VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: igor253 Januar 26, 2013, 06:54:58 posle podne
-
Pozdrav svima,
Ja sam novi clan ovog foruma, imam neki mali problem pa se nadam da cu ga moci ovde resiti. Posto sam postao alergican na majstore i nemam nijedno lepo iskustvo sto se toga tice, tako da sam sad odlucio da cu radije auto sam da zapalim i pokvarim nego da ga odvezem bilo kom majstoru.
Ali dosta o tome, da predjem ja na stvar, imam problema sa paljenjem ujutru (Golf II 1.6td) problem je: nece da upali :) Kad ga upalim na gurku, posle se auto pali bez problema, ja i moji "strucnjaci" dosli smo na ideju da je u pitanju ventil u bosch pumpi, i da se to lako resava, tako sto se kupi nepovratni ventil za 600din i nabaci se na crevo, e sad, evo sta mene buni. Imaju dva creva koja idu iz rezervoara do filtera za gorivo, dva koja izlaze iz filtera do bosch pumpe, jedno ide gore, a drugo malo nize u bosch pumpu. E sad, nagradno pitanje je: Gde ja treba da postavim taj ventil nepovratni? :huh:
-
dovodno crjevo sto ide sa filtera na bospumpu, trebalo bi da na filteru ima strjelica! stavi ventil na to crjevo izmedju filtera i bospumpe!
jesi grijace provjeravao?
-
Evo na ovo zuto crijevo stavljas ventil, ovde na slici imaš vec postavljen. gore bliže filteru, motor je td ko i kod tebe, snaćićeš se.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR6qKIVketiwEOUEN-WkeWQpsC3UlIcgH_LuKb1wL3eICOr1fRkhA (http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR6qKIVketiwEOUEN-WkeWQpsC3UlIcgH_LuKb1wL3eICOr1fRkhA)
-
stavljas na dovodno crevo, trebalo bi da je deblje. . na filteru goriva koliko izvoda imas? ako imas samo dva, stavi na na ono crevo sto spaja filter i pumpu i ne mozes pogresiti. . samo taj nepovratni nemoj naopako da okrenes, ima na sebi strelicu. .
-
E to, bravo momci, to mi je trebalo...
Ustedeo sam bog zna koliko bi me neki majstor odr'o... Uvek sam za ovu "forum" opciju tapsac
Menjao sam grejace na pocetku zime, proverio, rade sva cetiri, tako da to nije problem... u ponedeljak stavljam ovaj ventil posto je sutra nedelja nemam gde da kupim, pa se nadam dobrom rezultatu. Inace skoro sam uzeo golfa i sto se tice mehanike i motora stvarno je super, a limarija jbg ko i kod svakog kupljenog mora da se sredjuje.
Hvala vam jos jednom mnogo ste mi ucinili, samo tako nastavite, ne znam koliko puta su me ovi forumi izvadili iz govana ;)
POZDRAV SVIMA!!!
-
po kojoj logici se stavlja nepovratni ventil na dovodno crijevo prije bosch pumpe?
-
pa meni je bosista, na mk2 1.6d stavio taj nepovratni privremeno dok nije sredio pumpu. . a logika, da ne izgubi pritisak, posto propusta gorivo samo prema pumbi, tj u jednom smeru. . mozda gresim ovo za logiku, unapred se izvinjavam ako je tako! edit: stavio je na isto mesto kao na onoj slici gore. .
-
tako je,po logici da nevrati gorivo
-
najbezbolnija solucija je taj ventil...i ja sam to imao.
-
meni logika govori da se nepovratni ventil stavi na povrat odmah iza pumpe da ostane gorivo u pumpi. i jos jedna jest li 'majstori' gledali kolika je rupa na nepovratnom ventilu i koliko mu smanji protok kroz dovod? naravno da niste, niti ste probavali ici uzbrdo pod teretom sa ventilom na dovodu. kada je na dovodu auto se pocne gusit i trzat cim dobije opterecenje. i boljer je skinuti bosch pumpu i dizne i uraditi nego stavljati govna od par €.
