VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Dzoni 13 Februar 08, 2013, 08:12:36 posle podne
-
Pozdrav drustvo. Imam problem sa golfom dizelom. Problem: auto radio normalno kad sam doso sa puta. Ostavio da se ohladi i posle pokusao da ga upalim i onda nastaju zezancije. Pocinje da se trese sex kao da ne radi neki cilindar. bonk Skoknem do bosiste i izmerim kompresiju i proverim dizne.
Kompresija:
1- 13 badmood
2- 20.5
3- 21.0
4- 20.5
Sta mislite sta bi moglo biti uzrok ovolike velike razlike izmedju prvog i ostalih cilindra?
Da napomenem da je na niskim temperaturama palio kao lud ali je i dimio
-
Druze kod mene je kompresija na svakom bila skoro slicna razlika je bila u 0.5 ali nije mi bila veca kompresija od 22 ili 23 a u prinicipu to nije mnogo on bi trebao da ima sigurno 26 ako ne i jace tako da nije ti sjajna kompresija. a Prvi cilindar je katastrofa to je pitanje dali imas karike uopste.
p.s. Meni je kompresije merena na hladan auto skroz stajao je kod bosiste jedno 5, 6 sati da se lepo ohladi pa je merena kompresija.
-
koliko ja znam kompresija se meri kada je motor zagrejan :huh:
-
specijalni mozda je mjere na radnoj temperaturi u gadzinom hanu.
ali se tako ne radi jebiga
-
kompresija motora se mjeri kad je totalno hladan, sto ti je losa kompresija, moci ces jedino znati kad se otvori motor, odje mozemo samo da nagadjamo, pozz
-
specijalni drzi se ti led dioda a mehaniku prepusti nekom ko to radi bicedobro
kod tebe se izgleda klipovi ma toploti skupljaju a na hladnoci sire boodala
-
Dosao je bosista jutros do mene da izmerimo kompresiju na hladno i isti rezultati. Sad za vikend krecem sa demoliranjem motora da vidim kakvi su cilindri i sta se desava sa klipovima, karikama i hilznama.
Ako su najedene hilzne od karika da li preporucujete hilznovanje ili specijalu?
-
Nadam se da je samo glavudza / ventili ;)
-
po mome skromnom misljenju , ja sam se isto nosio sa istom problematikom , hilzovanje ili specijala , i na osnovu saveta majstora koji se bave tim poslom , mislim na hilzovanje i obrada bloka , elem svako od njih mi je preporucio obradu bloka to jest specijala iz cistog razloga sto ti majstori kazu da je materijal od koga je napravljen blok uvek postojaniji jaci od same hilzne ....
-
Ili je neki od ventila na prvom cilindru vrisnuo (progoreo) ili sedlo na glavi od njih, ili su otisle karike na prvom klipu. U krajnjem slucaju pukla glava u tom delu, ali bi prosipao vodu ili ulje tada.
-
Ovako... Poceo sam sa demoliranjem motora, skinuo glavu i imao sta da vidim testeras..... Sa glave na mestu prvog klipa je jedan deo ispao i upao u klip, tada je lupao par puta po glavi dok nije napukla i unistila klip.
Da li neko zna gde mogu naci glavu motora za Golf 1.9D?
I kolika je cena orjentaciono da me ne zavlace?
-
http://www.kupindo.com/Automehanika/11022895_Glava-motora-VW-1-9-TDI (http://www.kupindo.com/Automehanika/11022895_Glava-motora-VW-1-9-TDI)
http://www.kupindo.com/Automehanika/12120481_GOLF-3-1-9-TDI-GLAVA-MOTORA (http://www.kupindo.com/Automehanika/12120481_GOLF-3-1-9-TDI-GLAVA-MOTORA)
evo ti orjentaciono da znas :) mahac
-
ja mislim da neko na forumu prodaje glavu za mk3 1.9D mozda @kosta ili sam pomesao. . probaj da koristis pretragu. .
-
Drustvo obelezio sam deo koji je uskocio u prvi klip.... bonk
Ali kada sam skinuo glavu video sam da se klimaju caurice u na drugom i trecem klipu ali sva sreca nisu upale u motor biggrin
(http://img203.imageshack.us/img203/8275/fec8c4e459e3800x600.jpg)
-
to nisu caure nego komore
inace ne mogu pasti na klip jer se jednim dijelom naslanjaju na blok
tu glavu baci i trazi drugu
kosta je prodavao glavu od AAZ motora bila ti je ovde u oglasima za male pare