VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kolibarko Februar 16, 2013, 06:48:58 posle podne
-
Moram detaljno da opisem sta se desava, elem auto se veoma malo vozi prelazi mesecno oko 400 km max, najduza relacija u jednom cugu 15 km, sve ostalo 2- 5 km dnevno ako ne i manje , ujutro ,sad zimi , napolji stoji grejace drzim max 10 sek , pali na pola kljuca , kad je iole malo zagrejan grejaci mi ne trebaju pali ko benzinac , sto se tice snage to jest kako vuce ide ko nevreme, turbina servisirana nije prosla vise od 500 km,prilikom prvog paljenja sacekam 2-3 min onda kad dam naglo gas pojavljuje se plavicast dim i oseca se miris sagorelog ulja ali nema ulja na auspuhu, na leru dim se skoro i ne vidi ,e sad kad ga malo nagazim 120-140 jedno minut dva i kad stanem i onda naglo dam gas nema plavicastog ili ti belog dima , vodu ne gubi , na iberu nema dima niti na meracu ulja ,ulje koje je u njemu je kastrol 15/ 40 a potrosio mi 1 l na 500 km,sta moze da mu fali , dali je glava gumice vodjice ventili mislim na sve te drangulije oko glave , ili je problem sa karikama, jos da napomenem da mi je motor suv znaci nigde ne kaplje ulje sto se toga tice sve je ok, mozda je i fals ulje kupljeno nisam siguran jest da sam ga ja kupovao ali ..... ko ce znati sta je u bocama,istoriju motora ne znam kupio sam ga i presaosa njime tolko koliko sam napisao , jos da napomenem kad sam ga ubacivao glava nije bila stegnuta malte ne samo sto ne ispadne , prilikom prvog verglanja delovalo je kao da nema kompresije ali je upalio i onda sam prvalio da izmedju glve i bloka izbacuje vazduh ili dim , kad sam pritegao glavu sve je bilo ok i od tad ga vozi moja snajka , bez ikakvih problema semm sto me intrigira ta potrosnja ulja,
-
Izmeri kompresiju na motoru i znaces da li je do karika ili do glave. A i glavu da skines i vizuelno pogledas anzec nije veliki bas rashod i ujedno sredis komplet glavu sa svim neophodnim stvarima. mahac
-
Na 1000 kad potrosi 1l sljaka se generalka ovo tvoje je zrelo
-
provericu kompresiju,jbg sve mi se cini da ce morati da padne osvezenje , ali sa druge strane auto se tako malo koristi tako da neka ostane kako jeste bar izvesno vreme dok ne prodje ovaj mrtav period,
-
to osvjezavanj je sviranje q*cu, to batali, bez genereralne nema nista, ako nadjes kvalitetne dijelove, ako niko ne moze da ti garantuje za dijelove onda kupi drugi motor
-
znam ja to, ali vredi li dovoditi motor do savrsenstva , kad prelazi 4- 5000 km godisnje,vozi ga snajka ,ono, deca u skolu kad je bas hladno , prodavnica i dva puta nedeljno uplata pazara , imamo mi drugi auto koji se kud i kamo vise koristi , ovaj je tu samo za ovo sto sam naveo, ali u svakom slucaju cu mu u narednih mesec dana skinuti glavu i srediti je istovremeno cu mu proveriti stanje stublina
-
ako prelazi toliko km godisnje vise ti se isplati da dospes po malo ulja nego da ga radis
-
+1. . kazes da ti odlicno pali, idi dobro. . a posto malo km prelazis, dosipaj po potrebe i nista ne cackaj. .vise ti se isplati. .