-
prvo nema potrebe da prozivas sa ovim "majstori", ja nisam majstor ja sam student prava. . a drugo precnik otvora na nepovratnom je skoro isti kao na onom plasticnom delu creva (ako su svi nepovratni istih promera). . a to da se gusi nije tacno, a mogu i da dokazem! barem u slucaju kod mene. . ponavljam ja nisam majstor i ne prozivam tebe ovim. . samo mislim da nije uredu da ti prozivas nas "majstore". .
-
onda uci pravo a mehaniku ostavi. nije to za tebe.
-
.
-
marko obrisi ovo sto si napisao, procitace neko pametan ;)
-
onda uci pravo a mehaniku ostavi. nije to za tebe.
beer
i hvala za minus
-
-gedora Obrisacu, ali da li bi mi prvo objasnio gde gresim? Pitam jer bi hteo da naucim nesto.
-
kad upalis motor tako spojen na infuziju na flasu, brzo potrosi naftu jer sav visak vrati u rezervar.
spoj tako na flasu i 2l nafte a prelivno crevo sa bos pumpe stavi u istu flasu, auto ce ti raditi citav dan ako ne diras gas
-
Po nekoj mojoj logici nepovratni ventil treba da stoji na dovodu goriva,kako bi pumpa imala sta da povuce i da auto upali a ne da se gorivo vrati u rezervoar. pumpa nece povuci gorivo iz povratnog creva tako da nema nikakve logike da na njemu stoji nepovratni ventil. Dakle ja se slazem da nepovratni ventil treba da bude na dovodu goriva.
-
jel i ti studiras?
-
lollol
-
Pa izvini druze al nisam znao da treba fakultet za logiku. najposle ovo je forum,a ja sam rekao samo moje misljenje. Izvinjavam se ako sam te uvredio,ali ja licno mislim da nisam. Ako na forumu ne sme covek da kaze svoje misljenje,gde onda sme?
-
opusteno avrame, niko nije mislio nista lose beer
-
Ni ja nisam rekao da je covek mislio nesto lose samo odgovaram na pitanje. Znam ja da dobar majstor ne moze biti svako i da za to treba iskustvo i naravno znanje. ja sam za mehaniku duduk jedan pa jedan,ali sam rekao moje misljenje,nema potrebe za onim jel i ja studiram. A pivo moze uvek. biggrin aj ziveli beer
-
Dobro ja sam i mislio da se to desi kada preliv vraca u rezervoar. Koliko kapiram vecinu goriva koje pumpa uvuce, ona prelivom vrati u rezervoar. Za mozda 20 minuta svih 50 litara iz rezevoara prodje kroz bosch pumpu.
-
tako je. i evo +
edit
evo i tebi mare 1 + nek ti se nadje
-
hvala hvala ;)
-
I koliko ce da se protok smanji stavljanjem nepovratnog ventila na dovod?
-
0,00000000000000000001 posto
-
Ajd i ja da testiram logiku ;) Vidjao sam dosta tih nepovratnih na usisu, pre pumpe. Tu stoji i ne pusta gorivo da se vrati iz pumpe.
E sad, ovo sto kaze Paul da se ubaci na povratu, posle pumpe, po meni ima istu svrhu posto kad zatvori ne pusta gorivo da se vrati kroz pumpu. I ne stvara prepreku na usisu, taj 0,000...1 % biggrin
jel sam za studenta ili za mehanicara?
-
na povratku vec ima ventil sto drzi pritisak u pumpi, tako da kroz njega nemoze da se vrati gorivo
-
hmmm nisam razmisljao na taj nacin. ima i tu dobre logike. verovatno je ok i jedno i drugo. jbg ja kazem da sam za mehaniku duduk. biggrin nadam se da cu nesto nauciti uskoro.
-
pa jel to taj koji zvekne pa ne drzi vise?
-
kada ode nepovratni ventil u pumpi, privremeno se stavlja ovaj o kome raspravljamo, kada pumpa curi dzabe da ih stavis 5 izgubi pritisak i dok ga ne navuce vergla. nepovratni se stavlja na povrat i to tako da pusta gorivo prema rezervaru da bi u pumpi ostalo vise. znaci na povrat i strelica od pumpe. da li vam je sada jasnije? a tebi avrame 1- zbog povlacenja goriva na povrat i tvoje logike.
