VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: GomY Februar 01, 2013, 06:07:47 posle podne
-
E ovako. Kad sam kupovo auto, nije radio signal kad se otvore vozaceva vrata i ja sam mislio da je to mali problemcic, otiso mikro prekidac (koji jos nisam provjerio) a ne znam ni kako.
Tada su kljucevi imali mali domet, lik mi reko da je to zbog baterije. Kad sam doso u bg, kupim baterije neke za po 400din komad, odro me sajdzija nego nebitno.
Dodjem do auta kad opet isto. I primjetim da ne rade zmigavci kad se zakljuca. Na dijagnostici je namjesteno da rade, znaci tamo nije iskljuceno.
E ja sam cito na internetu da pocne da brljavi Central Comfor Module (CCM) jer se konektori navlaze il se on navlazi. Neki dan izvadim CCM iz one kutije, suvo ununtra i CCM suv i rasklopim ga on unutra cist ko nov. Provjerim konektore van kutije, suvi, nidje zardjali. I onda provalim da kad otvorim vozaceva vrata imam veci domet. A na dijagnostici mi ne prikazuje da na vozacevim vratima nesto ne valja. Jebeno do zla boga.
Evo prvo slika modula, a posle klipovi sa dijagnostike da mi neko kaze koji su sve problemi i greske i klip sa daljincem.
(http://s5.postimage.org/4ku02ahbb/20130129_140525.jpg)
VW PASSAT B5.5 Problem (http://www.youtube.com/watch?v=hjnJN1jMdSg#)
VW PASSAT B5.5 PROBLEM (http://www.youtube.com/watch?v=w-Y-WRs03Yo#ws)
Uzgred, da ne otvaram novu temu, zna li neko sto mi se pojavljuje ovo sranje TIM 2h. Nesto sam cacko tamo podesavanja ono GALA, ONTIME i to i posle toga mi se ovo pojavilo biggrin
vw gamma radio problem (http://www.youtube.com/watch?v=f1euxGX82gM#ws)
-
Koliko sam uspeo da vidim sa snimka imao si 2 greške vezane za zadnja desna vrata i jednu data bus single wire operation.
Za početak bih proverio šta je sa tim vratima, kontakti, brava, mikroprekidači i ispratio kablove iz njih, posebno na ulasku u B stub.
-
To mi je crklo prije nedelji dana. Mislim da nije do toga s obzirom da sam auto kupio prije 3 mjeseca. Al pogledacu i to. Nego me znam sta da radim sa vozacevim vratima. Nalazio sam po internetu nedje da moze biti hladan ... ne znam sta, ne mogu sad da se sjetim, uglavnom da se razletovalo. Pa kad bude toplo vrijeme skinucu da provjerim.
-
pa fora je u tom prekidaču od vozačevih vrata... ti Gomy postade majstor gotovo!!! biggrin Daljinac ne bi smeo ni da radi kada su otvorena vrata... 99% te zeza taj prekidač na levim vratima!!!
-
Hahaha daleko sam ja od majstora al petljam oko kola bas odavno biggrin
Nego kako ja da provjerim taj prekidac? Dje se on nalazi na bravi? Dje da ga kupim ako ne valja?
-
TIM 2H ti znaci -timer 2h- postavio si neko vrijeme, bice da se pali ili gasi , resetuj radio na ono malo dugmence i obrisace se greska
-
Gomy,imaš u stubu dzek,razmakni onu gumu i raskači dzek od levih vrata pa onda probaj kako će da se ponaša!!! Ako tad bude dobro kad zatvoriš vrata,onda znaš šta je,pazi samo kada ga raskačiš da ne polomiš dzek pri zatvaranju vrata
-
Fala, probacu sutra biggrin beer
-
Danas sam pregledo dzekove. kad skinem onu gumu izmedju sasije i vrata, tu samo prolazi kablo debelo umorano u onu cupavu izolirku, nidje dzeka nema.
skinem onu plastiku dje se dize hauba i tu su 3 dzeka, pored mnogo drugih, sto idu iz kabla iz vrata, skido jedan po jedan, i nista opet isto.
probam da odvrnem sarafe od brave da je skinem, torx t-40 (il samo T-40 ne znam kako se oznacava :D) nece da se odvrne, em zapekli sarafi em t-40 mali za onaj saraf, ima lufta pa preskace, a t-45 veliki. mada je ono saraf sa nekih mnogo zubaca pa ako neko zna cime to da odvrnem nek javi da kupim.
tako da bravu nikako nisam mogo da skinem da provjerim a dzekove sam provjerio i nista boodala
-
nije ti na bravu torx nego xzn 8mm tzv. dvanaestougao m8...da bi se lakse snasao trazi kod majstora sto skidaju poluosovine na starijim vw(mk2,mk3)...
-
i ja sam znao da nije torx, al mogo je da se ubode biggrin
al nisam znao koja alatka to odvrce. fala druze puno beer
-
Isti problem sa daljinskim i kod mene - cas radi, cas ne radi, tj. radi ali moram po 5-6 puta da pritisnem dugme. A pritom mi i ne pali svetlo u kabini kad otvorim vozaceva vrata. Da li je neko nasao resenje?
-
Ja sam to odradio. Rastavio bravu citavu i napravio mikro prekidac. Na njemu se izlizala plastika koja daje kontakt za otvorena i zatvorena vrata. Nalio drugu plastiku posto nisam naso da kupim drugi. I sve radi kako treba.
