VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: golfo Februar 19, 2009, 03:29:42 posle podne
-
Hteo bih da promenim motor na svom golfu kecu,i da umesto dosadasnjeg 1,6 d stavim neki 1,9 TDI konjaza motora mi je ne bitna,pa me zanima koliko bi ta transplatacija kostala,sta je sve potrebno od izmena na kolima,koliko kosta sam motor bez papira i ima li neko ko bi mogao to da mi odradi?
-
u g1 je to malo teze da se uradi, ali nije neizvodljivo i naravno da moze da se uradi, jedini problem je isplativost posla jer moras uzeti kompletan motor, komplet elektriku, mjenjac, birac brzina, pedale, ugraditi hidrokvacilo, uskladiti poluosovine, i jos mnooooogoooo toga
inace motor 1,9tdi u osnovnoj izvedbi je oko 1000e, stranac naravno, +komplet racunar i elektrika,sto je preko 300e, pa mjenjac 150-200, pa cilindar kvacila, servo, pedale, ruke,,,,, da ostaloi ne nabrajam,,,
inace bolja varijanta je 1,9td, i njega je malo lakse ugraditi, ali opet mora mjenjac, poluosovine nosaci motora i jos po nesto da se preradi, a taj motor je oko 800e, takodje stranac,,,
-
Hvala ti puno na informacijama,a reci mi da li mozda znas kakva je situacija ako bih ubacivao obican 1,9 D
-
Ja iskreno ne bih razmisljao o 1.9, skoro je isto cimanje a ne dobijas mnogo jer dizel je mrtav bez turbine jbg...
Ukoliko nemas kesha za 1,9td mislim da ce ti lakse biti da ubacis iz dvojke 1.6td ;)
-
Pare mi nisu problem,nego mi je problem ako uzmem 1,9 td ko ce mi to odraditi ljudski posto se ja bas ne razumem nesto preterano u te stvari a ne bih da mi neki amater to radi pa da mi sve upropasti.Inace svidja mi se ovaj tvoj predlog da ubacim 1,6 td,jer o njemu nisam uopste razmisljao,zanima me da li mozda znas koliko bi otprilike mogao da kosta takav motor i da li su potrebene neke velike prepravke?
-
Pa mislim da ce biti manje prepravki, ne mogu da ti detaljno to kazem jer nisam strucan, ali Dandy je "doktorirao" taj motor pa ce se sigurno ponovo javiti da ti pomogne B)
-
ok druze,hvala ti puno na pomoci....
-
Kupis manje havarisanog stranca G3 za male pare skines motor i sve sto ti treba ostalo prodas i izadje znatno jeftinije, posle toga carina i to je to. :rolleyes:
A ko ce da ti ugradi, tu ti ne mogu pomoci samo znam da se DANDY posteno naradio sa dvojkom. ;)
-
hvala ti na predlogu,moze i tako mada videcu jos,verujem da se na radio u to ne sumnjam veliki je to posao i svaka mu cast sto uspeo to da istera do kraja........
-
to je posao bez posla za te pare prodas svog i dodas to sto si planirao i kupis neku dvojku i miran si ;)
-
to stoji i to bi bilo najbolje da uradim,isao sam i na tu varijantu da prodam keca i da uzmem dvojku ,medjutim za svog keca sam dobijao jako smesnu cenu,nije da potcenjujem novac i znam da mi je auto mator,ali ipak sam ja nesto ulozio u taj auto i svestan sam da necu moci da izvucem pare koje sam ulozio u njega i uopste ne zalim zbog toga,nisam preprodavac tako da sam auto sredio iskljucivo za sebe,i za auto trazim onoliko koliko sam ga i ja platio i nista vise od toga,sem toga te dvojke sto sam gledao i sto su mi se nudile u zamenu su bile u ocajnom stanju,uostalom ko je video kako izgleda zapusten auto zna o cemu pricam,i ono sto je bio najveci problem to su bili papiri nijedna dvojka od tih nije bila od vlasnika sve su to bile neka druga,treca ruka,od kuma,dede,tece itd, zatim lose prekucani brojevi koji se vide iz aviona koliko su lose uradjeni,pa ne slaganje brojeva sasije sa brojevima iz saobracajne,pa izbegavanje provere u supu itd.I zbog toga sam onda dosao na ideju da bi mi bilo bolje da stavim u svog keca malo savremeniji motor nego da uzmem neciju macku u dzaku,mada ta opcija zamene je i dalje aktuelna ako kojim slucajem nadjem pristojnu dvojku sa regularnim papirima.E sad izvinjavam se svima sto sam skrenuo sa teme i otisao u OFF.
-
ma uzmi benzinca golfa sa plinom i da te bog vidi biggrin
-
o tome vec nisam razmisljao posto sam vise ljubitelj dizela,i nekako mi golf i nije golf ako nije dizel bonk
-
hehe, lepo receno bonk
Ma, prvo moras da nadjes nekog pouzdanog majstora, najbolje ako vec imas svog mehanicara, i da pitas koliko bi ti uzeo za neku takvu "transplataciju" ;)
Iako je vece cimanje, ja bih se iskreno radije odlucio za zamenu motora, jer ti posle mozes svoj motor da prodas, a 1,6d je u Srbiji uvek na ceni, tako da taj novac mozes da odbijes od ulozenog ;)
-
hvala druze na komplimentu,drago mi je sto se slazes s mojim misljenjem i ja sam pre za tu opciju zamene motora,imam svog mehanicara i pricao sam sa njim na tu temu,ali on se ne bi usudio da radi tako nesto,s obzirom da je stariji covek u pitanju i da kako kaze nema zivaca za to.Tako da cu videti kad otopli malo da prvo potrazim majstora pa da se dogovorimo oko svega i da znam koji motor da potrazim da kupim,sto se ostalog tice tako sam i mislio da uradim da prodam ovaj svoj motor jer mi ionako nece trebati samo ce mi zauzimati mesto u garazi.