Darko80@ ti ipak razmisljas
Surla85@problem se napravi upravo zbog toga sto vremenom popusti taj ventil ili strucnjaci cackaju po olenderu
-
pumpa vraca gorivo samo ako ima problem sa out ventilom na fabrickom prelivu. tu se stavi taj ventil ko ga vec stavlja i rijesi sve probleme
darko nisi za studenta
-
Prvo hvala na minusu,a drugo ja se izvinjavam na svom neznanju i opet ponavljam da ne znam nista o mehanici,pa tako nisam znao ni za taj ventil. a popsto se nije spominjao taj ventil pre,a ja nisam znao za njega,logicno je da covek dodje do onog zakljucka kao ja. u svakom slucaju ja se nadam da se ne ljutis i da smo ovde da pomognemo coveku ako mozemo.
-
e jbg... a taman sam se ponadao studentskom zivotu...
-
poslacu ti ja index po autobusu u PA
-
hehe, ako moze za pravni posto cujem da je tamo provod
Momci, malo smo se salili i skretali sa teme, ali tako to ide kad hocete da vam majstori odaju male tajne svog zanata.
Bez ljutnje, jer nije bilo namere da se uvredi bilo ko beer
-
Ljudi, ja se onda izvinjavam na dezinforamciji i na onoj slici koja je ocito pogresna. i jos nesto, po ovom vasem znaci kad se ima problem vracanjem goriva ako se stavi dodatni ventil na doovod, on nema nikakve funkcije ?
-
pa tako ispada, i verovatno su upravu. . al ja cu kada odem kuci sminiti kako pali sa nepovratnim i onda cu ga skinuti i sutradan cu opet snimati kada budem palio i puno duze ce verglati dok ne povuce gorivio, a nepovratni je na dovodnom crevu. . zato mi nije jasno! bas cu snimiti pa da vidim sta ce mi reci. .
-
@Radio i dejan921- niste dobro procitali. Moze i jedno i drugo. Gde god se postavi odradice posao. Ventil se postavlja na usis jer bi se bez njega gorivo slobodnom padom vratilo u rez.
Kad bi se postavio na povrat, po prestanku rada pumpe, stvorio bi vakuum koji opet ne bi dao da se gorivo vrti u rez.
Sve to je sviranje .... jer da je pumpa ispravna dodatni nepovratni ne bi ni trebalo postavljati.
-
dejan921@ samo nas nemoj tuzit, a nema ljutnje nikako.
Darko80@ ako ti Nino ne posalje index ja cu ti poslat sa pravnog fakulteta u Travniku. sve popecatano samo svoje podatke ispuni beer mahac
-
ma nema frke. . biggrin uglavnom da rezimiramo, ako se stavi na dovodno crevo nepovratni, on ce odraditi posao! da li ste vi saglasni sa ovom konstatacijom gospodine?
-
hoce odradit, ali je bolje staviti na povrat
-
Evo da resim misteriju konacno :rolleyes:
Ventil je stavljen na dovod, sto znaci kad se auto ugasi, gorivo koje je izmedju ventila i bosh pumpe ostaje tu gde jeste jer ne moze da se vrati nazad kroz nepovratni ventil logicno, a gorivo koje se nalazi izmedju nepovratnog ventila i rezervoara je pod vakumom i ne moze da iscuri u rezervoar, sto znaci kad ti sledeci put zaverglas gorivo je tu i nema problema. Isto kao kad uzmes casu vode i slamcicu, povuces malo vode i zacepis jezikom, sa tom slamcicom mozes da radis sta hoces voda nece iscureti a cim sklonis jezik voda ce da iscuri. A otvor ventila je isti kao i otvor filtera za gorivo tako da nema manjka goriva u dovodu. Eto sta kazete sad? :D
-
ja cu ipak ostati suzdrzan da ne bih pet nagrabao sa svojom logikom. lollol
-
Da malo ozivim temu bleh Ovako,imam isti problem,i citam kako da ga resim,upoznat sam sa tim nepovratnim ventilom,e sad,mene zanima zbog cega jos auto moze da vrati naftu (izgubi pritisak u sistemu)?Da li je moguce da se to desi zbog npr filtera goriva,onih malih prelivnih creva sto idu od dizne do dizne (znate na sta mislim)?