-
OK za taj mikroprekidac, izlistao sam jos neke bas opsirne teme i ne gine mi rastavljanje vrata, ali makar ima resenja. A da li si uspeo da sredis problem sa daljinskim zakljucavanjem?
-
To nisam sredio. Nidje ne mogu da nadjem sta je probljem. Vadio sam cak i CCM i suv ko barut, i svi konektori. Ne znam sta da mu radim. Mozda se javi neko ko je to sredio.
-
Probaj po broju greške da nađeš na netu šta su mogući uzroci...
-
To nisam sredio. Nidje ne mogu da nadjem sta je probljem. Vadio sam cak i CCM i suv ko barut, i svi konektori. Ne znam sta da mu radim. Mozda se javi neko ko je to sredio.
Meni je pre 3 meseca poblesavila centralka, prozori cas rade - cas ne rade. Citao sam na netu da to moze da bude od potopljenog CCM-a a posto je auto u Nemackoj bio parkiran ispod drveta, znao sam gde je problem. Ocistio sam lisce ispod akumulatora i otpusio one dve rupe za odvod. Izvadio sam CCM - suv ko barut. E, sad, imas splet kablova koji ide od CCM-a pa ispod instrument table, tu ima nekih spojeva koji mogu da ovlaze. Da ne bi rasturao, probaj da uradis ono sto sam ja uradio i resio problem. Zagrejan auto sam ostavio da radi na blagoj nizbrdici sa grejanjem na max, usmerenim u noge. Sva vrata sam zatvorio a gepek otvorio (karavan je u pitanju) da bi vodena para, ako je ima, izlazila napolje. Posle dva sata sam auto iskljucio i zatvorio a na patosnice stavio one kutijice za skupljanje vlage (Uradi Sam - oko 200 dinara). Problem resen iste veceri i dosad se nije javljao.
-
Probacu to sutra dok rijesim problem sa vratima pa alp stignem. Sredio sam mikro prekidac pa mi sad ovo i ne smeta toliko. Mozda i bolje da ne otkljucam slucajno iz zgrade.
-
Ja sinoc odradio onaj reset izmedju daljinskog i modula - kontakt "na prvi zub" ( na jedinicu ), pa pritisnes dugme za zakljucavanje, a onda za otkljucavanje, i sad daljinski radi kao nov :). Ne znam da li si to probao, ali kod mene je upalilo...
-
Probo sam i to al nece biggrin nedje je jeben problem biggrin
-
mozda ti je oslabio prijem, postoji negde tema da to moze da se resi produzavanjem antene na centrali za daljinsko
-
Rijesio sam problem. Uzeo calov daljinac i kodiro kod mene i radi perfektno. Bio je problem u daljincima, izgubili su domet. Ako neko zna kako to moze da se rijesi, nek napise.
-
Pokušaj kod nekog iskusnog elektroničara, da očisti i preduva pločicu a da je ne pali, zato pišem iskusnog.
Ako ne uspe kupi drugi deo ključa sa elektronikom, nema treće.
-
Evo i mene sa istim problemom!
Ne radi svetlo u kabini kad otvorim vozaceva vrata, ok toje taj mikroprocesor u bravi. E sad, meni je bio crko taste za sva 4 migavca (izgoreo) zbog slusa u migavcu. Stavio sam drugi (topran) i od tada mi ne pali migavce kad zakljucavam/otkljucavam i palim alarm. Negde su mi rekli da je to zato sto taster nije original, evo bas danas stavio original sa istim brojevima ali nista, satisfakcija datih para je bar original taster.
Procitao sam ovde da se to na dijagnostici mose podesavati, medjutim, prosli put kad sam bio kod majstora trazio mu da mi prebaci sa italijanskog na engleski podatke na tabil. ali kaze da nije mogao da "udje" u kompjuter iz nekog razloga. Servis sam resetovao preko table, ono drzis dugme za reset kilometraze i okrenes kljuc,.. ima na youtube lepo objasnjeno, ne treba ti dijagnostika.
E sad, mene kopka, moze li to sa migavcima da se "iskljuci" samo od sebe, ili samo zato sto sam menjao taster!?
-
tad kad ti je izgoreo taster izgorelo je još nešto na centralnoj jedinici :)
-
Znas sta je najzesca fora! Sto tad kad je izgoreo taster, nisu radili migavci ni levo desno ni sva 4, ali radili su kad zakljucavam/otkljucavam.
-
hehehe,moraš kod nekog elektroničara,ovako samo možemo da lupetamo ...
-
Ja sam na passatu b5 (isti djavo (da ne kazem nesto drugo)), sva puta sredjivao tu centralnu jedinicu. 3000 dinara kosta. Izgore neke diode i jos po nesto i to se prelemi. Kad pogledas sta on radi, nikakav posao. Dva - tri lema i to je. Ali ko ne zna, mora da plati.
-
Mislim, sta i ocekivati od auta starog 11 god, mora nesto i da "ode".
Neki dan mi ostala zadnja desna vrata sirom otvorena na parkingu, zena uzela klinca iz sedista i ostavila vrata. Ladno sam zakljucao auto i upalio alarm a da su vrata bila otvorena. Jbg. kod nekih automobila ne mozes da zakljucas ako je samo prozor malo otvoren. Inace na tabli pokazuje da su vrata otvorena. Tako da,.. ko ce ga znati!?
-
ne mozes auto da zakljucas samo ako su prednja vrata otvorena.
a ako su neka druga otvorena (pod uslovom da svaki mikroprekidac radi) kad zakljucas auto, nece ti trepnuti zmigavci i nece se cuti sirena (ako je ukljuceno preko dijagnostike).