VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: rahmanjin Februar 13, 2013, 12:14:01 posle podne
-
Pozdrav ljudi.
Kao sto napisah u naslovu, Golf 3 GTI 16v EDITION prosipa ulje na cepu za sipanje ulja. Ili mislim da je tako. Posumnjao na cep, ocistio fino prosuto ulje, kupio novi i zamijenio, medjutim ista stvar. Njemu kolko se ja razumijem bregasta odmah tu ispod cepa, jer ona prilikom okretanja baca ulje pa posumnjao na los cep.
Medjutim, primijetio sam da, kad sam ugasio auto i otvorio cep od ulja, izlazi kao nekakvo isparenje ili bjelicasti dim odozdo... Ne razumijem se nesto previse u motor ali me plasi da mi nijesu popustile karike ili sta vec, tj. da dio izduvnih gasova ne prodje karike i dodje u prostor dje se nalazi ulje, pa da mi nabija tu pritisak, i zbog tog pritiska cep popusta. Vuce isto, pali isto...
Ima li ko kakvu ideju sta bi moglo bit.
Hvala unaprijed na odgovorima i pozdrav!
-
nemoj da bude da te plasim, al izgleda je motor produvao. . sacekaj vcrs neko od majstora da ti kaze sigurno. .
-
Pa i ja se plasim da je to... Moze li da bude mozda propao dihtung dekla, ili kako se vec zove? Ali cudno mi je to sto on normalno vuce, radi i sve to... Da je motor produvao osjetio bih...
-
upali motor i dok bude radio odvij cep i vidi da li duva, ako duva, moze biti da je produvao ili dihtung na glavi.
-
Ja mislim da svaki motor mora kad je upaljen na cepu od ulja da se oseti blago pod rukom vazduh da izlazi ne sme da dimi ako dimi plavo ko sto kazes moguce da su karike popustile,dobar uvid u sve to bi imao i merenjem kompresije.
-
Vidi da nije zapusio iberlauf (odusak motora), u njemu ima fire trap, zicana mrezica, lici na cetku za pranje flasa ;)
-
Jel izlazi ulje na šipku mereča?
-
Ja mislim da svaki motor mora kad je upaljen na cepu od ulja da se oseti blago pod rukom vazduh da izlazi ne sme da dimi ako dimi plavo ko sto kazes moguce da su karike popustile,dobar uvid u sve to bi imao i merenjem kompresije.
mora malo da se oseti, al ne sma da izbacuje ulje! moguce da je iberlauf zacepljen, pa nema oduska. . ili je motor gotov. .
-
ako mu je bregasta ispod cepa, kako da ne prska ulje?
-
pa sigurno nesto nije uredu kada njemu pored zatvorenog cepa izbacuje ulje. . al vrlo moguce da je iber pa nema oduska pa zato izbacuje. .
-
jedino da probas da sipas gusce ulje, dok auto radi (zagrijan) digni sipku za mjerenje ulja i reci nam sta se desava.
-
A jel moguce da duva kompresiju u karter i tako nabija pritisak
-
Sto kolege sa foruma kazu prvo proveriti da nije zacepljen iber od kratki relacija,zatim bih ja proverio kompresiju.
-
a sta se gluposti moze ovde procitati dragi boze...
-
Hvala na savjetima. Budem sjutra provjerio sve sto ste naveli da moze da bude pa javljam.
EDIT:
Volio bih da cujem, tj. procitam sta Gedora misli o ovome B)
-
kad otvoris ced mora bacati ulje,tu su bregaste
-
Ja imam Cetvorku 16v i ne baca nikad ulje ni kap.
-
kakve veze ima tvoja cetvorka 16v sa ovim motorom?
-
Ne kazem da ima veze,nadovezo sam se na ovo da bregaste bacaju ulje oba su 16v
-
motor iz golfa 4 16v i iz golfa 3 16v nemaju nikakve slicnosti
-
OK,to ne mogu da tvrdim to stvarno ne znam isao sam nekom logikom,iz kog razloga onda ima ulja kako je covek naveo i tog plavog dima?
-
ulja ima zato sto je cep los, usisna bregasta stoji na 2 cm ispod cepa.
plavog dima mora biti kad je zagrijan od uljnih para. tu nema nista cudno i nelogicno
-
Hvala na pojasnjenju evo + od mene
-
E ovako,
Maloprije sam chachkao oko ove moje trojke. Kad izvadim mjerac od ulja a auto radi nista se ne desava. Kad otvorim cep za ulje odozdo duva, onako ne bas jako ali duva. Po mirisima ne bih rekao da ima traga izduvnih gasova. Mirise na ulje. Kad se auto zagrijao po malo isparenja ima, bjelicasti dim, ali opet po mirisu ne bih rekao da su izduvi. Mislim da ulje isparava ili sta vec. I naravno opet pusta. Ali mi se sad vec cini da nije na cepu vec nedje drugo. Evo slike pa vidite...
Ne znam, nisam pametan. Neko je pomenuo iber lauf da nije zacepljen. Ja nemam pojma ni dje se to nalazi. Dajte misljenje. Prije nego ga poceram kod nekog majstora neznalice...
(http://www.dodaj.rs/f/6/ss/3qPErCVd/1.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1h/C3/4F3Oea4P/2.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1M/85/2JXyHxVg/3.jpg)
-
aux ovi nema dje nepusta ..... izvuci jedan kabal od svjecice i vidi ima ulja po njemu. taj dihtung od dekla ti je katastrofa zamijeni to mahac
-
na zagrijan motor izvadi sipku i vidi da li ima dima, bolje nego na cep, i ocisti taj motor covjece, zamjeti dihtung dekla angry2
-
Rasulo bicedobro
Za pocetak operi motor detaljno pa ces od prve vidjeti gdje pusta...ovako je nemoguce odrediti wacko
-
blink Auf....Ja koliko vidim ovde nepusta, ovde negde baca ulje i to lepo.... operi ti to, pa onda lepo zagrej auto, podigni haubu, pa vidi gde baca, ovako moze samo da se nagadja, ali koliko vidim na cepu je ok....ali pre svaga zameni taj dihtung dekla.... bicedobro
-
Ovako, definitivno je otisao dihtung dekla, tj. ovog poklopca bregaste. E sad, ja bih to da zamijenim sam, jbg, kriza, nema se para. Da li je iko od vas na ovakvom motoru to radio? Koliko sam skontao treba da se skine komplet usisna grana, pa tek onda deklo. Da li mozda ima neka caka, nesto sto bi trebao da znam...