-
ma uzmi benzinca golfa sa plinom i da te bog vidi biggrin
Slazem se.
-
Ubaci Gti a od golfa 1 i gotova stvar. Ako bas hoces diesel onda 1.6 gtd interculer .
-
hvala vam na predlozima,ali ne bih benzica,hocu dizela,i taj 1,6 gtd sa IC-om bio bi mi najbolji izbor sto se tice ugradnje jedino me zanima da li mozda neko zna koja mu je neka orijentaciona cena?
-
al ste se raspisali,,,,
iskreno 1.6tdi bi bio najbolje rjesenje, ali ima mali problem,,,preforsirani motori i jako je tesko naci dobar motor,,,oni traju jedno 250 000 i to je to,,opet ima izuzetaka,,,ali do sadasnja iskustva su tako pokazala,,,
1.9 td bi bio najbolje rjesenje, i uz neke sitne prepravke ima da ujeda, e sad pitanje je koliko para covjek planira da ulozi jer kao sto rekoh cijena za dobar 1.9td treba izdvojiti oko 800e, mjenjac je od 150-200, poluosovine su ajd da kazem oko 20-30e, i zavisno od tipa poluga mjenjaca mozda se i to treba mijenati,
zatim morao bi ubaciti i hladnjak od td-a jer je tvoj od obicnog dizela dosta manji,,,
jedini problem je ubacivanje tog motora posto su kosevi jako uski kod keca, i morale bi remenice vodene pumpe, alternatora i remenica radilice da se ostave sa keca, ili da se ide na motor od seat toleda, posto on ima uske remenice, i to bi pojeftinilo proceduru jer uz motor niko ne daje alternator, anlaser i sl,,,pa bi se bar neki dijelovi mogli iskorititi,,,
znaci kad se sve sabere drugar bez ruku samo dijelovi i motor bi te kostali preko 1100e...
e sad ako ti je limarija dobra i ako planiras da se zadrzis na njemu do kraja,,,onda i nije skupo,,,,
-
sto nas opet dovodi do racunice da se posao moze i isplatiti, jer recimo passat b3 koji nosi taj motor kosta oko 1100-1400e, i recimo da se kupi taj stranac, izvadi motor, i ostatak dijelova, sasija i dr se mogu prodati za bar 500-600e, mozda i vise i jos kad se uzme u obzir da svoj motor ukoliko je dobar mozes prodati za jedno 250-300e,,,sve izadje znatno jeftinije
-
A moze li neko da mi objasni zasto bi se uopste mijenjao mjenjac i poluosovine i td...Sve pasuje na vec postojece koliko ja znam.Pitam jer ja razmisljam o ubacanju 1.9td u mk2.
-
pa sve pasuje,,,naravno kad je teorija u pitanju,,,ali krenimo redom,,,
lamela od 1,9 je 220mm, a od 1.6 je 200mm, sto znaci da je slabija i manja,,,
prenosni odnos, zupcanici u mjenjacu 1.6 su slabiji nego kod 1.9, i pogotovo 5ta brzina je kod 1,6 ionako preslaba, i jako cesto se desava da prezupci i saspe zupcanike, ,,,,,
a ni jedan 1,9 mjenjac nema isti izvod za malu poluosovinu kao 1.6, veca je i duza pecurka, i za golfa 2 pasuej poluosovina od seat ibiza i seat toledo,koja je za nekih 1.5-2 cm kraca od golfove dok od g3 moze da se upasuje,mala je razlika, ali je knap i jako cesto rezultira onim sto se meni desavalo nekoliko puta, sasut zglob kod mjenjaca na maloj poluosovini,,,,jer nema dovoljno lufta u pzglobu poluosovine
neki pobornici toga damogu te poluosovine, su u pravu, sali samo ako auto nije spusten ni malo i ako su glavcine izbacene max na viluskama,,,ali cim se spusti, skrati mu se udaljenost glavcine od mjenjaca, i krc, krc,,,,
-
to znaci da ipak mora sve komplet,tako sam i mislio,e sad jel treba da ojacam sasiju ili da je samo pojacam posto mi je limarija dosta zdrava..............
-
ma nema potrebe, ukoliko nemas balans stanglu, pozeljno bi je bilo staviti, posto koliko mi se cini vecina modela g1 dizel nema balans stanglu,,,i pozeljno je postaviti kosku izmedju koseva, cisto da se ne bi razljebio na kosevima,,,,ali to je jeftin zahvat i ne predstavlja neke znacajnije modifikacije
-
neznam da li ovaj moj ima balans stanglu moracu pogledati,a kosku sam svakako planirao da ubacim uglavnom hvala ti jos jednom na informacijama beer
-
pitanje je za sve koji se razumeju ili su u tim poslovima sa menjanjem motora...
mene zanima koji motor ja mogu da ubacim u mog polo-a classic 1.6 1F motor od 75 konja,
a da se ne vrse nikakve prepravke nosaca i slicno, ili sa minimumom...e sad postoje polo-i kao moji sa 1.6 16V motorima od 100 ks, taj verujem da mogu da stavim, ali ga necu nikad naci na prodaju! badmood. znaci da li moze od trojke neki motor i slicno..da znam da li da razmisljam u tom pravcu, ili da se pomirim sa tim da moram da vozim kornjacu! lollol
-
O'ladjeno....
Malo prepucavanja uvijek dobro dodje,,,ali kako dodje, tako mora i da nestane,,,,gdje smo ono stali...
Idemo dalje,,,da ne gusimo temu,,,vjerovatno ima jos ljudi koje interesuje ova problematika....