moze biti i do jednog njih ako nisu iz originala, jer ima dosta zamenskih koji novi ne valjaju i u tom slucaju ECU ih ne vidi. Tako da moj savet je naci senzore iz originala strogo i probati pa makar sa nekog drugog auta cisto radi probe. mahac
-
I samo da se ubacim, ako auto ima alarm ili blokadu, proveriti i daj deo... Cesto se prekidaju bash ti senzori koje boban pomenu, a stavljaju se kineski releji koji zakovu iz cista mira....
-
imam isti problem vec dva meseca..srecom ovih dana ga resavam
problem je posle duzeg vremena pronasao covek koji radi u porsche servisu u ns
promeni senzor radilice a posle toga treba da se skida menjac i da se menja neki semering koji je povezan sa senzorom radilice (makar je kod mene takav problem)
-
Resen je problem pre neki dan, ali nisam stigao da napisem... Problem je bio do koda u kljucu... ampulica sa kodom je bila naprsla, pa je stavljena nova i ucitan kod i vraceno na fabricko stanje... Nije se sumnjalo na kod jer je gasilo kod na instrument tabli...
Kako god, problem je resen i sada je sve ok!
-
Imobillajzer..... hmmmm.
-
Bas tako, hmmm... Kad se desi da ne ocita kod, upali kratko i ugasi motor. Kako kod tebe nije uopste hteo da pali?
-
zar nebi trebao da bude upaljen kljuc, ako imabilajzer ocita pogresan kod ? bas, hmmmm
-
Ovde su nekoga shishali majstori.... Da je do ampule, ne bi se tako ponashao.... Blickao bi kluc na tabli, upalio bi auto i ugasio posle par sekundi.... Jedino ako je neko nestrucno radio imooff pa da je zaglupeo ecu....
-
Upravo to zadnje sto si napisao... Prvo je to radjeno kod nekog ranije, pa je posle drug odvezao kod ovog sto sam mu ja preporucio i covek mu resio problem...