-
Koliko sam ja upoznat vozeći Golfa 1-u, a to ti je isti đavo zbog toga što si ti naveo ne može da vraća nazad.Boš pumpa ti ne drži pritisak i vraća nazad.Ako grešim ispraviće me neko iskusniji.
-
Nije u pitanju g 1 nego dvica lollol ..Pre sam resavao problem sa nepovratnim ventilom,juce sam stavio i na dvojku al jutros opet nece da kresne angry2 ,gubim zivce polako.Promenio sam filter,stavio nova creva,nepovratni ventil,pregledao grejace rade (mada mi nesto cudno rade posto moram minimum 3x da grejem da bi se uzarili do pola),jos da probam sa jacim akumulatorom,sad je u njemu 55ah.Ovo mi je sesti golf dizel i skoro u svima je aku bio 55ah i palili su,ovaj nece,stavicu jaci pa cemo videti.Na bosch pumpi malo curi nafta na klapni gasa,zvao sam bosistu i objasnio mu,kaze da ne bi trebalo da gubi pritisak ako malo curi,e sad ti budi pametan :13 Motor je osvezen pre 6 meseci..
-
A objasni mi kad si tako pametan mikisha koja je razlika u motorima između G-1 i G-2 osim ako ne pričaš o G-2 GTD?
-
A ako si ti toliko pametan na osnovu cega si zakljucio da je u pitanju G1?kad lepo pise u garazi Golf mk2 diesel.........I uostalom nisam rekao da ima razlike,samo sam te ispravio cisto da se zna da je dvojka u pitanju.
-
na slici je mk1, zato je ver pomislio. a ti grejaci ti ne valjaju, zato i ne pali. izvadi jedan, stavi ga na minus klemu i dovedi plus na vrh pa vidi.
-
Oni se svi usijaju al moram 3x da grejem,neznam sta cu postici ako uradim to sto mi ti kazes?Izvadicu,nije mi problem,odma ujutru cu izvaditi ovaj sto se najlakse vadi i probacu (on ce se usijati al fazon je sto ja neznam kojom bi brzinom on trebao da se usija do odredjene mere da bi auto lagano upalio).Jel moguce da vuku struju kao novi grijaci a da se slabo uzare???Mozda malo glupo pitanje al ajd.. bicedobro
-
probaj da spojis na ifuziju, ujutru na prvo paljenje, prija fitera skini crijevo i stavi u flasu sa dizelom, ako upali da valja onda ces makar znati da je do goriva tj do sistema goriva. Ja sam to tako nekako radio kad sam imao problema sa paljenjem!
-
Nisam ni pomislio da je G-1,već odgovaram na naslov teme.Ako malo bolje pogledaš moj odgovor naveo primer mog Golfa jedinice zbog toga što su to isti motori.Znači srediti boš pumpu i neće biti potrebe za nepovratnim.Meni nepovratni stoji u garaži skinuo sam ga deset dana posle ugradnje jer se zaprljala kuglica i propuštao,a Golf odavno prodat.
-
Vama svima sto se vraca nafta uzmite na otpad od bekog francusa pezoa renoa onu drukalicu i zakacite na dovod i pre paljenja nadrukate dovedite naftu i pali bez problema :D A ja mislim da ima i nepovratni ventil u onoj drukalici :D
-
Stavio sam danas drugu bosch pumpu (ispravnu),ujutru cemo videti,ako nece ni tad onda sistem "flasa" kao sto je neko tu od vas spomenuo.Hteo sam to da uradim al bila mi je prioritet pumpa.
