VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: MACNE_GTI Februar 15, 2013, 05:15:06 posle podne
-
Jel sme da se produzi navoj kod strugara na gewindama,nista specijalno,tipa za 1cm?jel nije stetno ili slicno,iskustva neka ?? mahac
-
A zasto. . .?
-
precnik tela amortizera, cizme ili kako god, nije dovoljan da bi se urezao postojeci navoj tj odgovara unutrasnjem precniku navoja a ne spoljasnjem , morao bi da predjes na manji, sto ti iziskuje pravljenje 2 manje matice
@GT267 Mozda ako je nabavio gewinde od mk2, nije ista duzina amortizera, kad ih navijes do kraja nije to ta visina.......
@ Macne ako je zbog toga, racunaj da klip ima svoj hod i da ima granicu kad udara u dno, i onda nisi napravio nista, samo trosak i gewinde za kontenjer ;)
-
Zato sam ga i pitao, jer ako ce da produzava navoj na cauri to je besmisleno jer amort ima svoj hod i krajnja granica mu je fabricki odredjena . .
-
neka ubaci gumeni distancer za debljinu veci za koliko je navoj skratio pa kada ga bas stisne da udari na gumu ... mozes produziti , materijal je cementiran moraces na valjalici posle stuganja da utisnes navoj ako budes radio nareznicom samo ces sjebati , + nije isti precnik struganja kada se radi sa rucnom ureznicom i na valjalici napomeni to onome ko ti bude radio recimo na strugu a nema valjalicu , jer kad odneses kod onoga na valjalicu nece izvuci profil navoja dobro ... + umesto navrtke napravi od seskanta produzenu navrtku i odnesi je na poboljsanje kod termicara na vrhu neka ti strugar ukopa kanal da ubacis plasticni prsten-samoosiguravajuca navrtka i to bi bilo to ... zzz
-
ne ne od mk1 su mi gewinde,pasuje sve kako valja,nego cini mi se da napred moze jos 1cm dole da ide,a gewinde su namotane skoro do kraja pa reko da pitam da vidim... i pozadi mi malo kaci,kako da resim to kacenje..gume su 195 50 15 na 7 jota,klasika i malo struze..da ogulim rub sa unutrasnje strane?neke odbojnike da stavim???
-
neka ubaci gumeni distancer za debljinu veci za koliko je navoj skratio pa kada ga bas stisne da udari na gumu ... mozes produziti , materijal je cementiran moraces na valjalici posle stuganja da utisnes navoj ako budes radio nareznicom samo ces sjebati , + nije isti precnik struganja kada se radi sa rucnom ureznicom i na valjalici napomeni to onome ko ti bude radio recimo na strugu a nema valjalicu , jer kad odneses kod onoga na valjalicu nece izvuci profil navoja dobro ... + umesto navrtke napravi od seskanta produzenu navrtku i odnesi je na poboljsanje kod termicara na vrhu neka ti strugar ukopa kanal da ubacis plasticni prsten-samoosiguravajuca navrtka i to bi bilo to ... zzz
miki brki ajde obrisi ovu budalastinu. ti si moj drug , nema ljutnje.
macne amortizeri moraju imati svoj hod i sigurnosni zazor izmedju klipa i ventila koji se nalazi na dnu. dovoljno je da klip udari samo jednom u ventil i amortizer je za kontejner.
-
. . . . kao sto rekosmo. . A drugo sto je dodavanje navoja velika rabota. . . , jer nareznicama rucno ne moze.. .
-
beer beer
-
nije ljutnja nema razloga ali ovo sto sam napisao sve stoji i nije glupost . ko misli drugacije ima moj pm neka mi se obrati pa da popricamo na tu temu a nemanja ako si jos za ovu varijantu cimni me objasnicu ti preko telefona ...
-
za to da li mozes da urezes navoj ne znam, jer je pitanje koliko su zidovi debeli i da li sme da se urezuje, to ti neki strugar moze proveriti, a ako uspres da narezes navoj, onda odes kod Gorana u Batajnicu da ti skrati stablo amortizera, da ne bi udaralo kad se spusti do kraja, jer ako jednom udari kako treba, sve ce se pokriviti u nutra :)
-
@milan_b mk1 jesi li cuo za izraz stosovanje , i sta mislis kako auto radi kad se spusti na stos gume koje bi ti stavio na klip , bolje onda nek zavari rebrastu armaturu i zavrsi posao.
