VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: andji Januar 27, 2013, 12:01:49 pre podne
-
Interesuje me zna li ko od koliko treba da startuje board computer na passatu b5 sa obračunom dnevne potrošnje opcija 1 jer mi se desi ujutro kad upalim da krene računati od 99l/100km i onda polako opada . Skoro sam mjenjao akumulator i majstor nije bio dobro zakačio pomoćni akumulator pa je comp. bio ostao bez napajanja od tad sam primjetio da mi je potrošnja malo skočila i primjetio da na opciji 1 počinje računaje od 60l/100km ili nekad i 99l/100km, ne znam jeli ok i treba li ga možda resetovati ako ko zna šta o ovom molio bih da mi pojasni.
-
Pa ljudi ima li ko šta reći o Board computeru na Passatu b5 nije valjda da niko nezna jel normalno to što mi memorija 1 ujutro kad krenem počne obračun od 99l/100km, jel se to podešava dijagnostikom, ili da probam skinuti kleme big_boss
-
na 1 meri takoreci dnevno,resetuje se mislim posle 6h ako se ne varam,normalno je to,na mom passatu tdi kad krenem pokazuje 15,9 l/100km,posle 30-50m kad vozim onda smanjuje,reciimo posle 3,4 km pokaze koliko trosi,koji motor imas dizel ili benzinac?e sad sta je kod tebe problem ne znam,javice se neko mozda je neko imao taj problem.
-
kad krene tako da ti racuna ti samo drzi ono reset dugme da se resetuje i onda ce ispocetka da krene sa obracunom.
-
na 1 meri takoreci dnevno,resetuje se mislim posle 6h ako se ne varam,normalno je to,na mom passatu tdi kad krenem pokazuje 15,9 l/100km,posle 30-50m kad vozim onda smanjuje,reciimo posle 3,4 km pokaze koliko trosi,koji motor imas dizel ili benzinac?e sad sta je kod tebe problem ne znam,javice se neko mozda je neko imao taj problem.
Kod mene je 1,9 disel 96kW i upravo to što si rekao da tvoj kad kreneš pokazuje 15,9l/100km i onda polako pada je kod mene problem jer moj krene sa 99l/100km i onda mnogo sporije dolazi do prave vrijednosti prosječne potrošnje. Praktično na kratkim relacijama ne 3-5km ne stigne pokazati pravu potrošnju.
E sad, što reče Bojan5 kad tako krene da mi računa ja stisnem dugme reset i onda počne normalno da mi obračunava od 15-20 l/100km ali već sledeće paljenje opet isto. I sve to je krenulo otkad mi je majstor mjenjao akumulator bez pomoćnog izvora napajanja i ostavio bez napona bord mislim da ga treba resetovati ili preko dijagnostike podesiti ? Čuo sam za neku proceduru reseta skidanjem klema akumulatora pa cu probati i javiti kako je prošlo.
-
mozda mozes da resisi problem preko dijagnostike,ali javi sta si uradio.