I da,hvala za -1 ko god da je ;)
-
nemas ti motora ni kompresije kakve crne bos pumpe i nepovratni ventili.
nije to kadet ili askona 1,6d kojim kad ne drzi ventil prittiska goriva svaku kap iz pumpe vrate u rezervar. na vw taj ventil kad je neispravan pumpa izgubi nekih 100 grama nafte i uvijek u sebi ima dovoljnu kolicinu da bi motor upalio.
petak, subota nedelja..
www.kurszajstore.isamozvanevwstrucnjake (http://www.kurszajstore.isamozvanevwstrucnjake). u kom bank areni
prijave i ulaznice strogo na pp lollol
-
Po forumu citam mnogi su muku mucili sa curenjem bosch pumpe,i odneli bosisti,covek uradio,auto pali..Ja izgleda ne treba to da radim,negoo daj odma generalnu,sta ima veze,j...s bosch pumpu,nije ona problem.Hvala gedora sto si mi skrenuo paznju,vec sam poceo da ludim nisam znao sta cu,sutra motor napolje pa kad se sve uradi javljam kako pali :26 lollol
-
boga ti cime si odredio tacku paljenja kad si mijenjao pumpu?
-
Vaser-vagom lollol salim se naravno..Nisam ja menjao licno,nego prijatelj od mog oca,nekad bio bosista sad je u penziji,spominjali su neki kompirater jebem li ga..Neko cudo kao kompas lollol lollol lollol lollol
-
Maestro , mozel pomeranjem bos pumpe da auto izgubi red paljenja , pre palio extra sad prvo paljenje vergla po 30-40 sec , druga paljenja ko benzinac.
-
moze brate. taj ugao paljenja ne zna ni svaki bosista da podesi kako treba
-
Ti mikisha , tako je i mene majstor lozio da zamenim bosh pumpu , i ja kupim neku kao remontovanu , eno je jos stoji u garazi , i stavimo tu remontovanu pumpu , i nista opet , nije hteo da pali , promene nikakve nije bilo , pa onda taj isti krsteni majstor sto mi je menjao pumpu nije dobro stegao zupcastu remenicu na njoj , i desilo se da je spala remenica u voznji i sjebala ceo motor , posle kad smo otvorili , glava isla na ispitivanje i videlo se da ima puciju , i da tu gubi kompresiju , tako da dzabe bacas pare ako ti je bila dobra bosh pumpa. ili menjaj motor ili radi taj , po meni nema tu sta da se razmislja na autu koji je mator 25 - 30 godina. Ja sam moj samo prekaricio , i uradio glavu jer su hilzne bile dobre , i evo brate vec cetvrta zima , nemam problem nikakav.
-
Danas povadio dizne da odnesem kod coveka da ih proveri,i probam grijace,dam kontakt i samo 3 su radila angry2 (a pre par dana proveravao i svi radili),dobro ja zamenim taj grijac i odnesem dizne majstoru,kad ih je proverio kaze katastrofa su,pisaju nenormalno,daj druge,imao on 4 remontovane dizne i kupim ih za 3000din,vratim se kuci namestim ih,upalim auto lepo radi,al sad se cuje nesto clak clak kad radi,kao mercedesi dizelasi,al tek kad dobro slusas motor onda se cuje,sta je sad to?sutra opet javljam da li je uspela misija sa paljenjem,sad su svi grijaci ispravni i odlicne dizne... :11
-
zasto onda lupka ako je paljenje u redu i dizne i grijaci? ili sam ja i svi mi ovdje duduci, a ti pametan ili je ipak vaser vaga, a ne komparater.
-
Jbt ovde se covek ne moze nasaliti sa vama to za vaser vagu sam se salio,necu vise nista ni pitati,dzabe mlatim u prazno..ajd pozdrav
-
mlatis po svom. ko god ti je dao neki savjet ti ga nisi poslusao nego dvije stranice pises sta si radio. ja nisam komparater uzeo u ruku pet godina. ko je sklopio pun penis 1.6 d i td tom komparater ne treba da bi odredio kut predpaljenja. ako imas i malo mozga skontat ces zasto. i ko je jos vidio da se mjenja jedan grijac? jesi ikada kupio jednu cipelu?
-
Mikisha, majstor ti je naštelovao na malo ranije paljenje zato što si se žalio da teško pali.