-
nisam te dzoni razumeo , nisam siguran na sta si mislio ? ako mozes da pojasnis , mozda i ja uporno gresim da se ispravim za ubuduce ...
-
preporucujes stavljanje stos gume na klip da bi sprecio eventualno udaranje ventila u dno cizme
sve ima svoju meru, stos guma koja dodje uz gewinde je vec predvidjena da zaustavi klip tamo gde treba, dodavanjem dolazi do toga da se auto spusti na stos gume i onda od lezanje nema nista ;)
-
nikola daba objasnjavas. injzinjeri i doktori masinstva pravili proracune i napravili kako treba da bude, a balkanci micu granice. previsok, a ugojene kokosi pa ne mogu da se uskakuju na vrata
-
opet ti paul pametujes nesto , strucnjak si samo da pametujes i da nekolicinu clanova podrzavas koliko sam video do sada , i svaki treci post ti je tipa sta ti njima objasnjavas vidis da su retardirani itd... podeli znanje nemoj si skrtica :P ... strasno , pusti nas omladinu da razmisljamo , ja se makar trudim koliko toliko al otom potom , vec kriva drina se ne ispravlja ;)
decko je pitao da li moze ikako da odradi jos malo spustanja , ja sam mu predlozio kako bih ja probao da odradim i u nicemu nisam pogresio , napisao sam kako se pravilno produzava navoj na cementiranom materijalu to paul moze da vam pojasni sta znaci i u cemu je razlika izmedju obicnog rezanog navoja i utisnutog izmedju valjaka i zasto bi to moralo da se uradi tim postupkom , znaci taj deo bi mogao da resi , sto se tice ubacivanja gume odbojnika i kada se spusti na fabricki odbojnik znaci da je vec na kraju amortizacije , produzavanjem navoja dobija to da samo sabija dodatno oprugu ako vec postoji fabricki gumeni odbojnik onda u svakom slucaju ce da udari u njega i da se zaustavi itd...
''stos guma koja dodje uz gewinde je vec predvidjena da zaustavi klip tamo gde treba, dodavanjem dolazi do toga da se auto spusti na stos gume i onda od lezanje nema nista'' da budemo realni od kog lezanja , to su gevinde zavrnes koliko volis ,a da nemanja izvine gevinde od 250e nisu nikakve gevinde tako i da ta prica otpada , nazalost i ja cu imati para za te iste ...
tako ste pricali i da glavcine sa mk3 abf-a ne mogu na jedinicu sve veliki strucnjaci sa foruma su to pricali , meni se cicni da nemanja to odradi nesto ne vidim da mu krivo stoje tockovi , ugao itd... pitajte ga ko mu je pomogao za to i kako je to odradio , a da mozete da pitate i paula on to sigurno zna ,
sto smo kriticni u poslednje vreme :)
i na kraju krajeva sama cinjenica dodatno doradjivati gevinde je blesava , al kad mogu neki da spajaju auto iz tri dela ovde na forumu i voze moze i nemanja da ga spusti jos malo ;)
lollol
-
ajde ako imas 00 sedi i provozaj taj auto, otidji i pogledaj licno kako je i sta je radjeno, to sto vi pricate da moze glavcina od mk2 i mk3 da se ubudzi okacite macku o rep, pa prvi bi nemci to radili ne bi pravili adaptere za g60 kocnice i sl.
