VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: unsigned Februar 21, 2009, 08:58:04 posle podne
-
Pozdrav VWocima.
Imam malo problema sa kocnicama mog golfanera... iako su mu zamenjeni pozadi doboshi i paknovi i sve mehanicki je potpuno ok, on pozadi (zadnji tockovi) slabije koci. Napred je kocenje extra, ali pozadi koci malo ispod normi za tehnicki pregled :)
Cuo sam da je problem mozda u crevu koje dovodi ulje za kocenje pozadi ???????? Da li je neko imao slicnih problema ?
Da'l to crevo da se menja ili mozda neki ventili i sl ???
Niksa
-
Verovatno je problem do petog kocionog cilindra,tesko da moze sta drugo.Il ga menjas il ga uklanjas
-
Verovatno je problem do petog kocionog cilindra,tesko da moze sta drugo.Il ga menjas il ga uklanjas
kod mene je auto imao iste simptome, i bio je peti cilindar a sve sam izmenjao.
-
najcesci problem, bas kao sto kazu je taj 5ti cilindar, to je ujedno i uredjaj, tj mehanizam koji povecava silu kocenja kad se zadnji kraj optereti, provjeri da li ti je opruga ispravna i malo razradi tu polugu koja kaci oprugu sa zadnje grede,,,,ako ti je pukla ili otpala opruga, on se ponasa kao da nema opterecena pozadi i max otpustena poluga ne propusta ulje do cilindara na dobosima
-
Posto smo kod petog kocionog. Da li je bolje imati ga ili ne?
-
pa njegova uloga je kao sto sam objasnio ranije da regulise snagu kocenja na zadnjim otckovima zavisno od opterecenje, tako da ce auto koji je laksi da manje koci pozadi, dok tezi auto(mislim na dodatno opterecenje, dzakovi, 5torica u kolima isl) vise koci kako ga inercija ne bi dovela do potapanja nosa auta i prenosenja sve tezine na prednje tockove, a samim tim i do prenosenja svog kocionog opterecenja naprijed sto opterecuje i prednje gume i kocnice, a samim tim dovodi i do lakse blokade tockova zadnje osovine koja se nadje bez opterecenja i eto ti efekta rucne kocnice...
e sad koliko on to uspijesno radi, diskutabilno je,,,
-
Hmmm...hvala vam svima na pomoci.
Videcu sta cu. Meni ovako ok koci, mada bi mogao malo bolje ali nije strasno jer ga ne przhim puno. I da , bas sam primetio da kada sam pokusavao da ga okrecem i zanosim u krivinama (naravno ovo je bilo na praznoj ulici :) da nece da se zanese pozadi bez rucne, verovatno zato sto slabo koci zadnje tockove. Pa videcu da mi pogleda taj 5ti cilindar neki majstor ako moze da ga namesti ili da uzmem novi. zna li neko koliko otprilike kosta ??? citao sam da moze da se vozi bez njega ali opet ne bih da experimientisem pa da se okrenem u nekoj krivini , posebno sto 90% vremena se vozim sam :)
-
ocigledno ga nisi dovoljno zaleteo,zato se nije ni zaneo biggrin
-
ocigledno ga nisi dovoljno zaleteo,zato se nije ni zaneo biggrin
xe xe..taj fazon :)....kao da ima kontrolu proklizavanja :)
-
hehehe moguce da tvoj golf ima ESP a da nisi ni znao bleh(sala naravno)
-
Imas ovde o petom cilindru:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=538.0
-
obicno kad ljudi pomisle na kocnice normalno da pomisle prvo na diskove,plocice,dobose,paknove i ostalo----a retko ko pomisli da je jako bitno i da su na kolima amortizeri i opruge jako bitan faktor kod kocenja.zasto?jednostavno ako tockovi ne nalezu lepo na podlogu i ako kod kocenja dolazi do takozvanog klanjanja auta znaci da nesto nije kako treba upravo po pitanju amorta i opruga.u inostranstvu se kod tehnickog pregleda proveravaju i amortizeri i opruge.licno ja i jos par clanova ovg kluba su primetili da posle zamene amortizera i ili opruga na zadnjima tockovima kocenje se jednostavno poboljsalo-amortizeri i opruge drze cvrsce tockove na podlozi i samim tim se kod kocenja automobil zaustavlja kako zbog prednjih tako i zbog zadnjih kocnica,smanjuje se efekat klanjanja i manje se trose prednji kocioni sastavi-diskovi i plocice-
eto ja reko da kazem pa nece da skodi a moze samo da koristi mahac
-
Takodje veliku ulogu igraju cevi i creva za kocnice, pogotovu gumena creva.
Samo zamenom creva dobija se bolja kocnica, jer se rupa u starom crevu vremenom skuplja i smanjuje protok...
Ako vec se detaljnije sredjuju kocnice trebalo bi izmenjati i creva, ona su oko 400-500 din. kako gde.
A izbacivanjem petog kocionog dobija se takodje bolja kocnica, manji je problem na vecim brzinama kad se koci, ali nije uopste toliko strasno, neko tu razliku i ne oseca blabla
-
Ja sam imao problem sto su mi zadnji tockovi dosta pre blokirali od prednjih, razlog prednje gume su bile nove a zadnje su bile celave!
-
Imam jedno kratko pitanje, jednom nogom u off... Procitao sam oglas:"Samoventiliraju?i balansirani diskovi sa plo?icama za Audi 80CC ili Golf 2 GTi." Ja imam golf 2 1.6b, da li bi to pasovalo na moju azdaju ili ne? I da li bi bolje kocio?
-
ako pasuju na gti pasuju i na sve golfove,,,,da li bi imao bolje kocenje,,,,pa i ne bas sem ako nije precnik tih diskova veci od tvojih a sad ne mogu da se sjetim koji diskovi idu na 1.6b,,,ali mislim da su isti,,,
svrha samoventilirajucih diskova je bolje hladjenje sto ima svrhu kad se vise koci, i diskovi vise griju, a pri vecim brzinama bez prethodnog kocenja takvi diskovi slabije koce u pocetku dok se ne zagrijju jer su hladniji,,,ali je razlika neznatna i to je mlatene vis ena nivou teorije
-
Ok, hvala. Upijam informacije kao sundjer lollol
Nema od toga nista onda...
-
kako to da ja fabricki nemam taj 5. cilindar? golf je `86
-
Ugradjivan je samo na bolje opremljene modele kao sto su GTI,GTD...,slicno kao i sa prednjom balans stanglom.
I nemoj da se uzbudjujes zato sto nije ugradjen,posto je kao sto rece DANDY diskutabilno koliko on stvarno obavlja funkciju za koju je namenjen.Vozio sam modele sa i bez njega i nisam primetio nikakvu osetnu razliku u kocenju na zadnjoj osovini. driving
-
Malo mi cudno da od opreme zavisi da li ce imati peti cilindar ili ne... blink blink blink
Moj nije ni GTI,GTD i sl. pa je imao peti kocioni cilindar.
-
I meni je bilo cudno,i za peti kocioni,i za balans stanglu,i jos stosta ali kad sam se raspitao dobio sam odgovor da zavisi od nivoa opreme.Mada ima i tu izuzetaka,jer su se paketi opreme menjali u zavisnosti od godista.
-
izvinite sto off-ujem
edit: Otvori novu temu sa naslovom ugradnja stabilizatora-balansstangle