-
@zorancile Hvala na odgovoru..Danas bio isti taj majstor (kojeg cu menjati,necu ga vise zvati) i ponovo podesio paljenje,sad se vise necuje taj zvuk a mnogo lakse pali,cekam jutro da vidim.Problem je taj sto auto kad mi odstoji 10-15 sati tesko pali.Testirao sam ga po ovom vremenu,ostavim ga napolju sa otvorenom haubom 4-5 sati da se ohladi,ugrejem ga i upali,a cim odstoji 10-ak sati nece bez startera
@PaulGT Hvala i tebi..
-
Čini ti se. Stari motor lakše pali sa malo ranijim paljenjem nego sa fabričkim, samo da se ne pretera.
Danas je bilo malo toplije nego juče.
-
Izgleda je majstor bio preterao,sad ga je malo vratio,i to su majstori ubi Boze badmood 'ebem se vec nedelju dana,dodje cacka pola sata/sat upali auto,i onda kaze cekaj jutro da vidis jel pali,ujutru probam nece,i opet ispocetka,vec danima tako angry2
-
Izgleda da ti je slaba kompresija, zato se to dešava.
-
Sve je moguce,ja se nerazumem pa mi mozes reci sta hoces..Samo mi nije jasno ta kompresija kako oze biti slaba kad je pre 6 meseci taj covek karicio motor blink ,ulje mi ne trosi,nema dima na cepu (toliko se razumem da vidim)a i taj nazovi majstor kaze da je solidan motor i da mora paliti
-
Sad sam hteo da te pitam kakva ti je kompresija , jbg , ako su hilzne lose , dzaba sto je karicio , mozda i glava negde gubi kompresiju , moj ti je savet da odvezes to kod nekog da ti izmeri kompresiju i onda ces znati na cemu si , tako sam barem ja uradio , kada sam shvatio da nije do pumpe.
-
Slažem se.
-
Bas razmisljam o tome da oteram da izmere kompresiju,al pre toga cu jos jedno probati,akumulator u njemu je black horse 55ah 480A,verujem da je slabiji u odnosu kakav je motor,njemu malo fali da upali,starter samo pipnem dugme,osetno brze zavergla i upali,posle toga kompresija,ako ona nevalja onda litra benzina,lepo polijem auto,sibica i boom ajd u pm
-
Za takav akumulator moraš da imaš nov motor da bi palio. :)
-
Da,to je fabrika propisala 55ah,u njega minimum 66ah..
-
Takav motor kao što je tvoj mora da ima jako dobar akumulator i jako brz anlaser da bi palio kad je hladno vreme.
Mora da ima i novo i kvalitetno ulje.
-
Koje mi ulje predlazes?a alnaser,kako da ga ubrzam,msm ne kontam,kako da znam da li dovoljno vrti,elektricar majka mara jel da?
-
Moze alnaser da se ubrza , ali batali to , bolje uradi taj krsten motor kako treba da bi te sluzilo naredni period.
-
Ja godinama koristim Kastrol Magnatek a pre njega Kastrol GTX i GTX3.
Što se tiče anlasera, kad odeš kod pravog autoelektričara on će videti kako vrti. Izmeriće napon i pad napon na akumulatoru i na anlaseru, i snagu akumulatora. Probaće kako nosi sa dobrim akumulatorom (videće i on da je tvoj slab)... pregledaće kablove... pa će ti predložiti šta dalje. Objasni mu da ti malo fali da upali, da zna o čemu se radi.
-
Ok,hvala na pomoci,probacu jos to i cao,znam da bi bilo najbolje uraditi motor al nema se ni za osnovno :huh:
Necu vise dosadjivati,a ako sam nekog uvredio/iznervirao nek ne zamera,nervoza je velika,auto potreban a ne radi kako treba,a nema se ni para da se sredi kako treba ;)
-
Sve te razumem...
-
Hvala na razumevanju :26 mahac
-
Mikisha zelim ti da sto pre resis problem, a ako budes i dalje imao problema otvori novu temu da ne zatrpavamo ovu sa off-om :26
-
Hvala Darko,skontao sam da smo otisli malo u off,ali vec je bilo kasno boodala