VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: guluaz Februar 20, 2009, 09:31:03 pre podne
-
juce kad sam se vozio pojavila se na tabli lampica za akumulator gorela je ceo dan,
e danas isto i kad odjednom svetla su oslabila brisac postade mlitav upali se lampica za abs i jos neke i tek poce svira i pojavi se znak uzvika
i ugasi se ,ja se uvati za glavu ,iz cista mira kola stanuse na sred put
saceka 10 min u upalise ko da nista nije . krenu i posle tri km opet isti simptomi sreca pa stigo do kucu.
e sad ga treba teram kod majstora ,
pa pomagajte ko zna nek kaze o cemu se radi ???
-
Vozio si ceo dan auto bez punjenja akumulatora, jadnik se ispraznio.
Alternator ili regler alternatora.
A mozda sam i lupio, ne razumem se bas u kola sa puno zica i kablova...
-
Pa simptomi su alternatora, s obzirom da ti je gorela lampica akumulatora sto znaci da nisi imao napajanje pa si trosio akumulator, sad si i jega ispraznio pa je auto stao. Treba znaci pregledati alternator a kao sto rece mkvb naj verovatnije je regler otisao. mada proveri kablove itd.
-
Na mojo cetvorci je otiso regler na alternatoru, e sad ja sam nov sa VWom pa ne znam bas kako sve funkcionise, lampica mi nije gorela u voznji znaci nisam imo pojima, ja mislio dam kontakt pogase se sve lampice, nema nikakvih problema mogu da vozim, a nisam znao da mora na kontaktu da ostane da svetli akumulator i kad upalim ona se ugasi,
mene muci sad, kad nije punio akumulator jel jedino upozorenje kad dam kontakt da ne ostane da svetli ili u voznji treba da se pali da me upozorava sto nije cinio i u cemu je onda problem ako me nije upozoravo prilikom voznje
-
vidi da nije puko kais alternatora. za to ti ne treba majstor. desavalo se na cetvorkama.
-
ja imao pre neki dan iste simptome na autu krenem prva druga i ugasise pa ga onda upalim a lampica za akumulator sija,i tako nekoliko puta,doduse moj auto jedan matori golf kec dizel,ali simpoti su bili isti,pa sam posumnjao na alternator medjutim nije bilo do njega a i akumulator
sam stavio nov,nego je problem bio sa zapusenom diznom,verovatno je u pitanju bilo prljavo gorivo ili led u gorivu mada sam i aditiv protiv smrzavanja sipao,uglavnom bilo kako bilo majstor mi je samo procistio diznu i sad je sve ok,tako da ti savetujem neka ti majstor pregleda dizne da slucajno nije koja zacepljena.pa ne dobija dovoljno goriva i zato ti se tako ponasa auto,jer kad krenes auto ti ide neko vreme sve dok se dizna ne zapusi,cim se zapusi on stane .......
-
ok ljudi hvala cu javim sutra sta sam napravio, cekacu sutra jednog majsatora posto ima kompjuter dijagnostiku mozda ce zatreba pa zato necu da idem danas.
hvala ,javljam sta sam uradio
-
Meni se jednom desilo da je spao kais i nisam imao punjenje, ali ni servo volan, jer su povezani.
-
ja mislim da je i vodena pumpa na kaisu pa bi odmah pregrijao?
-
Vodena pumpa mu je na zupcastom kaisu. Sto se tice problema sa IV, ne treba ti diagnostika, to ti nece nista ostati u memoriji gresaka, sem onoga sto je upalio usled nedostatka struje. Ili ti je PK (trakasti) kais ili ti je crkao alternator.
Pozdrav!
-
ako je lose punjenje, samo cu se nadovezati na alex-a, sve stoji, jedino bih dodao da i pk kais ima svoj spaner, koji na sebi ima amortizer, nisam siguran kako se tacno zove, tako da je mogucnost samopopustanja pk kaisa iskljucena, sto je bio slucaj sa starijim vw-vima, taj amortizer na spaneru hoce da crkne, najcesce njegov semering pa se pojavi luft i normalno ne vrsi svoju funkciju, vecina ljudi prilikom velikog servisa ne menja taj spaner, sto je i opravdano jer mu je cena preko 100e, (ja sam ga pre godinu dana platio oko 9600din), vecina majstora savetuje da ga nije neophodno menjati, a jos kada se i doda da vecina ljudi uzme pk kais losijeg kvaliteta, rezultat je krajnje ocigledan