ako sam dobro shvatio studiras masinstvo, ajde uzmi bilo koji stelujuci amortizer, ako si ikada bio na predavanju masinski elementi, video strug ili neku slicnu masinu, videces da od cele tvoje price nema nista. Pricas o cementaciji i izradi navoja rezanjem, valjanjem ok potkovan si teorijom ali slabo kapiras praksu ;)
nemam vise snage da ti objasnjavam kako funkcionise stos guma, amortizer i slicno i koje mere su potrebne za rezanje navoja i sl ... nisam odavno bio na fakultetu, ali mozda su se i promenili profesori od 2005 ko zna lollol
@Macne da se razumemo, nemam nista protiv tebe, upoznali smo se jednom prilikom kod tebe, doveo sam Gedoru svaka ti cast na zelji da napravis nesto od golfa mk1, ti si samo imao nesrecu da naletis na komsu tjunera koji te je ukopao i sjebao 2 ispravna auta, ti nisi kriv ni za remek delo letve, navarivanja armature na spone, montazu rukavaca od mk3, varenja konzole za papucice ko na kamionu, izmestanje pumpe da vuce gorivo ko iz bunara i slicno... ali mi nije jasno sto ljudi sa foruma uzimaju tvoj auto za reper kako treba nesto da se napravi.... tvoj auto je praviio "majstor" koji veze nema sa vw
ps. postoje neke gewinde koje imaju fabricki duzi navoj, kao npr fk koji se masovno kupuije kad se pravi air ride gde je potrebna sto niza platforma.... potrazi negde na netu, edukuj se pre nego sto uradis nesto
i posle one greske za koju apsolutno nisi kriv 3 x meri 1 x seci ;)
-
sto bi rizikovao zivot za par stotina evra? ako hoces nizi auto, kupi nize vesanje
ja bi uveo kao svuda u svetu da sve naknadno montirano na auto mora da bude homologovano i atestirano ako je rucno...
mislim da nije isto nesto "nabudziti" i da to bude pouzdano,sigurno i sl.. i to je ono sto paul na svoj nacin stalno spominje...
recimo da te poslusa i daleko bilo za neko vreme mu drkne amortizer nekako i zalepi se za banderu.. kako bi se osecao? jel bi otisao kod roditelja i rekao ja sam kriv, zbog mene je ....
zna se sa cime moze da se igra a sa cime ne na kolima
-
milan_b mk1@ nije problem u savjetu, ali je problem sto vas nekolicina mislite da ste zajebali sve injzinjere svijeta i ne prihvatate kritiku. nikola je sve objasnio sto se tice Nemanjinog auta. momak popusio foru, ali je i dalje uporan i baca pare primjer 'rezanja navoja na gevindama'. taj auto vec dvije godine nekretnina, a uvaljeno bruku para u njega. zasto? zato sto je tvrdoglav beer
-
paul tebi sam vec rekao,ovaj auto mi stoji jer mi nije jedini,imao sam razih porodicnih problema,otvorio svoju radionicu za hemijsko pranje na paru,zato golf toliko dugo stoji jer nmg na 100 strana...za gewinde sam samo pitao dali moze,nisam ih rezao...a zasto sam tvrdoglav,jel si mi rekao neki savet ti ili neko sa foruma koji nisam poslusao ili slicno..od svih mehanicara sa foruma ili ljudi koji se razumeju jedino su gedora i pile pomogli i ispali ljudi...al ne zelim da ulazim u nikakvu raspravu,nadam se da cemo se jednom videti popiti nesto i da cu promeniti misljenje o tebi...
-
e jbt.te ga ljudi , svadjamo se bezveze , prihvatam kritiku ako je osnovana sa cinjenicom da nisam u pravu , neljutim se na nikoga al nevolim ni kada je neko mnogo napadan bez osnove , srescemo se na skupu pa ce mo uzivo popricati razmeniti iskustva , a tebe dzoni pozivam da jednom prilikom kada budes isao prema indjiji svratis do moje radionice pa ces videti dai sam ikada video strug ili valjalicu itd, i koliko znam i u praksi od masinstva ,
napisao sam u prvom postu kao se pravilno produzava navoj (u zavisnosti od vrste materijala) , pa sam spomenuo cementaciju jer je to materijal koji je samo povrsinski obogacen ugljenikom kako mi mogao na zavrsnu obradu brusenjem (visoka tolerancija i sjaj-povrsinska hrapavost) , i zato sam spomenuo valjalicu, jer nije kaljen (poboljsavan-zapreminsko dejstvo)pa je moguce na valjke odraditi , onda je tu i naponsko stanje itd...da neserem vise itd... gumu sam mislio da ubaci kao dodatnu meru ako ga bas negde pogodi da udari u gumeni odbojnik da nesabije do kraja , ustvari zeleo sam da samo napisem nesto o cemu bi mogao da razmisli ako bas zeli tako nesto da odradi
sto se tice glavcina i to stoji lakse je staviti adapter koji kod nas i nema da se kupi a preko kosta 100e + ptt
pa valjda su i neki inzenjeri izmislili taj auo i taj adapter , ja sam za to da se uvek nesto novo pokusa pa cak i ovo , odradio je smontirao bio sam do njega da vidim sve stoji ok itd... znaci da kazemo da moze , nije 100% fabrika al moze i ne vidim u cemu je to problem pa nije rekao da ce to da uradi i ostao samo na recima , uradio je to , sve radi funkcionise ! , vi i dalje pricate da to ne moze ... nekako ste mnogo nerealni po meni i ko god mladji ili neko nepoznat na ovom forumu nesto napise odmah streljanje od nekolicine clanova ebemga ...
