VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: guluaz Februar 20, 2009, 09:31:03 pre podne

Naslov: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: guluaz Februar 20, 2009, 09:31:03 pre podne
juce kad sam se vozio pojavila se na tabli lampica za akumulator gorela je ceo dan,
e danas isto i kad odjednom svetla su oslabila brisac postade mlitav upali se lampica za abs i jos neke i tek poce svira i pojavi se znak uzvika
i ugasi se ,ja se uvati za glavu ,iz cista mira kola stanuse na sred put
saceka 10 min u upalise ko da nista nije . krenu i posle tri km opet isti simptomi sreca pa stigo do kucu.
e sad ga treba teram kod majstora ,
pa pomagajte ko zna nek kaze o cemu se radi ???
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: mkvb Februar 20, 2009, 09:53:16 pre podne
Vozio si ceo dan auto bez punjenja akumulatora, jadnik se ispraznio.
Alternator ili regler alternatora.

A mozda sam i lupio, ne razumem se bas u kola sa puno zica i kablova...
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: Rocky Februar 20, 2009, 10:00:53 pre podne
Pa simptomi su alternatora, s obzirom da ti je gorela lampica akumulatora sto znaci da nisi imao napajanje pa si trosio akumulator, sad si i jega ispraznio pa je auto stao. Treba znaci pregledati alternator a kao sto rece mkvb naj verovatnije je regler otisao. mada proveri kablove itd.
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: gzthe Februar 20, 2009, 10:33:16 pre podne
Na mojo cetvorci je otiso regler na alternatoru, e sad ja sam nov sa VWom pa ne znam bas kako sve funkcionise, lampica mi nije gorela u voznji znaci nisam imo pojima, ja mislio dam kontakt pogase se sve lampice, nema nikakvih problema mogu da vozim, a nisam znao da mora na kontaktu da ostane da svetli akumulator i kad upalim ona se ugasi,
mene muci sad, kad nije punio akumulator jel jedino upozorenje kad dam kontakt da ne ostane da svetli ili u voznji treba da se pali da me upozorava sto nije cinio i u cemu je onda problem ako me nije upozoravo prilikom voznje
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: VW-TECH Februar 20, 2009, 10:44:35 pre podne
vidi da nije puko kais alternatora. za to ti ne treba majstor. desavalo se na cetvorkama.
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: golfo Februar 20, 2009, 02:46:42 posle podne
ja imao pre neki dan iste simptome na autu krenem prva druga i ugasise pa ga onda upalim a lampica za akumulator sija,i tako nekoliko puta,doduse moj auto jedan matori golf kec dizel,ali simpoti su bili isti,pa sam posumnjao na alternator medjutim nije bilo do njega a i akumulator
sam stavio nov,nego je problem bio sa zapusenom diznom,verovatno je u pitanju bilo prljavo gorivo ili led u gorivu mada sam i aditiv protiv smrzavanja sipao,uglavnom bilo kako bilo majstor mi je samo procistio diznu i sad je sve ok,tako da ti savetujem neka ti  majstor pregleda dizne da slucajno nije koja zacepljena.pa ne dobija dovoljno goriva i zato ti se tako ponasa auto,jer kad krenes auto ti ide neko vreme sve dok se dizna ne zapusi,cim se zapusi on stane .......
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: guluaz Februar 20, 2009, 04:01:59 posle podne
ok ljudi hvala cu javim sutra sta sam napravio, cekacu sutra jednog majsatora posto ima kompjuter dijagnostiku mozda ce zatreba pa zato necu da idem danas.
hvala ,javljam sta sam uradio
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: Turbo Februar 20, 2009, 06:04:01 posle podne
Meni se jednom desilo da je spao kais i nisam imao punjenje, ali ni servo volan, jer su povezani.
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: zarko Februar 20, 2009, 06:06:22 posle podne
ja mislim da je i vodena pumpa na kaisu pa bi odmah pregrijao?
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: alex vw Februar 20, 2009, 08:09:48 posle podne
Vodena pumpa mu je na zupcastom kaisu. Sto se tice problema sa IV, ne treba ti diagnostika, to ti nece nista ostati u memoriji gresaka, sem onoga sto je upalio usled nedostatka struje. Ili ti je PK (trakasti) kais ili ti je crkao alternator.
Pozdrav!
Naslov: Odg: mk4 gasi se u voznji
Poruka od: golftdi Februar 20, 2009, 08:43:28 posle podne
ako je lose punjenje, samo cu se nadovezati na alex-a, sve stoji, jedino bih dodao da i pk kais ima svoj spaner, koji na sebi ima amortizer, nisam siguran kako se tacno zove, tako da je mogucnost samopopustanja pk kaisa iskljucena, sto je bio slucaj sa starijim vw-vima, taj amortizer na spaneru hoce da crkne, najcesce njegov semering pa se pojavi luft i normalno ne vrsi svoju funkciju, vecina ljudi prilikom velikog servisa ne menja taj spaner, sto je i opravdano jer mu je cena preko 100e, (ja sam ga pre godinu dana platio oko 9600din), vecina majstora savetuje da ga nije neophodno menjati, a jos kada se i doda da vecina ljudi uzme pk kais losijeg kvaliteta, rezultat je krajnje ocigledan