paul nikoga ja nisam zajebao , i sam sam isto to , kritiku uvek prihvatam i ne uvaljujem se u teme gde neznam da pomognem
al pazi sada ovo :
-ti isti majstori su otprilike tvog godista kao i vecina ljudi ovde na forumu koji znaju nesto i mogli bi nesto da odrade
-ti isti majstori su ga odrali i izjebali i jos upropastili i ono sto je valjalo
-ne pise majstoru na celu dal ima znanje i iskustvo ili ne , das mu da radi pa kako imas srece
-te iste gevinde bi mu i neki majstor rezao (zasto da se prvo ne raspita na forumu kako se to radi kojim postupcima i da li je uopste pametno sto je decko i uradio nadam se da se do sada predomislio )i uzeo 100e za to
e sada da ja tebe pitam ,a zasto ???
zasto bi neki majstor isao da zajebe klinca koji veze sa vezom nema , ako je pre svega posten coven odgovorice ga od toga , al ruku na srce malo ih je ! , samo da mazne neku lovu i da isfusari ... eto zasto auto stoji , zbog postenih ljudi na nemanje ... i onda posle dodje neka ekipa sa foruma i napise mu za auto da je nekretnina , pa brate aj malo smisla ...
i tako sada mozemo kao i u 99% tema da se prepucavamo ja upravu , vi upravu itd... a poentu prvog posta i naslova teme da zaobidjemo , nisamo mi krivi kinezi su ...
-
evo vam po + od mene, a ako bog da na skupu ce bit i beer.
ja ne kazem da ne treba pitat, ali ima stvari sto ne ide kao ova. imaju i krace gevinde za kupit. svake su proracunate tako da je navoj granica. nemoj da izmisljamo toplu vodu kad je davno izmisljena
-
Hajde da ti ja probam pomoći,ja imam Raceland (doduše za dvojku) i navoj ide skroz do dole gdje se kači glavčina,znači može se spustiti do kraja. Pogledaj malo po Google Raceland za keca,pa vidi dokle idu (mislim da bi trebale isto),a koliko sam čuo od ljudi koji su vozili na Racelandu,ogromna večina je zadovoljna. Ja iskreno nisam svoje još postavio na auto,pa ti ne mogu reči kako se ponašaju u vožnji. Onda bi ti bilo jednostavnije (ako ti budu Raceland pasale) prodati te svoje i kupiti Raceland,pa staviti njih i spustiti koliko može. mahac
-
Koje gewinde preporučujete za Fabiju Mk.2? Da li pašu od Pola 6R?
Jel to ide šraf-na-šraf ili je pri instalaciji potrebna još neka adaptacija?
Koju marku da gledam, u nekom srednjem ka nižem cenovnom rangu, i gde ima eventualno da se kupi kod nas(ako je to uopšte pametno sa aspekta cene jer je na ebay-u veliki izbor i verovatno povoljnije nego ovde)?
Primarni cilj je estetika, i nemam nikakvo znanje o ovoj temi pa se izvinjavam ako pitam nešto očigledno.
Da li očekivati ogromnu razliku u udobnosti u odnosu na stock.
Nervira me što je Fabija visoka kao dostavno vozilo i sada sa 16" je greota da bude onako dignuta, možeš glavu gurnuti u prostor između gume i ruba.
-
evo ti jedan drugarski savet :) ako hoces da ti auto bude za svaki dan, kupi samo sportske opruge i stavi na tvoje amortizere. to ce te jeftinije izaci i lepo ce izgledati. Gewinde se uzimaju samo za extremno spustanje i jako su neudobne
-
Hvala druze, tako sam i ja mislio, ali sam dobio savet da su bolje gewinde jer ih mogu po potrebi prilagoditi.
Mislio sam opruge -20/20, eventualno -30/30.
Ima ih za oko 150€.
TT post.